Vierailija

Vedin suihkun jälkeen päälleni vain läpikuultavan paidan ja lyhyen mekon, tällasen kesähelteen kotivaatteet.
No huomasinpa sitten että miehen kaverikin istui meidän parvekkeella, en todellakaan jaksanu vaihtaa vaatteita ja menin parvekkeelle miesten seuraan. Olipa molempien ilmeet näkemisen arvoiset, miehen kaveri hieman vaivaantunut.

Mainittakoon että asunto on minun ja mies täälä paljon majailee ja minulle on ihan ok jos hänen kavereita tulee kylään, mutta kysyy minulta ensin että onko ok.

Sen verran rupesi ärsyttämään tää yllätysvierailu että päätin sitten olla just niinku ite haluan, välittämättä mitä mies tai kaverinsa ajattelee vaatteistani.

• ylös 56
  • alas 4

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Itse asiassa halusit vähän esitellä miehen kaverille. Mutta voihan se naamioida protestiksikin. 

• ylös 44
  • alas 13
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ja onneksi olin valinnut ne kesähellehepenet, koska siinä vaiheessa kun mieheni poistui parvekkeelta käymään vessassa, minulla ja tällä kaverilla alkoi olla aika kuumat paikat.

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Kauan sä oikein siellä suihkussa olit? Aika nopeasti tulleet näköjään vierailulle, ellei asu ihan siinä lähellä.

• ylös 28
  • alas 3
Vierailija

Itse olisin pyyhe päällä huikannut hyväntuulisesti, että jaa jaa, en tiennytkään, että kutsuin tänne suihkussa ollessani lisää porukkaa, mutta tervetuloa. Miehelle vink vink, ettei ole ok käytöstä.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Kaverin vaivautuneisuus oli onneksi vaan teeskentelyä. Aika nopeasti saatiin oikeanlainen moodi päälle, mihin tietysti auttoi parvekkeella siemaillut muutamat viinilasilliset ;)

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Annoitko kavereille pestyä ja sheivattua? Taidat olla tunnettu siitä, että helpolla lähtee :)

Vierailija

Siinä vaiheessa kun mies palasi vessasta, oltiin kaverin kanssa ehditty sanoa jo ns. käsipäivää.

Mut ihan kiva

4/5 Jos olisit käynyt kaupassa ja sillä välin olisivat tulleet nuo poikkarisi kaverit kylään. Olisi mennyt läpi koko stoori.

Vierailija

Mekko? 

Mitä siitä läpikuultavasta paidasta sitten oli kenellekään iloa? Käsivartesi näkyivät kankaan läpi? 

Provo...

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Noniin😆 Oli varmasti jännät paikat..kiinnijäämisen pelko..no kerkeskö sormeilemaan sisälle asti, vai kävikö kaveri vaan kokeilemassa puskaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mekko? 

Mitä siitä läpikuultavasta paidasta sitten oli kenellekään iloa? Käsivartesi näkyivät kankaan läpi? 

Provo...

Mietin samaa

Vierailija

Onhan toki mekkokin seksikäs, jos alla oleva ihminen on. 

En vain ymmärrä tätä "läpikuultavaa" paitaa. Mekko on vaatekappale, joka peittää enemmän tai vähemmän yläosan ja aina rinnat. 

Vierailija

Joo, paita ja mekko, tän on kirjoittanut mies joka ei tiedä mikä mekko on. Äksdeelol.

Vierailija

Sitä paitsi partsilla on sen verran kylmä nyt ettei kukaan täyspäinen menis missään hellepäivän pitsihepenissä sinne palelemaan. Kunnon mummovillahousut ja pässinpökkimät jalkaa, näillä mennään!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat