Vierailija

Samaan aikaan naisettomat joutuu killittämään aikuisviihdettä ja itkemään itsensä uneen tänäkin yönä kun taas toisaalla tyypillinen alfa viimein uuvahtaa ties kuinka monennen laukeamisen jälkeen?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Niin, paitsi ettei itketä. Itkin viimeksi 2015.

Voisi minullakin olla seuraa tänä iltana, mutta ei semmoista seuraa mitä haluaisin. Eli max 35v punttimimmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Höpsistä.
Seksiä harrastetaan vähemmän ja vähemmän selvitysten mukaan.
Siitä on tulossa niin harvojen miesten etuoikeus, ettei sitä osaa edes harmitella. Vähän sama kuin joku on miljonääri. Ei sitäkään osaa tosissaan kadehtia koska kyseessä on niin harvinaine ja etäinen juttu.

Vierailija

Mieluummin minä olen sinkkuna vailla seksiä, kuin alkaisin kuvittelemaan ja haaveielemaan siitä, että minulla olisi tahdoton nainen, joka olisi aina valmis kaikkeen, mitä ikinä keksinkin kehoittaa häntä tekemään.  Mutta jo seksihalut menee vähän ylös ja alas. Olen aika hyvä hukkaamaan itseni omiin töihini ja harrastuksiini, jolloin en edes ehdi tai muutoin huomaa ajatella lainkaan seksiä yhtään. Kun taas taas toisinaan syyhyää aika vimmatusti; toin tällöinkin monesti enempi läheisyyden kaipuu ja halu tulla kohdatuksi, eikä niinkään seksi voiko sanoa mekaanisena toimena.     

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat