Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Onko tapailemani mies alkoholisti?

Vierailija
03.07.2017 |

Mies lähti töihin ja jäin hänen asunnolleen. Sanoi lähtiessä ettö ole kuin kotonasi et kaapeista saa ottaa ruokaa ja juomaa jne. No,kahvi loppui ja pistin hänelle viestiä että onko jossain lisää kun en viitsinyt penkoa toisen komeroota ja kaappeja vaan helpommalla pääsee kun kysyy. Okei,no vasta että joo siellä yhessä kaapissa on lisää.Ok,menin ja avasin kaapin ja siellä oli myös lääkekaappi tai paremminkin hylly.Ja siinä hyllyn reunalla etummaisena oli antabus purkki! Siis eihän noita käytä kuin alkoholistit...vai olenko ymmärtänyt väärin?
En puhunut miehelle mitään kun tuli takaisin mutta myöhemmin kurkkasin kaappiin että näinkö oikesti oikein niin sitä purkkia ei ollut enää siellä! Eli mies on ottanut sen sieltä pois. Miksi ei ole kertonut? Miksi piilottelee? Ja miksi hän joi pari tölkkiä alkoholia jos käyttää antabuseja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan tälle päivälle jos joku huomaisi.

Vierailija
2/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy asiasta mieheltä itseltään. Ei me av-palstalaiset voida tietää.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luultavasti on. Onko hän muuten ollut kunnon mies? Tunnetteko kauan? Rakastatko häntä? Oletko aiemmin epäillyt mitään tai onko hänen käytöksensä ollut aiemmin mitenkään erikoista tai huolestuttavaa?

Mieti itse, mitä haluat tehdä. Juttele miehen kanssa, jos haluaisit yrittää jatkaa. Pystyykö hän puhumaan asiasta avoimesti? Onko hänen asiansa nykyään kunnossa? Mikäli kyllä, jatkaminen voisi tulla kyseeseen, jos itse haluat. Jos jatkat suhteessa, voi kaikki mennä hyvinkin. Mutta onhan siinä aina riskinsä. Oletko valmis ottamaan ne? Jos joskus vanha meno jatkuu, lähde heti.

Tuo on tosin epäilyttävää, että on ottanut pari tölkkiä, jos käyttää antabusia. Itseä ehkä epäilyttäsi. Näitkö siis itse kun on ne juonut vai löysitkö tölkit? Vai voiko olla vanhoja tyhjiä tölkkejä tai jonkun kaverin juomia?

Vierailija
4/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ei varmaan ole kertonut ja piilottelee, koska harvahan tuosta kehtaa/uskaltaa/haluaa puhua. Ainakaan tuoreessa suhteessa heti. Takuuvarma turn off heti kättelyssä noin yleensä ottaen...

3

Vierailija
5/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksesi on tyhmä, koska vastaus on päivänselvä silloin kun kyseessä on Antabus. Esimerkiksi masennuslääkettä voidaan käyttää lukuisiin eri tarkoituksiin, mutta ei Antabusta.

Vierailija
6/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No luultavasti on. Onko hän muuten ollut kunnon mies? Tunnetteko kauan? Rakastatko häntä? Oletko aiemmin epäillyt mitään tai onko hänen käytöksensä ollut aiemmin mitenkään erikoista tai huolestuttavaa?

Mieti itse, mitä haluat tehdä. Juttele miehen kanssa, jos haluaisit yrittää jatkaa. Pystyykö hän puhumaan asiasta avoimesti? Onko hänen asiansa nykyään kunnossa? Mikäli kyllä, jatkaminen voisi tulla kyseeseen, jos itse haluat. Jos jatkat suhteessa, voi kaikki mennä hyvinkin. Mutta onhan siinä aina riskinsä. Oletko valmis ottamaan ne? Jos joskus vanha meno jatkuu, lähde heti.

Tuo on tosin epäilyttävää, että on ottanut pari tölkkiä, jos käyttää antabusia. Itseä ehkä epäilyttäsi. Näitkö siis itse kun on ne juonut vai löysitkö tölkit? Vai voiko olla vanhoja tyhjiä tölkkejä tai jonkun kaverin juomia?

Ei nyt kovin kauaa mutta on kunnollinen mies,kiltti,hauska,auttavainen,hellä jne.En rakasta mutta ihastunut koska enme ole kauan tunteneet. Mitä olisin epäillyt kun ei ole ollut syytä.Ei ole puhunut asiasta mutta se purkki hävisi sieltä hyllyltä.Eikä hänen asiansa ole mitenkään huonosti,töissä käy ja hoitaa sen ja kodin mallikkaasti.

Vierailija
7/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Negis kirjoitti:

Kysymyksesi on tyhmä, koska vastaus on päivänselvä silloin kun kyseessä on Antabus. Esimerkiksi masennuslääkettä voidaan käyttää lukuisiin eri tarkoituksiin, mutta ei Antabusta.

Vastauksesi on tyhmä koska siksihän kysyn kun en ole koskaan ollut tekemisissä alkoholistin tai antabusin kanssa.Tiedän vain että ne liittyvät toisiinsa mutta en mitään sen tarkemmin.

Vierailija
8/8 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne pari tölkkiä joi ihan nenäni edessä ellei tyhjännyt niitä ja täyttänyt limulla tai mehulla.Mikä sekin mahdollista kun minä olin toisessa huoneessa ja hän toi juomat keittiöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme