Levitättekö hoitoaineen kaikkialle hiuksiin vai pelkästään latvoihin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
?
vain pituuksiin, en siis ihan hiusjuureen lähelle päänahkaa. Mulla on aika terveet ja hyvinvoivat hiukset joten jos laitan hoitoainetta liikaa, ovat äkkiä rasvaiset
Latvoihin se kuuluu levittää. Itse en ole käyttänyt enää pitkään aikaan. Siinä on kaikenlaisia arveluttavia ainesosia. Shampookin on luomua
Kaikkialle. Jotkut väittävät, että se latistaa hiuksia mutta ainakin tuuheuttavaa hoitoainetta käytettäessä haluan tuuheutta joka puolelle enkä pelkästään latvoihin.
En hiero päänahkaan mutta muuten kyllä koko hiuksiin.
Latvoihin, hiukset ovat hyvässä kunnossa, niin ei tarvitse tyveen asti laittaa. Hiuslaatu on liukas, joten laittamista helpottaa, kun hiukset eivät ole ihan silkkiset hoitoaineesta.
Hoitoaine levitetään kylläkin hiusten tyveen aivan päänahan tuntumaan. Latvahiukset ovat usein niin heikossa kunnossa, ettei niitä hoitoaine enää pelasta. Kannattaa panostaa tuoreeseen hiukseen, joka on tyvihius.
Päänahkaan en laita, mutta jos en laittaisi latvojen lisäksi myös pituuksiin, hiukseni jäisivät sähköisiksi.
Käytän Erittäin hieno suomalainen -tuotteita ja niissä hoitoaineet ovat niin kevyitä että voi levittää koko pituuksille, ihan juureen en toki laita. Minulla on aika pörröiset ja huonokuntoiset hiukset ja siksi joskus keksin alkaa levittää myös pituuksille.
Latvoihin tietenkin