Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi, että gunnareitten keikka pilattiin järjestäjien toimesta. :(

Vierailija
03.07.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005277331.html

Järjestäjillä pitäisi olla korvausvelvollisuus jotta tämmöisiltä huijauksilta vältyttäisiin tulevaisuudessa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaistollot haukkasi liian ison palan.

Vierailija
2/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siellä ei oltu minun toimestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

homo!

Vierailija
4/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon "artikkelin" kirjoittajalle voisi olla ihan mieltäylentävää lähteä ulkomaille katsomaan, miten homma siellä hoidetaan. Yllätys: sielläkin joutuu jonottamaan sisään, oluelle, vessaan ja jopa ulos!

Ihan hirveästi tokikaan ei ole minulla kokemusta ulkomaiden keikoilla, ainoastaan Ruotsista, Lontoosta ja Italiasta, mutta kaikilla noilla keikoilla jouduin minäkin jonottamaan. Ainoa iso ero suomalaisiin keikkoihin oli siinä, että vaikka noillakin keikoilla oli humalaisia, kukaan ei töninyt eikä örveltänyt. Ihan rauhassa sai seurata keikkaa laulaen ja tanssien keskellä kenttää kaikissa noissa paikoissa, toisin kuin Suomessa.

Vierailija
5/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homo!

:O

Mistä tiesit??

Vierailija
6/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalja kalja kaljakalja eikö mikään muu oo tärkeämpää, ku kalja

Vierailija
7/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kaupunkiani t. hämeenlinnalainen

Vierailija
8/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

homo!

:O

Mistä tiesit??

Näkee naamasta.

Vierailija
9/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, eikö suomalainen saanut kaljaa? Keikka pilalla!

Vierailija
10/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaettiin sen tää huiveja kaupungin toimesta.

Vierailija
11/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, miten iso tapahtuma. Aina osa porukasta tulee paikalle viittä vaille, on pahana kun ei saa autoa portille parkkiin, ei ymmärrä miks pitää jonottaa ja että vessassa haluaa käydä joku muukin.

Vierailija
12/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus mitä primadonnia. 55 000 ihmistä keikalla, saattaa aiheuttaa jonkin verran ruuhkaa.  Tulin paikalle siinä neljän maissa, sisään ehkä 20 minuutin jonotus, baaritiskeille ehkä muutaman minuutin jonotus, vessoihin ei tarvinnut jonottaa ollenkaan.  Poistuminen oli ihan sujuvaa. Kyllä omilla valinnoillaan voi myös vaikuttaa siihen omaan konserttikokemukseen. Ei kaikki ole aina jonkun muun syytä.

Vierailija
13/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko järkätä kaikki isot nimet tuonne kuoppaan missä ei näe eturivin jälkeen mitään. Saisivat siirtää ne vaikka Poriin kirjurinluotoon.

Vierailija
14/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo massatilaisuudet on muutenkin yleensä aika pe*seestä mukavuuden näkökulmasta ja sitten jos vielä järjestelyt pettää tuohon malliin, niin ei hyvä.....

Vierailija
15/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

55000 ihmistä, niin kyllä siinä jonkin verran varmaan ruuhkaa kertyy. Ihme inisemistä kaljajonoista ja vessajonoista. Menkää johonkin pienempään tapahtumaan sitten jos ette kestä ihmismassoja. Privakonserttiko olisi pitänyt järjestää?

Vierailija
16/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suomiäijän ykkösongelma on tietysti ettei saanut SITÄ KALJAA! Voi vittu! En tajua niitä ihmisiä jotka maksavat keikka/festariliput ja viettävät sitten koko tilaisuuden juottola-alueella, pahimmillaan eivät edes näe koko bändiä.

Vierailija
17/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo massatilaisuudet on muutenkin yleensä aika pe*seestä mukavuuden näkökulmasta ja sitten jos vielä järjestelyt pettää tuohon malliin, niin ei hyvä.....

Niin siis mihin malliin? 

Yksi primadonna kiukuttelee, kun tuli paikalle viimetingassa samaan aikaan kuin muutkin suomalaiset, jotka eivät ole tottuneet tuon kokoluokan massatapahtumiin ja että niihin pitää tulla muutama tunti ennnen konsertin alkamista, eikä vain reilu tunti, kuten tämä niuhottaja.

Jos menee tapahtumaan, jossa on tiviillä alueella 55 000 ihmistä, niin kuinka tampio on ihminen, joka ei ymmärrä, että kyseisenlaisessa tilanteessa syntyy väkisinkin jonoja? Olen minäkin muutamassa massatapahtumassa ollut ja parissa ulkomaillakin ja kyllä sielläkin ruuhkia syntyi ja jonottamaan joutui. Tosin keskieurooppalaiset ovat tottuneet vähän toisen mittaluokan ruuhkiin suomalaiset, eivätkä pienistä hätkähdä. Suomalaisilla on k*rpä ottassa heti, jos liikenteessä, tai missä tahansa tulee pienikin ruuhka.

Itse en paikalla ollut, enkä kyseiseen tapahtumaan sen syvemmin perehtynyt, mutta somessa olen sivumennen huomannut lähinnä kehuja hienosta konsertista.

Vierailija
18/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisvat jakaneet ämpäreitä, niin kukaan ei valittais.

Vierailija
19/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pysyä kotona.

Vierailija
20/46 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mihin malliin? 

Yksi primadonna kiukuttelee, kun tuli paikalle viimetingassa samaan aikaan kuin muutkin suomalaiset, jotka eivät ole tottuneet tuon kokoluokan massatapahtumiin ja että niihin pitää tulla muutama tunti ennnen konsertin alkamista, eikä vain reilu tunti, kuten tämä niuhottaja.

Jos menee tapahtumaan, jossa on tiviillä alueella 55 000 ihmistä, niin kuinka tampio on ihminen, joka ei ymmärrä, että kyseisenlaisessa tilanteessa syntyy väkisinkin jonoja? Olen minäkin muutamassa massatapahtumassa ollut ja parissa ulkomaillakin ja kyllä sielläkin ruuhkia syntyi ja jonottamaan joutui. Tosin keskieurooppalaiset ovat tottuneet vähän toisen mittaluokan ruuhkiin suomalaiset, eivätkä pienistä hätkähdä. Suomalaisilla on k*rpä ottassa heti, jos liikenteessä, tai missä tahansa tulee pienikin ruuhka.

Itse en paikalla ollut, enkä kyseiseen tapahtumaan sen syvemmin perehtynyt, mutta somessa olen sivumennen huomannut lähinnä kehuja hienosta konsertista.

No niin neiti Kaikkitietävä, otapa selvää miksi suomalaiset olivat kyrpäotsassa ennen kuin alat valitta muiden valituksesta.

Koko tapahtuma oli kaoottinen, sillä anniskelualueen sisäänkäynti ja uloskäynti olivat yksi ja sama. Syntyi täydellinen kaaos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä