En ymmärrä miten jotkut ovat edelleen ystäviä vaikka ovat eri tilanteissa loukanneet toisiaan
Kommentit (9)
En ymmärrä miten kukaan voi olla koskaan loukkaamatta toista. Ihmiset vaan loukkaa toisiaan. Mulla ei olisi varmaan yhtään ystävää jos pistäisin aina välit poikki jonkun loukattua mua. Tietysti jatkuva kiusaaminen on asia joka pistäisi lopettamaan ystävyyden, mutta vuosien varrella pitkässä ystävyydessä sitä tulee puolin ja toisin loukattua tahtomattaankin tai tieten tahtoen huonona päivänä.
Ap on kerrasta poikki mustavalkoihminen?
Jos ei ole suosittu, ei ole paljon varaa valita seuraansa
Riippuu vähän mitä loukkaamisella tarkoitetaan. Huonosta tilannetajusta tms. johtunutta tahatonta loukkaamista? Loukkaamista tarkoituksella riidan yhteydessä?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole suosittu, ei ole paljon varaa valita seuraansa
Juurikin näin.
Mun perheessä on ollut tapana haukkua toiset lyttyyn riitojen yhteydessä eikä sen jälkeen juuri anteeksi pyydelty.
Itse pyrin olemaan ystävilleni parempi ihminen
Ehkä ovat kiivaita luonteeltaan? Suusta pääsee sammakoita ja leppyvät yhtä nopeasti kuin suuttuvatkin?
Omalla kohdallani, jos joku loukkaa mua useamman kerran tarkoituksella, niin en voi pitää enää ystävänä, jutella voidaan ja olla tekemisissä, mutta olen sen jälkeen vähän varuillani enkä voi luottaa enää.