Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joiden kengännumero on alle 35, ostatteko kenkänne lastenosastolta vai tilaatteko ulkomailta?

Vierailija
30.06.2017 |

Itselläni on tällä hetkellä käytössä tyttären 34-koon kenkiä, jotka hänelle menivät pieneksi jo toisella luokalla. Aika noloa. Joudun ostamaan joskus jopa 36-koon kenkiä, jos pienempiä ei ole tarjolla. Onneksi pohjalliset on keksitty.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ballerinat ostan usein lastenosastolta, korkokengät ja muut vastaavat tilaan netistä. Kengänkokoni on 33 ja siskoni 32, enkä ole kyllä kokenut lastenosastolla shoppailua mitenkään erityisen noloksi.

Vierailija
2/5 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaluokkalaisella on alle 35 kenkä!

Vierailija
4/5 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ballerinat ostan usein lastenosastolta, korkokengät ja muut vastaavat tilaan netistä. Kengänkokoni on 33 ja siskoni 32, enkä ole kyllä kokenut lastenosastolla shoppailua mitenkään erityisen noloksi.

Minkä pituinen olet? Itse en ole muuten niin kitukasvuinen, olen 158cm, mutta jalka jäi pieneksi. Muistan kun kavereilla oli ala-asteella jo 38-40. Olin kateellinen. Olen aina inhonnut pieniä jalkojani.

ap

Vierailija
5/5 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monista malleista on kyllä kaupoissa ihan yleisesti kokoa 35, ehkä niitä tilataan vain muutama pari, kun menekki on vähäistä. Erikoisempia malleja olen löytänyt alekoreista.