Vierailija

Kävi ilmi että lähipiirissä henkilö X on levitellyt henkilöstä Y täysin perättömiä tarinoita ja hyvin ikäviä sellaisia. Jossain määrin ymmärrän ns. Valkoiset valheet, totuuden kaunistelun, liioittelun ja hätävalheet, mutta en voi tajuta ihmistä joka valehtelee jonkun toisen tekemisistä/sanomisista asioita, joille ei ole mitään totuuspohjaa. Miten joku kehtaa? Eikö hän ymmärrä, että ihmiset puhuvat keskenään ja totuus tulee ilmi, jolloin hän jääkin mustamaalaamisineen itse tarinan pahikseksi. Tekisi mieli lopettaa yhteydenpito täysin, vaikken itse tällä kertaa kohteena ollutkaan.

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (3)

Niin. Ajattele mitä hän voi sinustakin kertoa, jos joskus ärsytät häntä olemassa olollasi. Neuvoksi voi antaa, että kyseenalaista uskomattomilta kuulostavat jutut. Niiden kertoja voi itse olla epätasapainossa.

Vierailija

Hyvä kun jäi kiinni.

Tiedän muutaman tällaisen. Pahempi tyyppi on mukamas niin kaikkien kaveri aina ja kuitenkin aina haukkuu lähes kaikki ihmiset tavalla tai toisella. Sitten onkin yhtäkkiä facebookissa kuvia kuinka on viettänyt aikaa näiden haukumiensa kanssa. Kaikista pahiten haukkuu tietysti ne joiden kanssa ei vietä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat