Parhaat juoksu-/treenitrikoot hinta-laatusuhteeltaan, joista ei näy peba läpi?
Kommentit (12)
Hinta/laatusuhde, joista ei näy peba.
Toisinaan kaipaan aikoja, jolloin äidinkielen Laudatur tarkoitti oikeasti Laudaturia.
Toivoin kylläkin vastausta kysymyksiini enkä mitään kielioppivittuilua.
Mulla niken, socin (stadiumin oma merkki) ja gina tricotin trikoita. Kaikki olleet hyviä.
Oma kokemukseni on se, että Niken trikoista näkyy herkästi läpi. Itse suosittelisin Under Armourin perusmustia trikoita (en muista mallin nimeä mutta ovat mustat joissa pieni merkin logo toisessa sääressä), ei näy läpi ja hintaa n. 40-50 euroa. Muutenkin mukavat jalassa, vyötärö ei ole kovin matala.
Läpinäkyminenhän nimenomaan on se pointti miksi trikoot ostetaan. Osta muunlaiset housut, jos kerran noin ahdistaa.
Tarkoitatko peballa itse reikää? Muutenhan peba "näkyy läpi" käsittääkseni kaikissa trikoissa.
Husky banana. Ei näy läpi ja mukavat jalassa. Hinta 40-50€.
Niken legend (vai onko legendary) trikoot
Husky bananeihin päädyin, kivoja kuoseja! ap
Musta on just ihanaa et peba näkyy vähän läpi ja alla on vielä stringit... Tunnen silloin oloni seksikkääksi. ;-)
Nike Legendit ehdottomasti, kun taas sitten Pro Coolit on oikein tosi läpikuultavat. Kannattaa kurkata myös Lululemon ja Peak Performance, toki ne on jo kalliimpia brändejä. Jos siis yksiväriset perusleggarit kiinnostavat.
Onko joku/jotkut merkit yli muiden, mitkä taas ovat huonoja merkkejä? Nike ainakin epäilyttää minua.