Vierailija

Mä en aivan ymmärrä tätä logiikkaa, että jos he eivät ilmoittele mitään niin pitäisi itse soittaa. Kun kuitenkin tuo "jos" pitää sisällään myös sen mahdollisuuden, että he soittavat myös itse niille valituille. Mitä mä edes sanoisin, jos soittaisin? Olisiko vastaus vain se perus "valitettavasti valinta ei kohdistunut sinuun"? Onko kukaan saanut työpaikkaa tällä tavalla perään soittelemalla? Ärsyttää tämä epätietoisuus.

• ylös 7
  • alas 1

Kommentit (4)

Vierailija

Menisi kyllä mielenkiinto tuollaiseen paikkaan. Ovatko välinpitämättömiä vai pelaavatko jotakin ihmeen peliä? No mutta, eiköhän he kuitenkin soita vähintään sille, joka valitaan. Vai voisiko olla niin, että valitaan juuri se, joka "aktiivisimmin" roikkuu perässä? Ei noista tiedä.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Menisi kyllä mielenkiinto tuollaiseen paikkaan. Ovatko välinpitämättömiä vai pelaavatko jotakin ihmeen peliä? No mutta, eiköhän he kuitenkin soita vähintään sille, joka valitaan. Vai voisiko olla niin, että valitaan juuri se, joka "aktiivisimmin" roikkuu perässä? Ei noista tiedä.

No nimenomaan. Vaikea kuvitella, että jättäisivät valitsematta sen parhaimmalta vaikuttaneen työnhakijan ihan vain siksi, ettei tämä älyäisi soittaa perään. Ja valitsisivat sen, joka pommittaisi koko ajan puheluilla.

Ehkä mä en sit soita. Voihan olla, että ovat vain niin laiskoja kirjoittamaan kielteisiä sähköposteja ei-valituille haastatelluille, että jättävät tällä tavoin mahdollisuuden ilmoittaa valinnoista kaikille kiinnostuneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minua ei käsketty soittamaan perään mutta soitin silti. Paikan oli saanut toinen, mutta aktiivisuus teki vaikutuksen. Parin kuukauden päästä vapautui uusi paikka ja minulle tarjottiin sitä.

Mitä soittamalla häviää? Tiedustelee vain, onko päätös jo tehty.

Vierailija

Älä vaan soita....

Ihan oikeasti ihmiset...

Tarviiko tuollaista kysellä edes?

Jos sinua ei paikka kiinnosta, niin ethän sä sinne tietenkään soita....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat