Onko BB-Jenna Mäkikyrö pilannut kasvonsa jollain botoxilla?
http://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201707022200240862_vd.shtml
https://www.instagram.com/jennamakikyro/
Kun huulet ovat noin pyöreät ja turpeat.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
BB-historian juntein asukas.
Mutta oli sentään itse hakenut taloon eikä Aaltosen kutsumana.
Vierailija kirjoitti:
Onko nämä eronneet? jenna ja dani
eivät, vaan ovat raskaana.
tieto.
eikä oo , kun ovat eromassa, danilla uusi
Jenna oli tosi nätti noissa suht luonnollisissa meikeissään. Osaa kyllä meikata hyvin. Mutta menee nykyää "vähän" överiks. Luonnollisempi parempi ☺
onpa noita eroja paljon tolla kaudelta. jonathan erosi markostaan ja se jarno lapualta erosi tyttöystävästään ja heilla oli jo pari vuotias yhteinen lapsikin, nimo taisi erota myös,
Mielummin viivahuuli kun överit täytteet! Ig-tili muuten yksityinen niin ei kuvia nää.
No mikä on nyt totta??? Ärsyttävää
Raskautta itse epäilin kun näin instan muuttuneen yksityiseksi.
Tuskin ovat vielä eronneet. Se äijähän otti jopa vaimonsa sukunimen avioituessaan pari kuukautta sitten, suuri kynnys miehelle erota enää sen jälkeen. Aika noloa jos kohta pitäisi vaihtaa nimi takaisin entiseen...
Buleria kirjoitti:
Mitenköhän tämän asian laita oikeasti on? Onko kukaan tietoinen?
Toivoisin toki kovasti, että eivät olisi eroamassa, sillä erot ovat aina raskaita prosesseja..Olisin toivonut heidän rakkautensa kestävän!
Oikeasti? Mua säälitti Jenna silloin BB:ssä, koska Dani oli jotenkin tosi hallitseva ja syyllisti Jennaa milloin mistäkin. Jenna oli silloin vielä niin nuori, ettei tiennyt paremmasta. Ulkoapäin kun katseli sitä touhua, niin se tuntui tosi ahdistavalta.
Vierailija kirjoitti:
Buleria kirjoitti:
Toivoisin toki kovasti, että eivät olisi eroamassa, sillä erot ovat aina raskaita prosesseja..Olisin toivonut heidän rakkautensa kestävän!
Oikeasti? Mua säälitti Jenna silloin BB:ssä, koska Dani oli jotenkin tosi hallitseva ja syyllisti Jennaa milloin mistäkin. Jenna oli silloin vielä niin nuori, ettei tiennyt paremmasta. Ulkoapäin kun katseli sitä touhua, niin se tuntui tosi ahdistavalta.
Mua säälitti kaikki muut, jotka Jennaa joutuivat talossa sietämään. Muistan aina sen Jennan tutinlutkuttamisen, ja nyt oma baby, o ou. Varmaan Danin idea.
Vastahan noi meni naimisiin. Ei oo nyt luonnollisen näköinen.
Mitä tuo pariskunta tekee työkseen? Joku olisi nähnyt Jennan erään tietyn liikkeen kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Buleria kirjoitti:
No, minä en katsonut kuin ehkä kaksi kertaa koko Bb:a tuolloin, joten en siitä tiedä, minkälaisia ovat oikeasti.
Näin vaan jossain heidän todella upeita hääkuviaan äskettäin, ja ajattelin, että näyttivät niin rakastuneilta ja onnellisilta niissä.
Niin, ja mua nyt ylipäänsä aina säälittää kaikki erot. En toivo niitä kenellekään varsinaisesti.
Uteliasuuttani myös tätä spekuloin.. Olis kiva tietää asian todellinen laita. Mutta joo, I can also live without that information 😊.
Dani vissiin vieläkin tukkutorin Lidlin myymäläpäällikkö, Jenna saman kaupan kassalla. En osaa kyl sanoo onks tää sama kauppa. Raskautta epäilen minäkin, Jenna kertonut avoimesti haluavansa pian lapsia.
Jenna tuskin säilyttäis hääkuvia instassa jos ne olis eroamassa??
tosi laiha nykyisin, meikki tekee ton, ilman meikkiä suloinen