Yäk. Mies työnsi sormensa suuhuni kesken seksin.
Kommentit (12)
Miten niin normaalia? Saako nainen tehdä samaa miehelle? Oksennusrefleksi tulee vähemmästäkin. En itsekään tunge sormia suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin normaalia? Saako nainen tehdä samaa miehelle? Oksennusrefleksi tulee vähemmästäkin. En itsekään tunge sormia suuhuni.
On normaalia, jos sormi on käynyt normaalisti ensin pepussa.
Teillä on villiä menoa sängyssä, mies tunkee sormi Ap suuhun ja Ap palstailee:D
No mutta mikä idea tässä on? Selventäisikö joku, jonka mielestä on normaalia?
Kiihottavaa kun nainen imee sormea. Itsehän tuikkaan välillä kalun pillusta rouvan suuhun. Tuntuu kiihottavan häntäkin.
Meillä rouva ihan oma-aloitteisesti imee joskus sormiani. Kaipa se kiihottaa häntä.
Nythän sitten tiedätte molemmat, että tuo ei kiihota. Hyvähän se on joskus kokeilla jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
On tosi villiä. Jätin tuon miehen ja toteuttaa sitten sormiensa imetystä jonkun muun kanssa. Olen tottunut parempaan seksiin .ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tosi villiä. Jätin tuon miehen ja toteuttaa sitten sormiensa imetystä jonkun muun kanssa. Olen tottunut parempaan seksiin .ap
Varmasti tosi hyvää seksiä ap.n kanssa. Lähetyssaarnaaja aina asentona ja ehkä max 3 kertaa vuodessa ap vallan villiintyy ja tulee itse päälle. Ei tietysti mitään puhettakaan että siitin menisi mihinkään muuhun aukkoon kuin vaginaan
olet varmaan pitänyt miehen penistä suussasi, joten sormen suussa pitäminen on aika pientä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tosi hyvää seksiä ap.n kanssa. Lähetyssaarnaaja aina asentona ja ehkä max 3 kertaa vuodessa ap vallan villiintyy ja tulee itse päälle. Ei tietysti mitään puhettakaan että siitin menisi mihinkään muuhun aukkoon kuin vaginaan
Kerroit varmaan itsestäsi ja olet kateellinen , kun joillakin on seksielämää .Häähhähhää.
Itse ainakin kiusoittelen imemällä ja nuolemalla välillä sormea niin kuin sitten heti tilaisuuden tullen imen suihinotossa. Antaa ymmärtää siinä kohtaa ja tuo hyviä fiiliksiä tulevasta.
Ihan normaalia toimintaa. On toki ihan yhtä normaalia olla pitämättä siitä. Ei kuitenkaan ole normaslua tulla tänne moista taivastelemaan.