APUA! Miten sanoa naapurille, että lopettaa auringonoton yläosattomissa!
Asumme rivitalossa ja naapuri retkottaa aivan estottomasti tissit paljaana takapihallaan aina, kun aurinkoa vähänkään näkyy.
Lastenhuoneen ikkuna on yläkerrassa takapihalle päin, joten näkymä sieltä naapurin pihalle on estoton, vaikka heillä onkin pensasaita muuten näköesteenä.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensäpaljastelusta poliisille ilmoitus.
Omallapihallaan saa tehdä niinkuin lystää
Väärin. En minäkään helikopteria tuohon tonttini nurkalle voi mennä heittämään. Yleisjärki on käytössä näissäkin tapauksissa.
Oma aidattu piha näkösuojalla lie hiukan eri asia. Ap:n miestä pitäisi sakottaa häirinnästä. Tosin saahan omassa lastenhuoneessaan hakata hanskaan
Miksi tämä on keskustelunaihe jos se piha on näkösuojattu. AP on itse rikkonut lakia salakatselulla.
Salakatselu ei ole kiellettyä/laitonta, jos siinä ei käytä mitään optista tms. apuvälinettä (kiikari, (video)kamera jne.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensäpaljastelusta poliisille ilmoitus.
Omallapihallaan saa tehdä niinkuin lystää
Väärin. En minäkään helikopteria tuohon tonttini nurkalle voi mennä heittämään. Yleisjärki on käytössä näissäkin tapauksissa.
Oma aidattu piha näkösuojalla lie hiukan eri asia. Ap:n miestä pitäisi sakottaa häirinnästä. Tosin saahan omassa lastenhuoneessaan hakata hanskaan
Miksi tämä on keskustelunaihe jos se piha on näkösuojattu. AP on itse rikkonut lakia salakatselulla.
Salakatselu ei ole kiellettyä/laitonta, jos siinä ei käytä mitään optista tms. apuvälinettä (kiikari, (video)kamera jne.)
Eikä liiku kotirauhan suojaamalla yksityisellä alueella.
En ole tirkistellyt tai salakatsellut tahallani. Pakostakin ne ryntäät näkee, jos aurinkoisella säällä sattuu katsomaan ulos ikkunasta takapihan puolelle.
En halua lasteni näkevän mitään itsensäpaljastajia. Yhtä järkyttävää se on kuin nähdä miehen penis.
Minun puolestani naapurit saavat olla alasti vaikka koko ajan, kunhan tekevät sen piilossa eivätkä altista lapsiani sille.
AP
Osoite?
Voin käydä huomauttamassa asiasta hänelle.
m23
Vierailija kirjoitti:
En ole tirkistellyt tai salakatsellut tahallani. Pakostakin ne ryntäät näkee, jos aurinkoisella säällä sattuu katsomaan ulos ikkunasta takapihan puolelle.
En halua lasteni näkevän mitään itsensäpaljastajia. Yhtä järkyttävää se on kuin nähdä miehen penis.
Minun puolestani naapurit saavat olla alasti vaikka koko ajan, kunhan tekevät sen piilossa eivätkä altista lapsiani sille.
AP
Niin ja tämän kirjoittaja on joku huijari.
Oikea AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Niin ja tämän kirjoittaja on joku huijari.
Oikea AP
Ja se osoite?
Kai sitä omalla pihallaan saa ottaa aurinkoa miten haluaa. Jos sinua häiritsee niin teidän perhe voi muuttaa pois. Tai laita verhot kiinni.
Ilman kuvaa emme voi arvioida asian vakavuutta.