Röyhkeät teinitytöt Tuska-festareilla
Kävin katsomassa HIM:in keikan. Olen aika lyhyt, joten en nähnyt mitään ihmispaljouden takaa.
Olin nuorena vannoutunut fani. Nyt, kun HIM lopettaa, halusin nähdä heidät edes kerran livenä.
Lähdin puikkelehtimaan ihmismassan läpi. Yhtäkkiä eteeni tuli n. Kolmen teinitytön seurue. He asettuivat eteeni ja sanoivat:"et muuten mee tästä". Sitten yksi tönäisi minua voimalla rintaan. Olin ihan ihmeissäni. Melutaso ja ihmismäärä oli aika kova ja kaikki olivat keskittyneet katsomaan lavaa. Ihmettelin ääneen, että "mitä ihmettä, tytöt!" Sitten toinenkin tyttö tönäisi ja päätin palata takaisin mieheni luo. En edes ollut lähelläkään lavaa!
Pelottavia nykyajan nuoret!
Terveisin 36v
Kommentit (39)
Samalla keikalla olleena, miksauskopin takaosan liepeillä seisoneena voin sanoa, että tympäsee niin mahdottomasti kun on löytänyt mukavan ja tilavan paikan katsoa rauhassa keikka ja sitten takaa ja sivusta tulee ihmisiä tunkemaan läpi. Ärsyttävää.
Jostain syystä sen ainoan kerran kun olen ollut tuon tyyppisessä tilanteessa (vapaalipulla), niin ei minun liikkumistani edes yritetty estää.
Tulin reilusti myöhässä ja päädyin 2 metrin päähän lavasta.
Lähemmäksi en halunnutkaan, sillä siitä näki parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä onko tuo joku tuon ikäisten naisten yleinenkin tapa, mutta samankaltaiseen tunkija-kiilaajaan meni hermo viimeksi kun olin erästä keikkaa katsomassa.
Lavan etuosa oli aivan täynnä, edessäni ei ollut yhtään tilaa mutta eräs vanhempi naishenkilö tunki voimalla sieltä sivusta suoraan eteeni (vaikka tilaa ei ollut yhtään ylimääräistä) niin lähelle että olimme käytännössä liimautuneita siinä toisiimme. Sitten samalla hetkellä tämä akka alkaa hieroa persettään minua vasten, hyi hitto! Siis hän ajatteli ilmeisesti että 1) on oikein kiilata toisen eteen 2) kiilata itsensä eteeni niin pieneen väliin, että hän on ahdistavasti kiinni minussa 3)alkaa hieroa siinä itseään minua vasten.
Oksetti niin, että kiroilin siinä kovaan ääneen ja oli pakko lähteä tiskille hakemaan lisää juotavaa, koska mulla ei ole selvinpäin ollenkaan sietokykyä tuollaiselle perseilylle ja olisin muutoin hermostunut tosi pahasti.
Tiivistys: kiilaaminen eteen EI OLE OK kun tilaa ei ole!
Onneksi tulit itkemään tänne etkä tehnyt asialle mitään
Miten niin en tehnyt? :D Ottaen huomioon tahtomattani valitun läheisen kontaktimme, ei kenellekään tilanteeseen osalliselle jäänyt epäselväksi mikä siinä mätti ja harmitti. Meni vaan fiilis jäädä siihen katsomaan keikkaa, joten lähdin tiskille.
Mun mielestä ei ole ok alkaa tönimään tai työntämään toisia, edes niitä kiilanneita, vaikka se jollekin olisikin ok, joten en ehkä tiedä miten minun olisi tilanteessa mielestäsi pitänyt toimia? Siis muutoin kuin tuoda mielipiteeni ilmi kovaäänisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä näköjään. Ei siinä kohdassa ollut niin paljon ihmisiä, että olisi pitänyt tönimään alkaa.
Enkä tosiaan yrittänyt "kyynärpäätaktiikalla" lavan eteen. Halusin ainoastaan nähdä paremmin. En pyrkinyt sinne eteen.
Mutta oli mukavaa. Äänentoisto toimi hyvin ja ilta oli nostalginen.
Ap
Jos ihmisiä ei ollut paljoa niin mikset yksinkertaisesti kiertänyt tyttöporukkaa? Ehkä nekin vaan halus nähdä paremmin.
Siksi, koska tönivät minua. Pelkäsin heitä.
