Vierailija

Tai ylipäätään millaista oli sitten päästä toisen lähelle ensimmäistä kertaa, jos jännite oli mahdollisesti kasvanut kauankin? Oliko kokemus floppi vai odotuksen arvoinen?

• ylös 45
  • alas 3

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Kaikki ihastumiseni ovat olleet yksipuolisia. Teini-iän puutteellisten kokemusten vuoksi kehittelen jokaisesta ihastumisestani pääni sisällä jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa ensisuudelmineen, punastumisineen ja yhteisen sateenvarjon alla kävelyineen. Eivät nämä ole kolmikymppiselle normaaleja ajatusmalleja ja siksi jätänkin jokaisen ihastumisen vain omaan tietooni.

• ylös 79
  • alas 6
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aivan ihanaa. Yli vuoden olin ollut ihastunut. Sitten bileissä hätäiset suutelut. Siitä muutamia viikkoja niin tämä toinen paljasti lämpimät tunteensa minua kohtaan ja itse kerroin omat tuntemukseni. Nyt kolme kuukautta viesitelty, soiteltu ja pari kertaa kiihkeästi tavattu. Koko aja iso ikävä ja miehellä myös. Itsellä ero vireillä, joten niin tiiviisti ei voida tavata kuin haluttaisi.

• ylös 22
  • alas 40
Vierailija

Jotenkin voisi kuvitella, että tuossa olisi liian isot odotukset ja sitten pettymys olisi taattu. Toivottavasti ei näin.

• ylös 12
  • alas 26
Vierailija

Sen voi päätellä siitä miten voimakkaiksi tunteet kasvaa suhteessa siihen miten lähellä on ko. henkilöä. Jos olet joskus päässyt viereen istumaan tms. ja tuntui ihan mahtavalta, niin koskettaessa kipinät sitten vain sinkoilee.

• ylös 46
  • alas 2
Vierailija

Sain ensimmäisen emätinorgasmini kun sänkyyn asti vihdoin päästiin. Sitä ei tapahtunut koskaan exän aikana.

• ylös 66
  • alas 9
Vierailija

Universumi räjähti ja tähdet sinkoili ympäriinsä. Painovoima katosi ja leijuin pilvien lomassa.

• ylös 52
  • alas 7
Vierailija

Hyvältä jos ikäeroa max 2 v

Kaikki vaari-tytär

Mummeli-nuori mies kombinaatiot,

Leikkikää lisää

• ylös 7
  • alas 47
Vierailija

Paikasta ja seurasta riippumatta tuntuu siltä, että suuteleminen vie omaan universumiin jossa muita ei ole. Tuntuu kuin kumppanin huulet sisältäisivät huumausainetta ja pää menee aivan sekaisin.

• ylös 54
  • alas 1
Vierailija

Sain orgasmin ilman kosketusta ja housut jalassa. Mies vaan valitettavasti paljastui hyvin nopeasti pilllujen kaatajaksi, joka leperteli minut kokemuksella pökerryksiin. 2kk päästä hän oli jo kyllästyny, ja jatkoi metsästämistään. Olen ollutkin siitä lähtien täysin kyyninen. Olin tuolloin 34v. Nyt sinkku, lapseton 47v.

• ylös 42
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika harvinaisia tuollaiset voimakkaat ihastumiset aikuisiällä.

Niin minäkin luulin. Ap 38 vuotta.

• ylös 38
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?

Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?

Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.

Kieltämättä mielessä käynyt. Olemme varattuja molemmat ja en ole koskaan vieraissa käynyt mutta vetovoima on niin kova että järki lähtee. Haluaisin kokea edes sen suudelman jotta tietäisin onko se niin mieletöntä kuin kuvittelen. Loppuun asti en usko koskaan meneväni, tosin jos se suudelma vie jalat alta niin..?

Ap

• ylös 29
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain orgasmin ilman kosketusta ja housut jalassa. Mies vaan valitettavasti paljastui hyvin nopeasti pilllujen kaatajaksi, joka leperteli minut kokemuksella pökerryksiin. 2kk päästä hän oli jo kyllästyny, ja jatkoi metsästämistään. Olen ollutkin siitä lähtien täysin kyyninen. Olin tuolloin 34v. Nyt sinkku, lapseton 47v.

Mullakin se oli aivan taivaallisen ihanaa mutta heti kun olin vähän antanut sille niin sen kiinnostus mihinkään pidempään juttuun lerpahti kokonaan.

• ylös 18
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat