Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei karsi ruohoaan! Hävettää kutsua kylään ihmisiä, kun saa selitellä

Vierailija
29.06.2017 |

naapurin pihaa. Miksi ihmiset ovat niin itsekkäitä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruohoa karsitaan?

Vierailija
2/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sun auta kuin hävetä ja pyytää anteeksi vierailtasi. Se on sun osa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan mun naapuri? Noh, joka tapauksessa mun krooninen sairaus on nyt vähän siinä vaiheessa että kaikki jaksaminen menee ihan vain siihen että jaksan perusjutut hoitaa. Niihin ei kuulu nurmikonleikkuu, sorry. Jos se niin paljon esteettistä silmääsi häiritsee, saat sinä sen ajella. Leikkurit (päältäajettava plus se työnnettävä rinteen kohdalle) nököttävät autotallissa. Kakstahtibensaa on siinä oranssissa peltikaapissa.

Vierailija
4/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap meidän äiti, kun aina saa hävetä???

Vierailija
5/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas siinä sarjassa omituisuuksia/typeryyksiä, joita jotkut hyvin heikolla itsetunnolla varustetut ihmiset häpeävät. 

Yksi häpeää vessapaperin ostamista, toinen sitä, että on ottanut kaupassa ostoskorin vaikka ei ole kuin pari ostosta, kolmas sitä, miltä naapurin piha näyttää...

Koittakaa nyt onnettomat lukea jotain self help -oppaita tai käydä jossain itsenne rakastamisen kursseilla tms., että saisitte itsetuntonne hilattua edes kohtalaisen lähelle normaalia. Sääliksi käy.

Vierailija
6/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sulla ongelmat. todellisista iongelmista et tiedä mitään.

Vierailija
7/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin piha on hoitamatta ,koska ei käytetä sitä ,se on pieni ja mulla kolmen lapsen kanssa riittää sisällä ihan tarpeeksi työtä aamusta iltaan. Pääsemme etuovesta ulkoilemaan.

Lisäksi,en omista mitään pihanhuoltovälinettä enkä ruohonleikkuria niin en tod. Osta tuon takia. Asumme vuokralla, mutta pihan hoito ei ilmeisesti kuulu vuokranantajalle.

Vierailija
8/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai teidän vieraat nyt naapurin tädin ruohoa näe?

Vierailija
9/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko meidän naapuri? Kasvatan etupihalle ketoa. Tänä kesänä lemmikit kukkii niin kauniisti että en raaski leikata ennen kuin siementävät.

Vierailija
10/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita isännöitsijälle. Vuokralaisen kuuluu huolehtia pihastaan. Lukee vuokrasopimuksessa. Sano isännöitsijälle et rotat hyppii saastasella pihalla.

Vierailija
11/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet tarvetta selitellä naapurin nurmikkoa?

Vierailija
12/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan mun naapuri. Tavoitteenani on kasvattaa koko takapiha voikukan peittoon, se on niin kauniin keltainen ja sopii hyvin ruuanlaittoon. On sinullakin sitten enemmän katsottavaa ja ihmeteltävää kun nypit rikkaruohoja pihallasi kello 7-23 kesäpäivinä :)

Vierailija
13/13 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä karsin mun ruohon heti, kun ne heinät kasvattavat oksat.