Ärsyttää kun muu perhe "elää kuin pellossa"
Murkku valittaa kun on sovittu, ettei mässytetä syödessä. Äijä syö suu auki että kitarisat näkyy...tekee sen vielä tahallaan (haluaa pitää kiinni oikeuksistaan😂)
Mikään ei ärsytä niin hirveästi kuin mässytys ja ruoka suussa puhuminen.
Tuntuu, että me ollaan kun sikoja.
Kommentit (4)
Kyllä alkaisin itse tekemään myös jotain muiden mielestä ärsyttävää. Ruokasota (älä siivoa), kiljuminen tms mukavaa. Loppuu se maiskutus kun kiljuu kokoajan. Tai taputtele haarukalla lasia ym. joka ärsyttää myös usempia. Ehkä voisit laittaa myös ruokailun ajaksi musiikkia? Jotain sellaista mitä muut inhoaa paljon. Nämä siis silloin kun puhe ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Murkku valittaa kun on sovittu, ettei mässytetä syödessä. Äijä syö suu auki että kitarisat näkyy...tekee sen vielä tahallaan (haluaa pitää kiinni oikeuksistaan😂)
Mikään ei ärsytä niin hirveästi kuin mässytys ja ruoka suussa puhuminen.
Tuntuu, että me ollaan kun sikoja.
Mä jätin pellossa eläjät keskenään ja muutin veks. Elämäni paras ratkaisu.
Mua ärsyttää, kun mies ja lapset jättävät kaikki tavarat siihen mihin sattuvat käsistään laskevan. Aina yhtä yllättyneitä, kun sitten mikään ei löydy. Olisivat helvetti laittaneet paikoilleen ne tavarat. Menee hermot, kun itse toteutan vie mennessäs tuo tullessas . Kaikki aika menee muiden jälkien perässä kulkemisesta ja ei auta vaikka menisin lakkoon. Hamaan loppuun kerääntyisi tavarat pöydille ja tasoille.
Kohtalaiset pieni on ongelmasi. Sinuna mässyttäisin enemmän kuin kukaan muu, niin että sylki roiskuu ja paksusuolen sisällön erottaa. Myös ja ennen kaikkea ravintoloissa ja kyläpaikoissa.