Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Levitättekö hoitoaineen kaikkialle hiuksiin vai pelkästään latvoihin?

Vierailija
03.07.2017 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvoihin tietenkin

Vierailija
2/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

vain pituuksiin, en siis ihan hiusjuureen lähelle päänahkaa. Mulla on aika terveet ja hyvinvoivat hiukset joten jos laitan hoitoainetta liikaa, ovat äkkiä rasvaiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvoihin se kuuluu levittää. Itse en ole käyttänyt enää pitkään aikaan. Siinä on kaikenlaisia arveluttavia ainesosia. Shampookin on luomua

Vierailija
4/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkialle. Jotkut väittävät, että se latistaa hiuksia mutta ainakin tuuheuttavaa hoitoainetta käytettäessä haluan tuuheutta joka puolelle enkä pelkästään latvoihin.

Vierailija
5/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hiero päänahkaan mutta muuten kyllä koko hiuksiin.

Vierailija
6/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latvoihin, hiukset ovat hyvässä kunnossa, niin ei tarvitse tyveen asti laittaa. Hiuslaatu on liukas, joten laittamista helpottaa, kun hiukset eivät ole ihan silkkiset hoitoaineesta.

Vierailija
7/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoaine levitetään kylläkin hiusten tyveen aivan päänahan tuntumaan. Latvahiukset ovat usein niin heikossa kunnossa, ettei niitä hoitoaine enää pelasta. Kannattaa panostaa tuoreeseen hiukseen, joka on tyvihius.

Vierailija
8/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahkaan en laita, mutta jos en laittaisi latvojen lisäksi myös pituuksiin, hiukseni jäisivät sähköisiksi.

Vierailija
9/9 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Erittäin hieno suomalainen -tuotteita ja niissä hoitoaineet ovat niin kevyitä että voi levittää koko pituuksille, ihan juureen en toki laita. Minulla on aika pörröiset ja huonokuntoiset hiukset ja siksi joskus keksin alkaa levittää myös pituuksille.