Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikaan sairaalassa noin yleensä on lääkärikierto sunnuntaiaamuisin?

Vierailija
02.07.2017 |

Pitäis soitella yhden omaisen kuulumisia, ja lähipiiri pommittaa mua, mik et sä jo soita. Miksi soittaisin, jos ei mitään kerrottavaa vielä ole? Ja ei, potilas ei itse pysty kertomaan kuulumisiaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaisin ei ole lääkärinkiertoa.

Vierailija
2/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne hoitajatkin osaa voinnin kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu sairaalasta kiertääkö ne ollenkaan. Jos on pitkäaikaispotilaita niin tuskin kiertävät. Tapaturmasairaalassa kylläkin.

Vierailija
4/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaiset lääkärit ei juuri kiertele. Soita krapulaiselle. Osastonhoitajalle.

Vierailija
5/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita maanantaina. Sunnuntaina lääkärit lepäilee.

Vierailija
6/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin sairaaloissa ei ole lääkäriä viikonloppuna. Kyllä hoitajat voivat sanoa.

Vierailija
7/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos kaikille. Joo tapahturman epily oli, joten hoitaja olisi voinut toki kertoa voinnin mikä jo tiedettiin, eli kivulias ja sekava on, saanut kipulääkettä, nukkui yön levottomasti. Mutta se mitä vahinkoa on tullut ja mitä seuraa, sen tiesi vasta lääkäri tutkittuaan/määrättyään lisätutkimuksia. Päivystävä lääkäri tsekkasi, määräsi kipulääkkeet ja sanoi, että palataan aamulla asiaan, eli ei ollut hengenhädästä kyse.

Tätä ei malttamattomat omaiset ymmärtäneet, olin kuulemma kylmä ja välipitämätön kun en heti aamulla klo 7 soittanut. No v* minullako on suvun ainoa puhelin?

Vierailija
8/8 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy päivystäjä kiertämässä, ensin kierretään teho- ja valvontaosastot, sitten vuodeosastot. Yleensä on kierretty klo 15 mennessä. Mutta tosiaan ennen puolta päivää ei yleensä ole kukaan edes ehtinyt katsoa, jos ei voinnissa ole tapahtunut jotain heikkenemistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme