Vierailija

Ilman ehkäisyä oltu vuosi,keväällä tulin raskaaksi mutta kesken meni viikolla 9. Eilen ilmoitti että ei hän kyllä lapsia enää halua ja että voisin hommata pillerit tms!
Ok,tuli ehkä nyt vähän puskista mulle tämä!
Raskaudesta oli kuitenkin innoissaan ym ja sitten yhtäkkiä mielipide onkin tämä? Mä en kyllä ehkä pysty tuollaiseen ratkaisuun,että hyvin menee...
Pelkästään jo keskenmeno oli mulle ihan järkyttävä kokemus varsinkin henkisesti ja nyt pitäisi kokonaan luopua vauvahaaveesta..huoh

• ylös 39
  • alas 4

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hankkiudu heti eroon siitä sairasmaitisesta tuhkamunasta ja hanki kunnon siittäjä!

• ylös 11
  • alas 18
Vierailija

No Öö, mies menisi vaihtoon itselläni. Ensiksikin tämä on hänen mielipide, ei sinun eikä kenenkään tarvitse luopua omasta äitiydestä/isyydestä toisen takia, varsinkaan kun teillä ollut yhteinen suunnitelma. Ihan törkeä petos.

• ylös 34
  • alas 3
Vierailija

Miksi ap;n pitäisi hommata pillerit? Miksi mies ei voi hoitaa ehkäisyä, jos ei kerran halua lasta?

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Eipä mies asiasta juuri mitään sanonut, en tiedä sitten ottiko koville vai ei. On muutenkin aika huono puhumaan tunteistaan,saati sitten jostain tällaisesta asiasta...Meillä tässä takana kuitenkin erittäin hyvä,useamman vuoden kestänyt parisuhde  joten ei se lennosta vaihtaminenkaan oikein hyvältä kuulosta kun itsekin nimenomaan tämän miehen kanssa olisin sen lapsen halunnut :( 

Itse en nyt vaan tiedä miten selviän tästä tuplapettymyksestä sitten, ensin keskenmeno ja sitten se ettei uutta yritystä edes tule,suoraansanottuna vituttaa niin paljon että huh huh! ap

• ylös 16
  • alas 2
Vierailija

Minkäs ikäinen olet ap? Ota nyt ihan rauhallisesti, ja yritä ymmärtää että elämässä kaikkea ei voi suunnitella. Itse tuossa tilanteessa ottaisin eron, ja luottaisin että vastaan tulee mies joka OIKEASTI haluaa lapsen kanssani. Silloin kun se on tarkoitus, se tapahtuu.

Vierailija

Sano että sinä et aio hankkia pillereitä. Mies hommatkoon kondomin tai käyköön vasektomiassa. Voisin jopa olla niin v-mäinen että antaisin miehen käydä vasektomiassa ja ottaisin sitten eron. Eipähän mies sitten kenenkään kanssa tulisi isäksi.

• ylös 11
  • alas 17
Vierailija

Harkitsisin eroa vakavasti, en usko että pystyisin itse luopumaan lapsihaaveista. Sitä paitsi, mieshän voi lähteä muutenkin lätkimään jossain vaiheessa. Lapsi taas ei lähde mihinkään jos ei jostain syystä kuole aiemmin mitä itse.

Vierailija

Ehkäpä miehen kommentin takana on pelko siitä, että raskaus menisi kesken uudelleenkin tms luonnollista. Ehkä mies haluaa suojella ap:ta, jolle keskenmeno mahdollisesti oli rankka joutumasta sellaiseen tilanteeseen toiste, ehkä suojelee itseään jne. Puhumalla selviää, mistä moinen mielenmuutos, eikä ennen kannata laittaa muuten ilmeisesti hyvää miestä vaihtoon. Ehkäpä ap:n mies (kuten moni muukin ihminen) tarvitsee tunteistaan ja peloistaan puhumiseen turvallisen ilmapiirin, joten painostamalla ei keskustelua ainakaan synny. 

Vierailija

Voihan se näinkin olla ja toivottavasti onkin. Hän ei vaan vaikeista asioista puhu mielellään mitään,tosin enhän edes tiedä onko tämä hänelle vaikea asia vai ei 😀 Ehkä hän on helpottunut ettei lasta tule koska ei oikeasti haluakaan niitä? Ap

Vierailija

Mies on ainakin rehellinen ja kertoi mitä ajattelee, mutta sinuna vaatisin perusteluja päätökselleen viipymättä, jotta sinäkin pystyisit nyt suunnittelemaan asiat sen mukaan. Että alahan jutella miehellesi, etpä sinä muuten pääse asiassa puuta pidemmälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat