Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako nenäleikkaus jos nenän pituus ei ole sopusoinnussa peniksen pituuden kanssa?

Vierailija
04.07.2017 |

Jos nenää nostaa hieman yläviistoon että se on enemmän sopusoinnussa peniksen pituuden kanssa muttei huomattavasti epäsopusoinnussa jalkojen pituuden kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tideä. Minä alan tiedätkö olla jo melko väsynyt. Koko elämä on ollut täysin onnetonta ja ... En vaan jaksa. Kyllä yritän kovasti.

Vierailija
2/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tideä. Minä alan tiedätkö olla jo melko väsynyt. Koko elämä on ollut täysin onnetonta ja ... En vaan jaksa. Kyllä yritän kovasti.

EN ymmärrä miksi kaikki on ... toivoisin että tämä olsi joku painajainen että se loppuisi pian mutta tämä ei ole painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu kenen peniksen kanssa haluat olla sopusoinnussa. Niitäkin on aika monenlaisia.

Vierailija
4/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.

Vierailija
5/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EN ymmärrä miksi kaikki on ... toivoisin että tämä olsi joku painajainen että se loppuisi pian mutta tämä ei ole painajainen.

Että jos joku hengittää 100 prosenttia ilmasta ja itse joku noin 5 ehkä parhaimmassa tapauksessa 15 että sitä saisi edes sen yli 50 mutta en jaksa uskoa että se on mahdollisyta.

Vierailija
6/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että jos joku hengittää 100 prosenttia ilmasta ja itse joku noin 5 ehkä parhaimmassa tapauksessa 15 että sitä saisi edes sen yli 50 mutta en jaksa uskoa että se on mahdollisyta.

Että tämä ei ole millään tavalla elämisen arvoista elämää. Täytyy vaan toivoa aina vaan toivoa ja toivoa ja toivoaa.....

Vierailija
7/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä... Näyttäisi hassulta retusoida hirveän iso kärsä keskelle naamaa.

M35

Vierailija
8/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä... Näyttäisi hassulta retusoida hirveän iso kärsä keskelle naamaa.

M35

Aivan. Siitä tulisi uusi laji, kärsänokkaiset.