Ap
kolme sanaa sinulle, OLISIT TULLUT AJOISSA
Inhoan kaltaisiasi tunkijoita, jotka katsovat että hänet pitää päästä eturiviin ja hän on niin tärkeä, että muut väistävät. Monet ovat tulleet hyvissä ajoin odottelemaan keikkaa saadakseen hyvät paikat. Kun keikka alkaa, sitten tulevat nämä he l v e tin punkijat ja itselleen väkisin hyvän paikan raivaajat.
En ala tönimään, mutta senttiäkään en liikahda ja jos mahdollista niin blokkaan tien. Siinä kun joku alkaa väkisin työntämään ja tönimään, niin alkaa kyllä tuttaa.
Hyvää yötä kaikille. Jätän tämän tähän. Ymmärrän, ettei eturiviin tungeta, eikä ketään ohiteta väkisin. En itsekään tehnyt niin.
Ilmaisin itseäni huonosti aloitusviestissä. Hyvää festarikesää kaikille!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä näköjään. Ei siinä kohdassa ollut niin paljon ihmisiä, että olisi pitänyt tönimään alkaa.
Enkä tosiaan yrittänyt "kyynärpäätaktiikalla" lavan eteen. Halusin ainoastaan nähdä paremmin. En pyrkinyt sinne eteen.
Mutta oli mukavaa. Äänentoisto toimi hyvin ja ilta oli nostalginen.
Ap
Jos ihmisiä ei ollut paljoa niin mikset yksinkertaisesti kiertänyt tyttöporukkaa? Ehkä nekin vaan halus nähdä paremmin.
Niin minäkin tein kerran. Yksi pariskunta yritti sitten estää minun etenemisen, mutta minä nauroin ja kiersin heidät. Toivottavasti näkivät minut hillumassa lavan edessä. Ei se ole mitään etuilemista, kun ei konserteissa ole paikkanumeroita tai istuimia. Ne tytötkin, apeen tapauksessa, olisivat vapaasti voineet yrittää mennä ihan eteen katsomaan.
No kyllä se nyt on selvää että nopeat syö hitaat eikä eteen tungeta! Olisit tullut oottaan keikan alkua se 5h aikaisemmin kuten muut eturivin ihmiset :) Muutama kolli sai Tuskassakin järkkäreiltä lähdöt kun änkivät eteen "koska kaverit on eturivissä". Nuorena jaksaa seistä ;)
N26, HIM-fani vuodesta 2002 :)
Muistakaa myös, että on paljon kansainvälisempää mennä eturiviin silloin kun itse haluaa.
Niin tuolla sivistyneemmissä ulkomaisissa konserteissa tehdään.
Mä menin niin eteen kun pääsin ja siinä sitten ihmiset oli töykeitä kuten aina, mutta mun tehtävänä oli suorittaa hengellinen rituaali ja kun HIM aloitti, nin minä vajosin transsiin ja tanssin ympärilläni olevat suohon. En nähnyt, enkä kuullut mitään, vaan annoin rytmin viedä ja otin yhteyden tuonpuoleiseen ja tapahtui se THE REAL THING!
Minä olisin antanut tytöille väritysvihon, missä on hamsterien kuvia. Sitten tytöt olisivat menneet ulos festarialueelta ja värjäilleet kuvia tusseilla. Olisin antanut heille myös puhallettavia saippuakuplia ja kysynyt onko mukavaa. Sitten tytöt olisivat sanoneet "On hauskaa! Puhalla sinäkin noita kuplia ja väritä noita kuvia!"
Ap tuskin on ollut missään keikalla. Kunhan kehuskelee mutta minullapa onkin mies vaikka olen lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Ap tuskin on ollut missään keikalla. Kunhan kehuskelee mutta minullapa onkin mies vaikka olen lyhyt.
Niin saatana.
Huonot provosointi aloitukset tunnistaa siitä, että aloittaja itse koettaa vastata joka viestiin pitääkseen keskustelun näkyvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin saatana.
Lyhyt nainen joka etuilee Tuska-festivaaleilla. Ei paljon junttimaisempaa voi olla.
paitsi ehkä kaivella arkistoista vuosikausia vanhoja aloituksia ja tunkea provoviestejään niihin
Vierailija kirjoitti:
Olisit lyönyt takaisin.
Miksi nostit vanhan ketjun?
Mun eteen änki joku kolmekymppinen pariskunta, vaikka siinä ei ollut tilaa. En perääntynyt senttiäkään, vaan jäin laulamaan siihen suoraan heidän korviinsa.