Kadonneita elintarvikkeita, joita olet jäänyt kaipaamaan OFFICIAL II
Itse kaipaan Schweppes-colaa. Mitä tuotetta sinä olet jäänyt kaipaamaan?
Kommentit (20)
Ikiliikkuja kirjoitti:
Tää varmaan räjähtää aamulla
Tästä tulee karkki ja limu ketju.
Fanta Shokata niminen limsa, itse limsa oli harmahtavan kellertävää (vähän kuin greippilimsa) ja korkki oli vaaleansininen. Se oli niiiiiiiin hyvää, en tiedä yhtään mistä se oli tehty, makean hedelmäinen oli maku. Muistan kun olin ysillä 2005 syksyllä ja kaveri oli ostanut minulle synttärilahjaksi Fanta Shokata pullon ja antoi sen koulussa liikuntatunnin jälkeen kun oltiin juuri juostu 1500m testi, ai että se oli elämäni virvoittavin juoma!!
Jäätelofirma SunIce teki ennen mansikkamehujäätä jonka nimeä en muista, sen makuista ei saa enää mistään.
Valion kookos-lime & paprika ruokakermaa
Rydberg's Mangoraja! Miksei tätä saa enää mistään :( :(
Olen ollut joskus aikoinaan valmistajaankin yhteydessä, neuvoi pari myymälää jotka tilaavat tuotetta mutta nyt nekin ovat lopettaneet.
Kermaviiliin sekoitettavia maustepusseja, jotka oli salaatinkastikkeeksi tarkoitettuja. Sisälsi varmaan liikaa natriumglutamaattia tm mut oli hyvää!
Apfelkorn alkoholijuoma oli ihanan kirpakkaa. Ei valmisteta enää enkä oo löytäny vastaavaa makua.
Alkon Minttusuklaa. Oli maidon kanssa namiskuukkelia!
Sitruunasooda
Sokerilla makeutettu sisu
Pumppernikkeli
Kiekuralenkki
Dummies-karkit ja omenapastirolit.
Mehumaito.
Vanhat ohuet hannu ja kerttu-piparit.
Vierailija kirjoitti:
Fanta Shokata niminen limsa, itse limsa oli harmahtavan kellertävää (vähän kuin greippilimsa) ja korkki oli vaaleansininen. Se oli niiiiiiiin hyvää, en tiedä yhtään mistä se oli tehty, makean hedelmäinen oli maku. Muistan kun olin ysillä 2005 syksyllä ja kaveri oli ostanut minulle synttärilahjaksi Fanta Shokata pullon ja antoi sen koulussa liikuntatunnin jälkeen kun oltiin juuri juostu 1500m testi, ai että se oli elämäni virvoittavin juoma!!
Tätä juomaa myydään Virossa ainakin
Lakritsisipsit
Mustikkalimsa
Sit sellanen paahtoleipä minkä merkkiä en muista. Oli paperipussissa ja iso kooltaan :D
Fanta Shokata tosiaan! Seljanmarjaa ja sitruunaa. Saako sitä Virosta?
metaklavoni
sekobarbitaali
fenmetratsiini
Tää varmaan räjähtää aamulla
Olen aina oikeassa, sanot mitä sanot