Sinä, jolla on ollut todella voimakas ihastus aikuisiällä: millaista oli kun viimein suutelitte?
Tai ylipäätään millaista oli sitten päästä toisen lähelle ensimmäistä kertaa, jos jännite oli mahdollisesti kasvanut kauankin? Oliko kokemus floppi vai odotuksen arvoinen?
Kommentit (44)
Kaikki ihastumiseni ovat olleet yksipuolisia. Teini-iän puutteellisten kokemusten vuoksi kehittelen jokaisesta ihastumisestani pääni sisällä jotain elämää suurempaa rakkaustarinaa ensisuudelmineen, punastumisineen ja yhteisen sateenvarjon alla kävelyineen. Eivät nämä ole kolmikymppiselle normaaleja ajatusmalleja ja siksi jätänkin jokaisen ihastumisen vain omaan tietooni.
Aivan ihanaa. Yli vuoden olin ollut ihastunut. Sitten bileissä hätäiset suutelut. Siitä muutamia viikkoja niin tämä toinen paljasti lämpimät tunteensa minua kohtaan ja itse kerroin omat tuntemukseni. Nyt kolme kuukautta viesitelty, soiteltu ja pari kertaa kiihkeästi tavattu. Koko aja iso ikävä ja miehellä myös. Itsellä ero vireillä, joten niin tiiviisti ei voida tavata kuin haluttaisi.
Jotenkin voisi kuvitella, että tuossa olisi liian isot odotukset ja sitten pettymys olisi taattu. Toivottavasti ei näin.
Sen voi päätellä siitä miten voimakkaiksi tunteet kasvaa suhteessa siihen miten lähellä on ko. henkilöä. Jos olet joskus päässyt viereen istumaan tms. ja tuntui ihan mahtavalta, niin koskettaessa kipinät sitten vain sinkoilee.
Jos ei olis suunnilleen kaatanu pöydälle, ni ois jalat lähteny alta.
Sain ensimmäisen emätinorgasmini kun sänkyyn asti vihdoin päästiin. Sitä ei tapahtunut koskaan exän aikana.
Oli järisyttävän upeaa. Kemiat kohtasi vielä paremmin kun uskalsin odottaa.
Universumi räjähti ja tähdet sinkoili ympäriinsä. Painovoima katosi ja leijuin pilvien lomassa.
Hyvältä jos ikäeroa max 2 v
Kaikki vaari-tytär
Mummeli-nuori mies kombinaatiot,
Leikkikää lisää
Paikasta ja seurasta riippumatta tuntuu siltä, että suuteleminen vie omaan universumiin jossa muita ei ole. Tuntuu kuin kumppanin huulet sisältäisivät huumausainetta ja pää menee aivan sekaisin.
Sain orgasmin ilman kosketusta ja housut jalassa. Mies vaan valitettavasti paljastui hyvin nopeasti pilllujen kaatajaksi, joka leperteli minut kokemuksella pökerryksiin. 2kk päästä hän oli jo kyllästyny, ja jatkoi metsästämistään. Olen ollutkin siitä lähtien täysin kyyninen. Olin tuolloin 34v. Nyt sinkku, lapseton 47v.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika harvinaisia tuollaiset voimakkaat ihastumiset aikuisiällä.
Niin minäkin luulin. Ap 38 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?
Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap aikeissa kokeilla?
Täälläkin kiinnostaa ap:n motiivit kysellä tällaista netissä. :D Itsellä ei valitettavasti ole kokemusta, joten en voi kontribuoida.
Kieltämättä mielessä käynyt. Olemme varattuja molemmat ja en ole koskaan vieraissa käynyt mutta vetovoima on niin kova että järki lähtee. Haluaisin kokea edes sen suudelman jotta tietäisin onko se niin mieletöntä kuin kuvittelen. Loppuun asti en usko koskaan meneväni, tosin jos se suudelma vie jalat alta niin..?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sain orgasmin ilman kosketusta ja housut jalassa. Mies vaan valitettavasti paljastui hyvin nopeasti pilllujen kaatajaksi, joka leperteli minut kokemuksella pökerryksiin. 2kk päästä hän oli jo kyllästyny, ja jatkoi metsästämistään. Olen ollutkin siitä lähtien täysin kyyninen. Olin tuolloin 34v. Nyt sinkku, lapseton 47v.
Mullakin se oli aivan taivaallisen ihanaa mutta heti kun olin vähän antanut sille niin sen kiinnostus mihinkään pidempään juttuun lerpahti kokonaan.
Just. Tähdet ja orgasmit vaan sinkoilee, hyvä jos koskaan enää palaat maanpinnalle.
Taitaa olla aika harvinaisia tuollaiset voimakkaat ihastumiset aikuisiällä.