Aamukahvi on ruvennut etomaan, millä korvaisin sen ettei tule pääkipua kofeiinin puutteesta?
Ja ei, en ole raskaana :D Opin juomaan kahvia vasta päälle parikymppisenä' enkä ikinä ole yksin ollessa keitellyt mitään päiväkahveja. Ja nyt sitten kahvi tökkäsi täysin ! Yäk. Ei tee mieli, eikä mene alas. Ongelma vain on, että iltapäivästä minulla on valtava päänsärky koska en juonut sitä aamukahvia...
Kommentit (6)
Esim. Mate-tee on vahvasti kofeiinista. Kokeile! Toisaalta kahvista vierottuminen vie jonkin aikaa ja pääkipu helpottaa muutaman päivän jälkeen. Apteekista saa myös kofeiinia tabletteina.
Itse otan kofeiinitabletteja, ja/tai juon paljon teetä.
Mutta jos haluat kokonaan kofeiinista eroon, niin ainakin itellä on ollut kaksi tapaa:
- kertaheitolla irti, ja parin päivän päänsäryt.
- vierottautuminen. (otan tosiaan kofeiinitabletteja 200mg aamuisin). Ensin annos viikon ajaksi puoleen (100mg), sen jälkeen otan joka toinen päivä tuon 100mg, ja sitten sopivan ajan päästä voikin juoda vaikka sitä teetä. Itse olen talvisin teen suurkuluttaja, niin siinä ei ole ongelmaa. Vaikka olisinkin ilman teetä, niin ei siinä ole niin paljoa kofeiinia, että ongelmia tulisi.
Vaihda teehen.
Itse join ennen aina aamukahvin aamiaisen kanssa ja alkoi myös etomaan. Nykyään juon teetä, sen ainoan kahvikupposeni juon vasta puolenpäivän jälkeen ja hyvältä maistuu.
No jos pysyvän ratkaisun haluat, niin et etsi mitään korviketta tai juo edes kahvia. Ne päänsäryt loppuu, kun oot vierottunu siitä. Riippuvuushan tuo on vieroitusoireineen. Ota buranaa.
Coca Cola, enjoy life