Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen varattu nainen - tahdon seksikumppanin. Miten liikkeelle?

Vierailija
01.07.2017 |

Olen 42-v perheenäiti. Olen päättänyt hankkia (yrittää hankkia) itselleni seksiseuraa. Meillä ei ole seksiä mieheni kanssa ja olin jo tyytynyt tilanteeseen. Muta nyt olen asiaa mietittyäni tullut siihen tulokseen, että en kuitenkaan halua vielä tässä iässä haudata omaa seksuaalisuuttani kokonaan.

Joten nyt hyvät vinkit kehiin, miten lähden liikkeelle? En tarvitse parisuhdeneuvoja ja moraalisaarnoja, vaan käytännön vinkkejä. Mistä nelikymppinen nainen voisi löytää mukavaa seksiseuraa? Tai onko ikäiselläni naiselle enää markkinarakoa..? Miehen pitää olla aikuinen, miellyttävä ja hyvätapainen. Siisti,luotettava ja pelisäännöt ymmärtävä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Eroa

2. Etsi seuraa

Vierailija
2/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta varatusta turvallisin hakea? Oletko hyvännäköinen? Jos olet niin se tietysti helpottaa etsintääsi. Toivottavasti miehesi ei ole pelottava ja isokokoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tavallisen näköinen, hoikka nainen. Tyytyväinen omaan (tavalliseen) ulkonäkööni. Seksikumppanille en aseta suurempia ulkonäköehtoja, mutta henkilökemian pitää toimia. Tai siis yhdessä pitäisi voida ihan luontevasti olla ja jutella. Mieheni on isokokoinen, mutta ei pelottava. Hän ei tosin liity kysymyksenasetteluuni nyt mitenkään.

Vierailija
4/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ero, sitten seksiä.

Vierailija
5/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi nuoria miehiä kiinnostavan. Mene baariin ja iske silmät johonkin porukkaan. Sitten tiedustelet rohkeasti, että haluisko joku vähän pimputtaa pimpsukkaa.

M25

Vierailija
6/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on parasta hankkia joku muu varattu, jolla sama tilanne.

M44

Vierailija
7/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi nuoria miehiä kiinnostavan. Mene baariin ja iske silmät johonkin porukkaan. Sitten tiedustelet rohkeasti, että haluisko joku vähän pimputtaa pimpsukkaa.

M25

En pysty ajattelemaan itseäni parikymppisten kanssa. Tuntuu, että olisimme ihan eri maailmoista. En tuomitse suhteita isolla ikäerolla, mutta tässä elämäntilanteessa kaipaisin seuraa omasta ikäluokastani. Ehkä tuo samassa tilanteessa elävä olisi toimiva vaihtoehto? Ja mistä niitä tavoittaisi? Kyselen ehkä ihan pariutumisen alkeita, mutta Tinderit ym ovat minulle ihan vieraita, sillä olen kohta parikymmentä vuotta ollut pois parinetsintäkuvioista :) AP

Vierailija
8/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M25

En pysty ajattelemaan itseäni parikymppisten kanssa. Tuntuu, että olisimme ihan eri maailmoista. En tuomitse suhteita isolla ikäerolla, mutta tässä elämäntilanteessa kaipaisin seuraa omasta ikäluokastani. Ehkä tuo samassa tilanteessa elävä olisi toimiva vaihtoehto? Ja mistä niitä tavoittaisi? Kyselen ehkä ihan pariutumisen alkeita, mutta Tinderit ym ovat minulle ihan vieraita, sillä olen kohta parikymmentä vuotta ollut pois parinetsintäkuvioista :) AP

Jos aikoo tilanteessasi saada seuraa, niin eiköhän silloin ole reippaasti syytä astua "vieraalle maalle" eli deittiviidakkoon. Netti on luultavasti helpoin. Siellä on samanlaisia.

Vierailija
9/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään mummotunnelissa tänään klo 23. Varaan huoneen hotellista. Takaan että laukeat.

t. Komea viisikymppinen kesäleski.

Vierailija
10/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nähdään mummotunnelissa tänään klo 23. Varaan huoneen hotellista. Takaan että laukeat.

t. Komea viisikymppinen kesäleski.

Hih! Mummotunneli on täältä käsin vähän kaukana. Mutta jäi tietenkin kiinnostamaan tuo takuu...Mikä on salaisuutesi?

Vierailija
11/22 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti profiili S24:een ja kerrot rehellisesti, mitä etsit. Sieltä löytyy seuraa yllin kyllin, ja valitset parhaimmat päältä ;) 

Vierailija
12/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samatilanne t-M. 35v

Vierailija
13/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa ja olkaa vähemmän nirsoja. Ei se muuta tarvitse.

Vierailija
14/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita mulle, niin sovitaan treffit. Saat haluamaasi seksiä.

T. Pari vuotta sua vanhempi herrasmies

Vierailija
15/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kyllä aika Einoja, kun kaivatte vuosia vanhoja ketjuja ylös ja toivotte vastauksia. :D

Vierailija
16/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omapano voisi olla hyvä ratkaisu, sillä näitä on hankittavissa, vaikka ruokakaupasta kunhan pitää omat silmät auki. Seuraa sopivien miesten katseita ja hymy auttaa alkuun.

Vierailija
17/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: yritä löytää joku sitoutumishaluton sinkku. Rennompaa touhua vahingotta eikä sun tarvitse kuunnella puskapanoehdotuksia. Tietty jos rahaa rajattomasti, voitte peuhata varatun kanssa hotelleissa.

18/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42-v perheenäiti. Olen päättänyt hankkia (yrittää hankkia) itselleni seksiseuraa. Meillä ei ole seksiä mieheni kanssa ja olin jo tyytynyt tilanteeseen. Muta nyt olen asiaa mietittyäni tullut siihen tulokseen, että en kuitenkaan halua vielä tässä iässä haudata omaa seksuaalisuuttani kokonaan.

Joten nyt hyvät vinkit kehiin, miten lähden liikkeelle? En tarvitse parisuhdeneuvoja ja moraalisaarnoja, vaan käytännön vinkkejä. Mistä nelikymppinen nainen voisi löytää mukavaa seksiseuraa? Tai onko ikäiselläni naiselle enää markkinarakoa..? Miehen pitää olla aikuinen, miellyttävä ja hyvätapainen. Siisti,luotettava ja pelisäännöt ymmärtävä.

Nainen saa seksiseuraa milloin tahansa kun vain kysyy.

Meidän kavereista ja puolitutuista olen itse saanut useimmiten seksi seuraa.

On vähän eri asia koska minulla on oma mies mukana.

Vierailija
19/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-posti?

Vierailija
20/22 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva tietää, saiko ap kesällä 2017, kun tämän ketjun avasi :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan