Miten käyttäytyä kuin Tärkeä Ihminen?
Nyt on siis niin, että monusta on ihan oikeasti tullut Tärkeä Ihminen, erään sortin isompi johtaja, jonka pitää seurustella toisten Tärkeiden Ihmisten kanssa ja olla Tärkeä heidän joukossaan. Tämä on seurausta siitä, että eronäiset asiat, joiden eteen on vuosikausia tehty töitä, tuottavat hedelmää. Olen oikeasti ansainnut kaiken.
Ongelma on siinä, että en osaa ottaa sitä omakseni. En käyttäydy kuin tärkeä ihminen, vaan kuten tavis rivi-ihminen. Siis kun on jotain yleistilaisuuksia, niin menen eddelleen automaattisesti sinne samaan vanhaan riviin muiden kanssa, vaikka enemmän tai vähemmän selvästi mun odotettiin menevän jutskaamaan isojen kihojen kanssa. En osaa vaatia tärkeänä kohtelemista. Ainoa, missä osaan johtaa, on että olen hyvä kannustamaan ja antamaan ihmisille varmuutta ja hyvä saamaan ihmiset ajattelemaan uusia ajatuksia, ja osa väestä on ennenkin tullut luokseni sitä hakemaan. He ovat tietysti sitä mieltä, että tämä asemanmuutokseni on varsin odotettu. Jotkut toiset sitten taas ovat päinvastaista mieltä.
Miten minä parhaiten ja nopeimmin ottaisin uuden aseman omakseni?
Tämä ei saanut aikaan mitään reaktioita aamulla, löytyisikö byt jotain?