Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tätä parikymppisten naisten haukkumista tällä palstalla

Vierailija
01.07.2017 |

Olen itse 21-vuotias ja vaikka itsetuntoni on hyvä, silti välillä tuntuu pahalta. Ei niinkään itseni puolesta vaan sellaisten jotka ottavat tuollaiset puheet ja hullujen jutut tosissaan.

Millä oikeudella ihmisiä voidaan haukkua kamaliksi, itsekkäiksi, pinnallisiksi, ahneiksi (??) ja bimboiksi pelkän iän perusteella? Itse en mielestäni ole mitään noista eikä ole moni muukaan ikäiseni. Tätä se näköjään teettää kun ainoa kuva nuorista naisista tulee jostain seiskasta tai tosi tv ohjelmista.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin ihmisillä on vaan niin paha olla itsensä kanssa, että on pakko yrittää myrkyttää muiden ihmisten elämää. Mitä noista välittämään, kieriskelkööt pahassa olossaan ihan rauhassa.

Vierailija
2/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon täällä olevan vain muutaman ihmisen, jotka kokevat 20-vuotiaista valittamisen elämäntyökseen sen sijaan että useimpien mielipide olisi se, että kaikki parikymppiset olisivat tyhmiä ja pinnallisia. Toki noita aloituksia tuntuu tulevan paljon, koska noilla muutamalla on jokin pakkomielle asian suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämään kyllästyneet,paskassa parisuhteessa,lasten kanssa elävät katkerat mt potilaat purkavat pahaa oloaan.

Nuoret naiset ovat oikeasti niin paljon kauniimpia,mukavempia ym.

Vierailija
4/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi häiriintynyt provotehtailija. Luulitteko että kyseessä on jokin yleinen mielipide? Ei ehkä kannattaisi ottaa itseensä.

Vierailija
5/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempia miehiä haukutaan yhtä paljon.

Mutta miksi yläpeukutatte niitä aina????

Vierailija
6/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset ovat hyvännäköisiä. Voit itse päätellä, että mikä on syy jos joku räjähtänyt ja joka suuntaan levinnyt reippaasti keskiyön ylittänyt naikkonen tuli rutisemaan ..

Vierailija
7/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

POIKAKOTKASTA kirjoitti:

Nuoret naiset ovat hyvännäköisiä. Voit itse päätellä, että mikä on syy jos joku räjähtänyt ja joka suuntaan levinnyt reippaasti keskiyön ylittänyt naikkonen tuli rutisemaan ..

Voi helvetti soikoon keskiyön???? Siis keski-iän

Vierailija
8/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kirjoitti:

Elämään kyllästyneet,paskassa parisuhteessa,lasten kanssa elävät katkerat mt potilaat purkavat pahaa oloaan.

Nuoret naiset ovat oikeasti niin paljon kauniimpia,mukavempia ym.

Meinaatko ettei nuori nainen voi olla äiti?

Nuoret naiset on itseasiassa usein tylympiä. Etenkin ne kauniit. Se on sosiaalinen muuri.

Vierailija
9/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä vikaa on instatyrkyissä, pinnallisissa trendigluteenittomalla olevissa parikymppisinä trendivegaanivihreissä, jotka puhuvat sä-passiivilla Losista ja Damista?

Vierailija
10/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on yksi häiriintynyt provotehtailija. Luulitteko että kyseessä on jokin yleinen mielipide? Ei ehkä kannattaisi ottaa itseensä.

Ikis. Sen jutuista ei kannata välittää. Alotuksia se tehtailee päivittäin. Sairas tyyppi.

Vierailija
11/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ssiisss ma enn tajuuu käääk! Mitä vikaa meiss parikymppisiss upeiss mimmeiss voi niinku tiätsä ollaa?

Vierailija
12/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä on jo pitkään ollut tuo yksi ikäerohullu joka jatkuvasti suoltaa noita haukkumisviestejä.

Parempi kun kukaan ei vastaile niihin ketjuihin, ehkä sitten joskus kyllästyy.

Vierailija
13/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ssiisss ma enn tajuuu käääk! Mitä vikaa meiss parikymppisiss upeiss mimmeiss voi niinku tiätsä ollaa?

Jos vihjailet parikymppisten naisten olevan tuollaisia, niin voi elämä. Voihan joku tietty ollakin, mutta pointtini onkin nyt se että ihmisiä ei pidä yleistää iän perusteella. Parikymppisissä on niitä idiootteja sekä fiksuja tyyppejä samalla tavalla kuin muunkin ikäisissä. Ap 

Vierailija
14/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaa oo gluteenittomal trendin takii. Mä oon ite melko varma et mul on keliukia tai jotai. Sitäpaitsi mä oon lukenu blogeist et vehnä tappaa. Funtsitkaa hei!

Vierailija
15/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kyllä haukutaan kaiken ikäiset tasapuolisesti. 

Vierailija
16/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katselemassa joskus miltä 30+ näyttää alasti, ja vertaa sitten ikäisiisi... sinä olet nyt parikymppinen ja tulet olemaan joskus 30+. Ne jotka on nyt 30+, eivät tule enää koskaan olemaan parikymppisiä ja sekös ketuttaa!

Vierailija
17/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat jo nuoruutensa tuhlanneet yh.t jotka odottavat sitä seuraavaa siideriään ja lapsivapaata vloppua purkavat tai yrittävät purkaa pahaa oloaan niille joille maailma on vielä avoin. Tämänkin ajan voisi käyttää oman elämänsä parantamiseen.

Ps. Tiedän myös lukuisia upeita yh.äitejä mutta heidän suonissaan ei virtaakkaan sappineste...

Vierailija
18/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen enkä todellakaan puhu noin. Eikä puhu kaveripiiristänikään kukaan. 

Vierailija
19/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Nuoret naiset ovat upeita ja paljon fiksumpia kuin oma sukupolveni oli parikymppisenä. 

Go Girls!

T: N46

Vierailija
20/20 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa kun toimistotyötä olen miehenä katsellut sen 40 vuotta kohta, niin kyllä jokainen nuori naissukupolvi on edellistä kohteliaampi ja hyväkäytöksisempi. Muutama vanhempi emäntä löytyy talosta ja he yrittävät myrkyttää työilmapiiriä ja heittäytyvät hankalaksi jos huomaavat että jostain nuoresta yritetää leipoa tulevaisuuden tekijää ja asiantuntijaa. Silloin näihin nuoriin aina satsataan ja kateutta aina on ilmassa, vaikka firman tarpeisiin koulutetaan kaikkia auttamaan ja firmaa kehittämään. Ne naiset jotka ovat onnellisia, ovat meidän työpaikalla mukavia kaikille. Onnettomat eivät toisten onnea siedä, ja silloin kateus myrkyttää mielen. Nuorissa on tulevaisuus. Osaavat jo parikymppisinä sellaisia asioita mistä minä en vielä nelikymppisenä osannut haaveilla.

Mattimeikäläinen58

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi