Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikisinkkumies olen ja vaadin että yhteiskuntaan tulee seuraavanlaiset muutokset että rupean tekemään rahaa veroiksi:

Ruma mies
04.07.2017 |

Koska minulla ei ole naisten ja suurenosan miehistä poiketen mahdollisuuksia seksiin ja rakkauteen naisten kanssa niin vähintä mitä vaadin olisi että minulle annettaisiin edes laillinen oikeus ostaa sitten vaikka edes kerran kuukaudessa seksiä korvikkeena suruun. Toinen on se että kannabis pitää saada lailliseen asemaan. Kun minä en voi lähteä humalassa muiden mukaan baariin tanssimaan naisten kanssa niin korvikkeena perjantai iltaisin polttamisen mieluusti yhden sätkän ja söisin hyvää ruokaa, kuuntelisin musiikkia ja runkkaisin. Ja seksirobotit mahd. Äkkiä markkinoille tännekkin.Onko nämä nyt niin liikaa vaadittu ? Näin minullakin olisi edes jotain sisältöä ja kivaa mitä odottaa töiden jälkeen tyttöystävän sijasta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä maksullisia naisia.

Vierailija
2/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäsi kuulostaa todella nihkeältä eikä se johdu naisen puutteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tyttöystävä ole mikään kiva, jota odotetaan töiden jälkeen. Se on ihmissuhde, joka vaatii työtä molemmilta. Arjen jakaminen, taloudenhoito yms. kuuluvat usein aikuisten parisuhteisiin.

Vierailija
4/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäsi kuulostaa todella nihkeältä eikä se johdu naisen puutteesta.

Tiedätkö sen vai minua paremmin ?

Vierailija
5/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin. Ihan kuin oikeasti olisit muka aikeissa mennä töihin.

Vierailija
6/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on laillinen oikeus ostaa seksiä.

Vierailija
7/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menemällä se nainenkin voisi löytyä mutku liikaa vaivaa ja liian vähän päihteiden käyttöä kun 8 h päivässä täytyy olla käyttämättä.

Vierailija
8/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua tekemästä luettelemiasi asioita? Seksin ostaminen on laillista, ja kannabiksen käytöstäkään ei saa kuin korkeintaan mitättömän rikesakon nykyään. Seksirobotin hankkiminen on sekin aivan sallittua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi