OLEN RIKAS!!!!
Vitsit, että olen rikas. Vieläkin muistan kauhulla niitä makaroni-tonnikalavuosiani. Nyt olen hyvässä työssä ja minulla on hyvin ansaitseva mies ja rakensimme talon viime vuonna. Eli ymmärrän Stellaa! Miksi ihmeessä meidän pitäisi esittää köyhiä, jos emme sitä ole? Vai onko tälle palstalle jokin tuloraja, jota EI SAA ylittää?
Kommentit (6)
Itse olen vain rahoillaan selviävästä perheestä (siis aivan tavallisesta duunarisakista), mutta sama oppi taottiin meidänkin päähämme jo pienenä. Raha on asia, jolla ei kehuskella. Eipä sillä, ei ole kyllä ollut millä kehuskellakaan... :)
Opiskelijana ja äitinä meillä on rahat ollut tiukilla jo vuosia, mutta en pyydä vanhemmilta raha-apua kuin johonkin ihan pakolliseen (esim. hammaslääkäri, jos on iso lasku).
Mun mielestä jokainen saa tehdä rahoillaan mitä lystää, mutta inhottaa kuunnella sellaista leuhkintaa - mitä osti ja miten kallista se onkaan. Mä en kuuntele kateellisena, vaan ällistyneenä. Jos mä ostaisin jotain kallista, en hehkuttaisi siitä ympäri pitäjää.
Minustakin rahoilla leuhkiminen on erittäin epämiellyttävää ja kertoo paljon ihmisestä.
Itsellä ei ole rahaa, jolla leuhkia, mutta toivottavasti sitten joskus tulevaisuudessa on. Olen koko elämäni elänyt melko köyhästi, joten aion kyllä sitten nauttia, jos joskus tienaan kunnolla. Mutta kehuskele en kuin korkeintaan itselleni! Se on mautonta.
ei hänessä pelkkä suunnaton rikkaus toisia ärsytä, vaan se että hän, hänen miehensä, heidän lapsenja ja sukulaisetkin ovat kaikki niin täydellisiä joka asiassa. Näinhän Stella80 koko ajan kirjoittaa ja mainostaa.
ja viimeinen kommenttini tähän Stella-juttuun, että aikas asiallista tekstiä häneltä mielestäni tulee, vaikka rahoistaan onkin joskus maininnut. Miettikääpä muita palstalle tulleita kommentteja. Jos jokaisen kaikkitietävän/ilkeän/riitaa haastavan vastauksen kohdalla näkyisi nimimerkki, niin minkäköhänlaisen kuvan teistä kustakin tai minustakin täällä saisi.
On mielestäni rahvaanomaista kehuskella varallisuudella.