Vierailija
  • ylös 2
  • alas 0

Kommentit (18)

Vierailija

Sok maksaa liian paljon tappiollisesta toiminnasta. Jotkut hyväveliverkostot häärineet taustalla ja osuskaupan jäsenet maksaa kultaiset kädenpuritukset ruotsinkielisille verottomille säätiöille.

Taas tätä korruptiota.

Vierailija

Osuuskaupan jäsenet ei suostu kattaamaan ruotsinkieliselle paremmalle väelle herkkupöyttää. Tämän tulee Osuuskaupan johdon tietää. Ei puhettakaan että herkkutoria pyöritettäisiin jäsenten piikiin tappiolla. Saa johto potkut persauksiin jos tämmöistä kaavaillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kohta on Tescoo hyllyt pullollaan. Tampereella on huomannut Herkun hädän. Lihatiskeillä ei koskaan asiakkaita ja kassoja ihan mihin aikaan vaan niin pelkästään 2. Ei ihme; hinnat ovat ihan käsittämättömät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On se kiva sitten käyda Stockmannilla kun alakerrassa on S-market.

Mitä merkitystä?

Vierailija

Stockan alamäki ei yllätä, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä uutinen on huono. Keskolla ja S-ryhmällä on jo nyt ylivalta päivittäistavarakaupoissa ja vaikka Stockan herkku on ehkä hieman kalliimpi, niin siellä kyllä on ollut kiitettävästi kaikkia erikoistuotteita, uusia merkkejä, hieman spesiaalimpi valikoima perinteisen rinnalla, kaiken on löytänyt saman katon alta. Eiköhän tämän muutoksen myötä Herkku kuole pian kokonaan pois, koska uskon valikoiman köyhtyvän ja ihmisten siirtyvän pian kokonaan pois Herkuista. Sääli. Itse taidan jatkossa ostaa perustuotteet Lidlistä ja loput Anton&Anton tyylisistä kivijalkakaupoista.Stockan alamäki ei yllätä, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä uutinen on huono. Keskolla ja S-ryhmällä on jo nyt ylivalta päivittäistavarakaupoissa ja vaikka Stockan herkku on ehkä hieman kalliimpi, niin siellä kyllä on ollut kiitettävästi kaikkia erikoistuotteita, uusia merkkejä, hieman spesiaalimpi valikoima perinteisen rinnalla, kaiken on löytänyt saman katon alta. Eiköhän tämän muutoksen myötä Herkku kuole pian kokonaan pois, koska uskon valikoiman köyhtyvän ja ihmisten siirtyvän pian kokonaan pois Herkuista. Sääli. Itse taidan jatkossa ostaa perustuotteet Lidlistä ja loput Anton&Anton tyylisistä kivijalkakaupoista.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

En oikein ymmärrä säpinää tämän ympärillä. Facessakin ystävät kohkaa tästä täpinöissään. Mikä tässä asiassa niinku eniten liikuttaa?

Vierailija

Eikä! Itse tykkäsin Herkusta nimenomaan siksi, että sieltä saa monia sellaisia tuotteita mitä ei perus prismasta löydä. Kampanjoiden aikaan oli spesiaalijuttuja ym. Todennäköisesti S-ryhmä tulee pilaamaan koko herkun. Huonohuono juttu!

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Stockan alamäki ei yllätä, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä uutinen on huono. Keskolla ja S-ryhmällä on jo nyt ylivalta päivittäistavarakaupoissa ja vaikka Stockan herkku on ehkä hieman kalliimpi, niin siellä kyllä on ollut kiitettävästi kaikkia erikoistuotteita, uusia merkkejä, hieman spesiaalimpi valikoima perinteisen rinnalla, kaiken on löytänyt saman katon alta. Eiköhän tämän muutoksen myötä Herkku kuole pian kokonaan pois, koska uskon valikoiman köyhtyvän ja ihmisten siirtyvän pian kokonaan pois Herkuista. Sääli. Itse taidan jatkossa ostaa perustuotteet Lidlistä ja loput Anton&Anton tyylisistä kivijalkakaupoista.

Stockan alamäki ei yllätä, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä uutinen on huono. Keskolla ja S-ryhmällä on jo nyt ylivalta päivittäistavarakaupoissa ja vaikka Stockan herkku on ehkä hieman kalliimpi, niin siellä kyllä on ollut kiitettävästi kaikkia erikoistuotteita, uusia merkkejä, hieman spesiaalimpi valikoima perinteisen rinnalla, kaiken on löytänyt saman katon alta. Eiköhän tämän muutoksen myötä Herkku kuole pian kokonaan pois, koska uskon valikoiman köyhtyvän ja ihmisten siirtyvän pian kokonaan pois Herkuista. Sääli. Itse taidan jatkossa ostaa perustuotteet Lidlistä ja loput Anton&Anton tyylisistä kivijalkakaupoista.

Saisko saman vielä kolmannen kerran?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Saisko saman vielä kolmannen kerran?

kyllä on ollut kiitettävästi kaikkia erikoistuotteita, uusia merkkejä, hieman spesiaalimpi valikoima perinteisen rinnalla, kaiken on löytänyt saman katon alta. Eiköhän tämän muutoksen myötä Herkku kuole pian kokonaan pois, koska uskon valikoiman köyhtyvän ja ihmisten siirtyvän pian kokonaan pois Herkuista. Sääli. Itse taidan jatkossa ostaa perustuotteet Lidlistä ja loput Anton&Anton tyylisistä kivijalkakaupoista.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Ehkä se on joistain tuntunut elitismiltä kun on saanut ostaa ruisleipänsä ja HK:n sinisensä Stockmannilta ja nyt joutuukin taviskauppaan. Voi kyynel.

Vierailija

Oikeesti, miksi tämä nyt olisi huono uutinen, kaupat pysyy paikallaan, hinnat laskee, Stockmannilla menee paremmin?

Vierailija

Höh. Stokkan olisi ennemmin kannattanut panostaa Herkkuun ja lisätä muutamia erillisiä ja vaikka eri kokoisia Herkku-liikkeitä pitkin kaupunkia. Mielestäni niitä olisi hyvä olla ihan katutasossa näkyvissä, koska joskus Herkun olemassa olo unohtuu, kun se on siellä kellarissa.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Oikeesti herkussa ei ole 5-10 vuoteen enää ollut mitään erityistä kun vertaa ässämarkettiin Bulevardilla tai kookauppaan. Sielläkin on brie de meauxit jne...

Vierailija

Aaatelkaa minkkiturkki mummot osuuskaupassa..johan kaivopuistossa tuli aikanaan kauhee järkytys kun siwa tuli seston tilalle..kuhan ny muistavat tilata jokaiselle mummolle oikean väristä paskapaperia..(tuo paperi juttu tosi sesto ajalta,yks mummeli sano et mistä hän ny saa persikanväristä..sopi seinienväriin).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Osuuskaupan jäsenet ei suostu kattaamaan ruotsinkieliselle paremmalle väelle herkkupöyttää. Tämän tulee Osuuskaupan johdon tietää. Ei puhettakaan että herkkutoria pyöritettäisiin jäsenten piikiin tappiolla. Saa johto potkut persauksiin jos tämmöistä kaavaillaan.

Johan te ootte maksaneet marks&spencerin mekot paremmalle väelle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat