Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammatti jossa viihdyt? Miksi?

Ninni
03.07.2017 |

Mä oon lääkäri ja vaihtaisin mielelläni alaa. Älytön vastuu, hirvee kiire koko ajan ja pakko tehdä 50-60 tuntista viikkoa. Käteen jäävä tuntipalkka jää todella huonoksi vastuuseen nähden kun verot vie niin suuren osan.. Kiva painaa 4 yötä kuussa normi työn lisäksi ja käteen jää 25e/h. Eikö kesätyöstäkin nuoret saa jo nykyään 12e/h ( ei juuri veroa mene). Ei kyllä kannata opiskella 12 vuotta tähän päästäkseen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yläkoulussa aineenopettajana. Brutto on noin 25 euroa tunti, käteen jää reilut pari tonnia. Palkka voisi tässäkin olla parempi, mutta onhan tämä kesäloman pituuskin kiva, vaikka onhan lääkäreilläkin pitkät lomat. Vastuuta on minunkin työssäni sekä kasvatuksen että opetuksen saralla, samoin päivät venahtavat välillä pitkiksi. Varsinaisesti vapaalla en ole kuin kesälomalla. Välillä kuitenkin päivät ovat lyhyempiä ja kolmasosa työstä tehdään etänä. Työn sisältö on sillä lailla vapaata, että saan itse päättää, mitä asiaa painotan ja millä tavalla kullekin oppilaalle opetan.

Sitten on ne työn haittapuolet, joista pääsee perille laittamalla AV:n hakutoimintoon sanan opettaja.

Vierailija
2/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisopettaja.

Viihdyn mainiosti työssäni! Sopivan haastavaa, saa käyttää omaa asiantuntemustaan, upeita kohtaamisia nuorten, heidän huoltajiensa ja muiden työntekijöiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Obduktiopreparaattori. Mukavan hiljaiset asiakkaat ja mielenkiintoinen työ😊.

Vierailija
4/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko se on noin paljon tehdä töitä? Höllää vähän turboruuvia niin ehdit nauttia elämästä. Lääkärin palkalla pärjää mainiosti vaikka tekisi puolikasta viikkoa. Verotkin kevenee siinä samalla.

Vierailija
5/5 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen markkinointikonsultti start-up maailmassa. Hurjan kivaa ja kiinnostavaa, korvaus vaihtelee projektista riippuen ja vapaata voi pitää palkattomana niin paljon kuin kehtaa/raaskii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi