Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys facebookin messengeristä!

Vierailija
03.07.2017 |

Jos lähettää ei-kaverille viestin, eli viestipyynnön ja sitten poistaa kyseisen keskustelun, näkyykö lähetetty viesti silti sen vastaanottajalle vai poistuuko koko viestipyyntö?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy vielä

Vierailija
2/7 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, "mahtavaa". Viikonloppuna tuli laitettua viestiä pitkäaikaiselle ihastukselle ja katumus iski päälle eilispäivänä. En varmaan kehtaa enää koskaan astua ovesta ulos tämän jälkeen. :D

Voi jestas... 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tuleeko mulle viestipyyntö nyt jos tämä kyseinen henkilö vastaa, kun olen poistanut keskustelun. Hyvä että sai viime yönä nukuttua tuon viestiräpellyksien miettimisten jälkeen...

Ap

Vierailija
4/7 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, tai tulee koska sovellus on eri alustoilla eri mutta voi tulla jos hyväksyy viestin joka ei ole tullut saapuneet kansioon vaan suodatetut kansioon laittamalla ilmoitukset pois päältä ei tulee kuitenkin.

Vierailija
5/7 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan löydä mitään missä olis tekstiä, että suodatetut viestipyynnöt... Mistä sen löytää?

Panikoiva Ap

Vierailija
6/7 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. Pskat on jo housussa. Tiedä vaikka vastaanottaja pitää kovinkin viestistäsi.

Vierailija
7/7 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi suodatettu kansio, tyhjänä oli. Sitä vähän toivoisinkin nyt näin eilisen paniikin jälkeen, että jos viesti vaikka poikisikin jotain. Kyseessä siis, juteltiin viikonloppuna mesen kautta, hänen aloitteestaan ja pyysi mua joskus kahville. Noh, hieman rohkaistuneena laitoin sitten viestiä, että mites olisi kahvit tällä viikolla. Ei vastausta. Tämän jälkeen iski paniikki, uusi viesti, ettei tällä viikolla välttist tarvii yms. muuta häsellystä. Suurempi paniikki ja poistin koko viestiketjun.

Hitti että ihminen voi olla hölmö, ilman viimestä viestiä ois kaikki voinu olla ihan ok, mutta aina mun pitää ylireagoida näissä tilanteissa. Toivottavasti vastaa joskus ees jotain. Ap kuittaa ja jää odottamaan. 😂