Yäk!! Rintamamiestalon pihasta löytyy luita! !!!
Saattaa toki olla vaikka haudattu lemmikki, mutta voiko tästä ottaa yhteyttä johonkin! !??
Kommentit (54)
Luultavasti on jonkun vanha lampaanviulu tai joulukinkku... Aina niitä välillä putkahtaa pintaan. Kaivele vähän lisää ja tunnistettavia ihmisen luita ennenkuin soittelet poliisia katsomaan possunribsejä.
Täytyy sitten varmaan ottaa yhteyttä psykologiin!
Mistä minä voin tunnistaa ihmisen luun! Oksu lentää kohta.
Millaisia luita?
Kai sinä sen verran osaat katsoa, onko kyseessä pienen eläimen luita (kylkiluu, raajan luu, pää) vai ihmisen isoja luita... Kyllä koosta pitäisi vähän päättelemään pystyä.
Varmasti voi löytyä lemmikkien luita.. mikään ihmekään, rintamamiestalossa on elänyt todennäköisesti aika monta perhettä ennen teitä.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia luita?
Kai sinä sen verran osaat katsoa, onko kyseessä pienen eläimen luita (kylkiluu, raajan luu, pää) vai ihmisen isoja luita... Kyllä koosta pitäisi vähän päättelemään pystyä.
Joku hevosen tai lehmän reisiluu on melko iso.... Mutta jos luita olisi enempi ja palapeli alkaa näyttää ihmiselle....
Todennäköisesti kyseessä on todellakin haudattu lemmikkieläin tai, kuten joku jo ehdottikin, joku iso paisti tms. jonka luu(t) on pihaan haudattu. Voit vaikka googletella kuvia ihmisen luista ja vertailla löydöksiäsi niihin, jotta saat mielenrauhaa...
Pistä kuvaa tänne jos et itse osaa luita arvioida
Ole iloinen, ettei sinulla ole tuon kummoisempia huolia.
Jaa? Niin meiltäkin löytyi. Todennäköisesti lemmikki tai esim. paisteista jääneitä luita. Meillä oli jälkimmäisiä, edelliset asukkaat olivat haudanneet roskiaan ympäri pihaa. Jos ette pysty määrittelemään onko kyseessä ihmisen tai tyyliin koiran luita, ottakaa kuva ja lähettäkää se jollekin asiantuntijalle.
Mistä sinä tiedät mun huolistani! :D uskomatonta sakkia!
Tästä pihasta on myös löytynyt haudattuna unilääkkeitä, mua oikeasti todella ällöttää! !
Kaksi omistajaa ollut ennen meitä.
Saattaa tulla yllätyksenä, mutta ihmiset syö usein lihaa. Kun eläimestä otetaan liha pois jää jäljelle luuranko. Luut on kätevä nakata pihan perällä sijaitsevalle tunkiolle.
Sopivassa paikassa luiden maatuminen kestää vuosisatoja.
Kiitos vinkistä : jollekin asiantuntijalle!
Katastele mitä ne saattas olla ja reilusti ota yhteyttä eläinlääkäriin tai poliisiin sen mukaan mikä teidän paikkakunnalla on helpointa. Luultavasti ne on eläimen, jos ne häiritsee niin selvitä. Ei sen ihmeempiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkistä : jollekin asiantuntijalle!
No esim. (eläin)lääkäri. Ei uskoisi, että on noin vaikea käyttää maalaisjärkeä.
Meilläpäin on tiedossa suunnilleen monta paikkaa jonne on ammuttu ja haudattu punaisia vuonna 1918. Ja sellaisia mihin on myöhemmin rakennettu rintamamiesalue, tai yhteen koulu.
Kiitos, vihdoinkin jotain järkevää! ! Pistän pussiin ja kiikutan Eläinlääkärille! Kiitos! :)
Ruokajätteet on viety kompostiin tai tunkiokasaan. Ennen lihat ostettiin kaupastakin luullisina palasina. Meidän pahassakin on tällainen mullaksi maatunut kasa ollut ja on ollut kiva käyttää sitä hyvää multaa kukkapenkkeihin kasvimaalle.
Luut eivät maadu pitkänkään ajan kuluessa. Ei minua ole häirinneet tällaiset sattumat kompostimullassa.
No löytyy meidänkin rintamamiestalon pihasta kuten varmaan monen muunkin. Talolla kun ikää noin 70 vuotta, voi olla muutamakin lemmikki haudattuna. Meiltä löytyy kahden luppakorvakanin luut, ihan itse haudattiin. Koirat saavat tuhkauksen sitten joskus.
Ota yhteyttä vaikka psykologiin, jos asia järkyttää sinua noin kovasti.