Sinä, jolla on ollut todella voimakas ihastus aikuisiällä: millaista oli kun viimein suutelitte?
Tai ylipäätään millaista oli sitten päästä toisen lähelle ensimmäistä kertaa, jos jännite oli mahdollisesti kasvanut kauankin? Oliko kokemus floppi vai odotuksen arvoinen?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Universumi räjähti ja tähdet sinkoili ympäriinsä. Painovoima katosi ja leijuin pilvien lomassa.
Tää.
Karisee klisee mut ihan kuin leffasta. Aika ja paikka hävisi, oli vain tuo ihana mies joka ympäröi kaiken.
N43
Täälläkin yksi samassa tilanteessa. Ja kävi niin että suudeltiin kerran. Ei ainakaan helpottanut yhtään. Nyt haluaisi lisää ja jotain enemmän. Olihan se upea hetki mutta tämä epävarmuus tekee hulluksi.
Suutelu ei tunnu enään miltään mut kosketus tuntuu. Tainnut mennä ohi jo se ihastus. Oli se kiva aluksi :) onneksi jäi kortteja taskuun :)
Lasketaanko suutelemiseksi, jos ottaa mieheltä suihin? Pussataanhan siinäkin, mutta toista päätä.
En tiedä,en ole ikinä päässyt ihastusten kanssa edes suutelemaan,panemisesta puhumattakaan.
Eipä olla edetty suutelun asteelle näissä :D
Saahan sitä uneksia ja vaikka kuinka varma olin silloin itsekin että fyysinen kontakti on väistämätön seuraus niin paskan marjat.
Tosin jälkikäteen ajatellen hyvä koska jälkeenpäin on tajunnut hormonien haihduttua että suhde olisi ollut epäsuhta tai mies epäsopiva tai muuten idiootti.
Olen kerran ollut niin sekaisin että olisin myynyt isoäitini, mutta onneksi mies oli varattu ja näytti lopulta punaista valoa.
Vierailija kirjoitti:
Sain orgasmin ilman kosketusta ja housut jalassa. Mies vaan valitettavasti paljastui hyvin nopeasti pilllujen kaatajaksi, joka leperteli minut kokemuksella pökerryksiin. 2kk päästä hän oli jo kyllästyny, ja jatkoi metsästämistään. Olen ollutkin siitä lähtien täysin kyyninen. Olin tuolloin 34v. Nyt sinkku, lapseton 47v.
2 kuukauden suhteen jälkeen kyynistyit niin että jäit vanhaksi piiaksi?
En ihastu VOIMAKKAASTI, mutta tykästyn kyllä. Sellaiset sekopäiset ihastumiset olivat teini-iän juttuja.
Mutta mahtavaltahan se tuntuu, kun vihdoin päästään lähikontaktiin. Kerroin ammatti-ihmisestä, joka pyysi minua näyttämään erään ongelmakohdan kodissani, no näytin (olin selin häneen) ja liikahdin sitten sentin ja osuin häneen (luulen hänen tulleen tarkoituksella ihan viereen...). Silloinkin iski tietynlainen Tunne, ja meinasin alkaa takeltelemaan sanoissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?
Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.
Kieltämättä mielessä käynyt. Olemme varattuja molemmat ja en ole koskaan vieraissa käynyt mutta vetovoima on niin kova että järki lähtee. Haluaisin kokea edes sen suudelman jotta tietäisin onko se niin mieletöntä kuin kuvittelen. Loppuun asti en usko koskaan meneväni, tosin jos se suudelma vie jalat alta niin..?
Ap
Kuinka kauan olet tuntenut ihastuksesi ja onko ihastus molemmanpuolista? Itse olen samanlaisessa tilanteessa ja vaikeaa on, kun toista ajattelee käytännössä koko ajan.
Tuntenut olen päällisin puolin muutaman vuoden ja kunnolla tajusin olevani ihastunut n. vuosi sitten. Mies on humalassa kertonut olevansa ihastunut minuun mutta on vähän sen oloinen että yrittää jokaista joka eteen osuu. Ap
Olen kyllä ihastunut aikuisiällä voimakkaasti parikin kertaa, mutta joko yksipuolisesti tai sitten niin, että toinen on ollut varattu. Muutama pieni kosketus on ollut järisyttävä elämys. Mitään oikeaa suhdetta noista ei kuitenkaan ole syntynyt.
Suudeltiin 12 tuntia lähes taukoamatta. Tuntu siltä että tämän miehen vetovoima ois vetäny mut vaikka betoniseinän läpi. Onneksi ei jäänyt pelkästään tähän iltaan/yöhön, muttei kyllä käynyt hyvinkään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?
Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.
Kieltämättä mielessä käynyt. Olemme varattuja molemmat ja en ole koskaan vieraissa käynyt mutta vetovoima on niin kova että järki lähtee. Haluaisin kokea edes sen suudelman jotta tietäisin onko se niin mieletöntä kuin kuvittelen. Loppuun asti en usko koskaan meneväni, tosin jos se suudelma vie jalat alta niin..?
Ap
Kuinka kauan olet tuntenut ihastuksesi ja onko ihastus molemmanpuolista? Itse olen samanlaisessa tilanteessa ja vaikeaa on, kun toista ajattelee käytännössä koko ajan.
Tuntenut olen päällisin puolin muutaman vuoden ja kunnolla tajusin olevani ihastunut n. vuosi sitten. Mies on humalassa kertonut olevansa ihastunut minuun mutta on vähän sen oloinen että yrittää jokaista joka eteen osuu. Ap
Ja vielä varattu? Lapsiakin?
Siinäpä sulle oikea kultajyvä. Vaimo löytyy, jonka lisäksi virityksiä joka sormelle.
Voi olla niitäkin, jotka flirttaa ja piirittää niin vimmatusti joka suunnalla naista jos toistakin, mutta tosipaikan tullen ovatkin "varattuja". Enhän minä kun minun pikkuvaimoni, olen kunniallinen perheenisä.
Jotain häikkää näillä huomionkipeillä donjuaneilla joten en niin kovin panostaisi, kaikki muut (myös puolisot!) satuttaa tuossa itsensä paitsi tämä naistenmies itse.
Seksuaalista energiaa oli kertynyt viikkojen kuluessa, kun olimme ihastukseni kanssa viestitelleet, aina vihjaillen tositoimista. Ihanin vaihe oli kun teimme vierekkäin ruumiillista työtä ja ohimenevissä kosketuksissa oli sähköä. Lopulta päädyimme suuteluun ja sitten seksiinkin, mutta kaikista voimakkaimmat tunteet liittyivät siihen odotuksen vaiheeseen. Juttu loppui muutaman viikon tapailun jälkeen.
Olihan se ihana kokemus, en siis ollut edes nuorena suudellut ketään. Toisaalta vähän surullista, kun toinen oli humalassa ja tiesin, ettei hän olisi selvänä tuntenut samoin.
Ui jui haiseva harmaapäisen jorman suu 56v,
Ai että kipinät sinkoilee ja iljettää
Ps. Jos olet ihastunut mutta vastapuoli kovin hiljainen, tarkottaa että vastapuolta kiinnostaa ku kilo paskaa,
Vierailija kirjoitti:
Sain ensimmäisen emätinorgasmini kun sänkyyn asti vihdoin päästiin. Sitä ei tapahtunut koskaan exän aikana.
Minulle kävi samoin, mutta toiste ei kuitenkaan tullut sitä koettua, vaikka tämä henkilö on nykyään aviomieheni, mutta en unohda sitä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä haetaan sanalla "aikuisiällä"? Yli 18v.?
30 v ->