kieleni on kuin vilkas pikkukala

Voisiko joku nainen ajatella että olisi satunnaisessa "seksiaktissa" pelkästään saavana osapuolena suuseksissä eikä mentäisi itse yhdyntään lainkaan? Minun ongelmani on, että saan yllä tarpeeksi seksiä omalta naiseltani mutta suuseksi on hänen mielestään ehdoton nounou kumminkin päin. Naiseni on ensimmäinen seksikumppanini ja näin on menty jo kohta 15 vuotta. Haluaisin joskus kokeilla tuotakin lajia eikä suuseksittömyys ole kuitenkaan minusta riittävä syy erota muuten hyvästä suhteesta. Maksullista en uskaltaisi nuolla eikä kovin moni taida halea pelkästään "nuoluseuraa".

Olen "normaalin näköinen ja kokoinen" mies ja naiseni on varmaan yleisellä mittapuulla monen mielestä ihan hyvän näkööinen. En pysyisi seksiin kovin ruman tai lihavan naisen kanssa, en myöskään suuseksiin. Muuten esim. joku yksinhuoltajuus ei haittaisi lainkaan. Mutta mistä sen nuoltavan naisen siis voisi löytää?

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (2)

Vierailija

Iskurissa ainakin on tuollaisia ilmoituksia, siis miesten. Eivät he kuitenkaan taida saada kovin paljon vastauksia, koska samat ilmoittajat pyörivät siellä vuodesta toiseen.

Luulen että jos nainen laittaisi ilmoituksen, jossa toivoo pelkkää suuseksiä, hän saisi satoja viestejä... Mutta mikäpä estää sinua yrittämästä. Koeta antaa itsestäsi rehti ja mukava vaikutelma, ja kerro suoraan mitä toivot, niin ehkäpä joku nainen haluaa löytää juuri sinut. Se, että olet varattu, on tietysti monelle naiselle ehdoton dealbreaker, mutta parempi silti olla rehellinen.

nuolutuoli

ei tommosia nuoltavia naisii mistään saa, miehet naisten nimillä, naiset luulee jotenki sairaaks pervoks tämmösii nuolumiehii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat