Kattava lista tuotteista joita Lidlistä ei saa
Lähes kaikki kunnon leipomotuotteet, kahvileivistä ei mitään
Valion tuotteet (esim Gefilus)
Activia luonnonjogurtti
Paristot (kun ei kampanjaa)
Lamput (kun ei k.)
Merkkipastat
Merkkikahvit, pienpaahtimoiden kahvit
Jatka, äläkä jankkaa että joku on yhtä hyvä ja ihan sama sisältä
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki kunnon leipomotuotteet, kahvileivistä ei mitään
Valion tuotteet (esim Gefilus)
Activia luonnonjogurtti
Paristot (kun ei kampanjaa)
Lamput (kun ei k.)
Merkkipastat
Merkkikahvit, pienpaahtimoiden kahvitJatka, äläkä jankkaa että joku on yhtä hyvä ja ihan sama sisältä
Valio rupesi ryttyilemään ja siitä Lidl teki omat päätökset.
Ihan kaikenlaisia paristoja saa Lidlistä. Pasta on pastaa mitä väliä on merkillä?
Miksi K-kaupoista tai S-kaupoista ei saa Lidlin bratwursteja?
Vierailija kirjoitti:
Kaurajogurtit ja muut maidottomat/gluteeittomat rahkat.
Ei sellaista ole kuin maidoton rahka. Ja kaikki rahkat ovat gluteeittomia, kuten ihan kaikki muutkin tuotteet kuten vaikka vehnäpullat. Rahkat ovat sen lisäksi gluteenittomia.
Itse en löydä hyviä mehuja/vitamiinivesiä Lidlistä. Muuten kyllä aikapaljon kaikkea mitä käytän ja halvemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Vasenkätisissä säilykepurkeissa olevia tuotteita.
Tyhmä, etkö tiedä että jokaisen säilykepurkin voi avata vasenkätisesti kun vain avaa sen pohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vasenkätisissä säilykepurkeissa olevia tuotteita.
Lidlissä ei myöskään ole juuri minulle tehtyjä mausteseoksia.
Riisipuuroon tarkoitettua riisiä en ole löytänyt Lidlistä tai kuivattua persiljaa keittoihin. Ei myöskään paistopusseja isoille kinkuille. Mutta Prismasta nämä löytyy. Persilja pitäisi kyllä kasvattaa itse, ei sitä kaupasta kannata ostaa.
T. Lidl-mies.
Sokerittomia tiivistemehuja, juomakelpoista piimää, kotimaista niittylihaa ja aina jokin listalla oleva perusjuttu puuttuu. Lidliin pitää mennä seikkailuhenkisesti katsomaan löytöjä....ei sovi mun suunnitelmatalouteen.
Vierailija kirjoitti:
Sokerittomia tiivistemehuja, juomakelpoista piimää, kotimaista niittylihaa ja aina jokin listalla oleva perusjuttu puuttuu. Lidliin pitää mennä seikkailuhenkisesti katsomaan löytöjä....ei sovi mun suunnitelmatalouteen.
" niittyliha " ?!
Bonnen hedelmäsoseita ja pienissä purkeissa olevia mehukeittoja etsin tänään enkä löytänyt :/
Pysykää vaan poissa Lidlistä, jää meille fiksuille kuluttajille enemmän sitä halvempaa tuotetta sieltä ostettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
juomakelpoista piimää
Minkälaista on juomakelpoinen piimä? Näytä se mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mustille vaatteille tarkoitettua pyykinpesunestettä. Kyllä siellä niitä värillisten vaatteiden pesujauheita on monen kilon purkeissa, mutta tuota mä en ole löytänyt, ja se on noista ainoa mitä tarvitsisin.
Minkä takia tämä vastaukseni sai 5 alapeukkua? Olen mustiinpukeutuja, ja en ole sitä sieltä löytänyt. Ostan muita tarvikkeita useinkin Lidlistä, ja olen siihen tyytyväinen. Joten vastasin vain kysymykseen että mitä siellä ei ole, Haen sitten pesuaineen muualta. Ihmeellistä alapeukuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustille vaatteille tarkoitettua pyykinpesunestettä. Kyllä siellä niitä värillisten vaatteiden pesujauheita on monen kilon purkeissa, mutta tuota mä en ole löytänyt, ja se on noista ainoa mitä tarvitsisin.
Minkä takia tämä vastaukseni sai 5 alapeukkua? Olen mustiinpukeutuja, ja en ole sitä sieltä löytänyt. Ostan muita tarvikkeita useinkin Lidlistä, ja olen siihen tyytyväinen. Joten vastasin vain kysymykseen että mitä siellä ei ole, Haen sitten pesuaineen muualta. Ihmeellistä alapeukuttamista.
Voi musti parka...
Suomalaiset porkkanat. Olenko sokea, kun en niitä näe, vai eikö niitä ole? Monesti olen etsinyt.
Lentolippuja, haitareita, satuloita ja loimia, mortteleita ja Chanelin luomivärejä.
Vegaanisia maitojuomia jotka ei ole tehty soijasta. Olen välillä nähnyt Lidlissä kauramaitoa, mutta on ollut kalliimpaa kuin esim Oatly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
" niittyliha " ?!
https://www.google.fi/search?q=niittyliha&ie=&oe=
Pirkan ja lidlin piimä on samasta meijereistä, maistuu kakalle. Valion ab useimmin käytössä ja juustoportin vastaava.
Vain lampaat uskovat merkkituotteisiin ja gefiluksiin, jotka ovat humpuukia. Pysy siellä K-ryhmässä, sä ja muut K-Menu-uskolliset tuotatte mulle rahaa joka vuosi Keskon osinkojen muodossa. Itse ostan ruokani Lidlistä tai Virosta ja nauran matkalla pankkiin.