Vierailija

Vuoden sisällä on moni ystävä/kaveri etääntynyt. Pari on hävinnyt heidän omista elämäntilanteista johtuen, mutta pari taas on liuennut vähitellen. Pitäisi osata tulkita kaikenlaisia "viestejä ". "Olisi kiva tavata" ei välttämättä oikeasti tarkoita sitä vaan voidaan sanoa kohteliaisuudesta. "On ollut kiirettä" voi tarkoittaa oikeasti, että ei välitä syventää ystävyyttä jne jne.... en vaan pärjää :(! Ja olen heteronainen, naimisissa ja ihan ystäviä toivoisin saavani.

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Sama juttu. Toisaalta pärjään hyvin "virallisissa" yhteyksissä kuten töissä. Kokeile lähteä johonkin yhdistystoimintaan. Siellä sovitaan asioista, jaetaan tehtävät jne. Sosiaalinen osaaminen voi olla aluksi heikkoa, mutta kehittyy ajan myötä.

Vierailija

Minä myös pärjään töissä ja olen saanut kehuja että kanssani on mukava tehdä töitä. Silti vapaa-ajalla tuntuu, etten ymmärrä naisten kuvioita :(.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ymmärrättekö oikeasti kaikki muut näitä sosiaalisia "vihjeitä"? En ole siis mitenkään niin törppö että loukkaan ihmisiä, mutta saatan olla huono small talkissa, tarkoitan mitä sanon enkä osaa tulkita jos joku ei tarkoita mitä sanoo. Olen esimerkiksi luullut, että joku haluaa olla ystäväni mutta myöhemmin tajunnut, että hän oli vain kohtelias, muttei välitä oikeasti tutustua syvemmin. Ap

Vierailija

Mulla sama juttu, pari tuttava/kaverisuhdetta joita syventäisin mielelläni ja uskoisin meistä voivan tulla hyviä ystäviä... mutten vain tiedä miten tämän kevyen suhteen saisi siirrettyä sellaista kohti. Pidän itseäni tilannetajuisena ja aika sosiaalisesti älykkäänäkin, mukavana tyyppinä, mutta tämä aikuisten ystävystyminen on ihan mysteeri... Ja toisaalta pari tuttavasuhdetta on sellaisia, missä se toinen osapuoli vaikuttaisi hyvinkin kiinnostuneelta ystävystymään minun kanssani, mutten itse sitten koe samanlaista yhteyttä heihin. Vaikeaa on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat