Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teidän 12-13v pojat tekee kesälomalla kotona ollessaan?

Vierailija
02.07.2017 |

On kyllä niin tylsää menoa meinaan ainakin meillä, että huh huh. Viime kesänä uivat ja olivat ulkona ja nyt kiinnostaisi vaan pelaaminen ja makoilu!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkevat pyörillä pitkin maita ja mantuja ja pitävät välillä bänditreenejä kellarissa naapurin soittajapoikien kanssa. Ei juuri videopelit tai televisio kiinnosta,  ja hyvä niin. Välillä käyvät soutuveneellä kalassa järvellä ja telttailevat lähisaaressa.

Vierailija
2/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen ja makoilu on parasta, joten hys hys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tein minäkin lapsena. Olen nainen. Mitä muuta mun olisi pitänyt tehdä?

Vierailija
4/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo vielä ulkona viihtyy paljon. 

On siinä mielessä "omituinen", että pelit eivät ole vieneet mennessään. 

Kaveriporukkakin on valikoitunut sitten sen mukaan. Heittelevät korista ja hengailevat jossain pahanteossa tietysti myös:) Tuli paikallisen ostarin vartijalta noottia, että ovat liikutelleet kalusteita häiritsevästi. 

Vierailija
5/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon menee aikaa harrastuksissa. Kavereiden kanssa kyllä on  joka päivä ulkona ihan muuten vain. 

Jos tarkoitetaan ihan sisällä oloa, niin onhan se pelaamista suurelta osin. Ei juuri kirjat kiinnosta. 

Jonkin verran yhdessä ulkoillaan ja tehdään safkaa ja pelataan jotain näin koko perheen kesken. 

Pari vuotta, niin on kesätöissä. 

Vierailija
6/6 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tein minäkin lapsena. Olen nainen. Mitä muuta mun olisi pitänyt tehdä?

Kyllä tässä naapuruston lapset tuntuu viihtyvän ulkonakin mutta nämä ei. Onneks mökille lähtevät mielellään, sielläkin kyllä sitö kännykkää näperretään kiitettävästi.

Ei meillä muut lapset ole noin tietsikoiden jne. perään mutta ..

Pelasin ittekki muksuna paljon eikä ennää se kiinnosta. Nykyään vaan toi valikoima on sen verran laaja ettei tunnu missään jos pelaa jonku "super marion läpi 10x putkeen" kun aina löytyy lisää ja lisää pelattavaa