Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petyn jos saan kolmannen pojan

Vierailija
03.07.2017 |

Kaatakaa kaikki p*ska niskaani vaan ja haukkukaa minut pystyyn. Jos pidätte minua nyt pahana ihmisenä niin siitä vaan, kaikessa rauhassa.

Meillä on siis huomenna kolmannen murun rakenneultra, jossa siis sukupuoli myös todennäköisesti selviää. Ja kyllä, minä toivon että vauva on tyttö, ja niin toivoo miehenikin. Meillä on siis jo ennestän kaksi poikaa.

Eikä se tarkoita etten rakastaisi poikiani enemmän kuin mitään muuta maailmassa. He ovat minulle kaikki kaikessa enkä muuttaisi heistä mitään. Siitä huolimatta toivon että tämä kolmas olisi tyttö. Omasta tytöstä olen haaveillut ihan lapsesta asti.

Ja ei, en rakastaisi lasta yhtään sen vähempää vaikka hän olisi poika, vaikka saattaisinkin aluksi olla hieman pettynyt, etten koskaan saanutkaan tyttöä. Eniten tietenkin toivon on että lapsi on terve, ja jos ei ole niin otamme hänet vastaan sellaisena kuin hän on. Oma maailman rakkain lapsi hän on jo nyt jokatapauksessa, eikä sitä muuta mikään. <3

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisyys on aika suuri, että poika sieltä putkahtaa. Olisit jättänyt lapsen tekemättä, jos 50% todennäköisyydellä se on pettymys.

Vierailija
2/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Meillä on 2,5v tyttö ja toinen tyttö tulossa. Koemme että on helpompaa kun lapset ovat samaa sukupuolta pienellä ikäerolla enkä kokenut pettymystä ultrassa. Outoa kuvitella että kaikki haluaisivat juuri tytön ja pojan. Olen aina kuvitellut itselleni juuri kaksi tyttöä. Miestä ei myöskään harmita kuulema ettei poikaa tulee (lapsiluku täynnä) mutta minua harmittaisi jos en olisi saanut tyttöä ollenkaan. Toki lastaan rakastaa juuri sellaisena kun on ja terveys tärkeintä. Olisitteko ap yrittäneet kolmatta jos olisi toka ollut tyttö? Tuu kertomaan sitten kumpi tulee :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisyys on aika suuri, että poika sieltä putkahtaa. Olisit jättänyt lapsen tekemättä, jos 50% todennäköisyydellä se on pettymys.

Päätimme tehdä kolmannen lapsen, emme tyttöä. Joten tiedostamme että hän saattaa hyvinkin olla poika. Enkä myöskään kutsuisi lasta nimellä "pettymys" vaikka hän poika olisikin, aika karu nimitys toivotulle lapselle.

Ap

Vierailija
4/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon 5 lapsi oli ensimmäinen tyttö ja siskon 4 lapsi oli poika.

Vierailija
5/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden pojan jälkeen tilastollinen todennäköisyys, että kolmaskin on poika, on selvästi suurempi kuin 50/50. Eli kannattaa jättää kolmas tekemättä, jos tyttö on pettymys.

Itse olen myös raskaana kolmatta kertaa ja toivon kolmatta poikaa. Sukulaiset jostakin syystä toivovat meille tyttöä.

Vierailija
6/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mutta terve lapsi on kaikista tärkein, kuten itsekin totesit. Tsemppiä ultraan.

Vierailija
7/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toive oli teinistä asti 3 poikaa. Tuli 2 poikaa, tyttö ja pakko oli vielä tehdä se poika ennenkuin tunsi että kaikki lapset ovat kotona.

Vierailija
8/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Meillä on 2,5v tyttö ja toinen tyttö tulossa. Koemme että on helpompaa kun lapset ovat samaa sukupuolta pienellä ikäerolla enkä kokenut pettymystä ultrassa. Outoa kuvitella että kaikki haluaisivat juuri tytön ja pojan. Olen aina kuvitellut itselleni juuri kaksi tyttöä. Miestä ei myöskään harmita kuulema ettei poikaa tulee (lapsiluku täynnä) mutta minua harmittaisi jos en olisi saanut tyttöä ollenkaan. Toki lastaan rakastaa juuri sellaisena kun on ja terveys tärkeintä. Olisitteko ap yrittäneet kolmatta jos olisi toka ollut tyttö? Tuu kertomaan sitten kumpi tulee :)

En voi tietenkään varmaksi sanoa, uskon että olisimme tehneet kolmannen lapsen, vaikka keskimmäinen olisikin ollut tyttö.

Puhuimme lapsiluvusta ennen esikoista, ja silloin jo suunnittelimme hankkivamme 2-3 lasta. Mieskin halusi kovasti kolmannen, hän on itse viiden lapsen perheestä ja todella läheinen sisarustensa kanssa. :)

Ap

Vierailija
9/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden pojan jälkeen tilastollinen todennäköisyys, että kolmaskin on poika, on selvästi suurempi kuin 50/50. Eli kannattaa jättää kolmas tekemättä, jos tyttö on pettymys.

Itse olen myös raskaana kolmatta kertaa ja toivon kolmatta poikaa. Sukulaiset jostakin syystä toivovat meille tyttöä.

Lukenut jostain että 4. olis todennäköisesti se eri sukupuolinen. Ja näin mm. omalla mummullani oli.

Vierailija
10/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis äh, tietysti tarkoitin että "jos poika on pettymys". Ajatus katkesi kesken lauseen.

Vierailija
11/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että ketään kiinnostaa sinun pettymyksesi? Muille kuin lähi-ihmisille aivan sama, vaikka kuolisi synnytyksessä äiti että lapsi. Tai olisi sukupuoleltaan vaikka mikä.

Vierailija
12/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukenut jostain että 4. olis todennäköisesti se eri sukupuolinen. Ja näin mm. omalla mummullani oli.

Väärin. Mitä useampia lapsia samaa sukupuolta, sitä todennäköisempää on, että seuraavakin on samaa. Kolmen pojan jälkeen tytön todennäköisyys on 43,6 prosenttia ja pojan 56,4. Mutta tietysti jos jaksaa sinnikkäästi yrittää, se erimerkkinen joskus napsahtaa. Tunnen lestadiolaisperheitä, joissa viisi tai kuusi ekaa on samaa lajia, mutta kymmenen sakkiin mahtuu jo molempia.

Vierailija
13/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi poikia toivoneita alapeukutetaan tässä(kin) ketjussa?

Vierailija
14/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että ketään kiinnostaa sinun pettymyksesi? Muille kuin lähi-ihmisille aivan sama, vaikka kuolisi synnytyksessä äiti että lapsi. Tai olisi sukupuoleltaan vaikka mikä.

Olet kamala ihminen. Minulle ei ole sama jos joku vieras ihminen kuolee saatika vauva synnytyksessä. Onneksi me kaikki emme ole tuollaisia tunnekylmiä paskiaisia.

Vierailija
15/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen joka on saanut vain ja ainoastaan tyttölapsia, useamman naisen kanssa siis. Syyttäkää miehiänne jos tuottavat vaan yhdenlaisia siittiöitä :D

Vierailija
16/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän yhden miehen joka on saanut vain ja ainoastaan tyttölapsia, useamman naisen kanssa siis. Syyttäkää miehiänne jos tuottavat vaan yhdenlaisia siittiöitä :D

Näinkin voi olla, mutta myös oman kehon tuntemisessa on paljon hyötyä siinä, että saa tiettyä sukupuolta aikaiseksi. Toisekseen naisenkin munasolu voi hylkiä tiettyä siittiötä. Sodanjälkeisen mm. syntyi paljon uusia poikia.

Vierailija
17/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret rakastajat tekevät pelkkiä tyttöjä, sekatyömiehet ovat asia erikseen.

Vierailija
18/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaikana harvempi kuitenkaan saa lapsia sellaisia määriä, että siitä voisi vetää johtopäätöstä siittiöiden koostumuksesta. Joku 4-6 tyttöä voi tulla ihan tuurillakin. Eri asia tietty, jos on joku sulttaani, jolla on kymmeniä tai satoja lapsia.

Vierailija
19/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä äiti.

Vierailija
20/23 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuret rakastajat tekevät pelkkiä tyttöjä, sekatyömiehet ovat asia erikseen.

En tiedä, mitä ne suuret rakastajat touhuilevat. Mutta ainakin tiheät yhdynnät ja naisen orgasmit yhdynnässä kasvattavat pojan todennäköisyyttä, kun nopeat poikasiittiöt pääsevät helpoimmin perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi