Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä, miksi joku käy joka päivä (samassa) pubissa?

Vierailija
29.06.2017 |

Niin

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi ja tyhmyys, tylsyys.

Vierailija
2/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sille perheen korvike.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihmisen olohuone, näkee tuttuja, voi jutella, saa vertaistukea. Suomeksi: voi ryypätä.

Vierailija
4/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi lukea päivän lehden tutussa ympäristössä.

Vierailija
5/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit on siellä, kanta-asiakasalennukset.

Vierailija
6/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus ja yksinäisyys.

Vierailija
7/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä

T Ritva B

Vierailija
8/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihmisen olohuone, näkee tuttuja, voi jutella, saa vertaistukea. Suomeksi: voi ryypätä.

Jos vain ryypätä haluaa, kannattaa ryypätä kotona, kotiviiniä tai sitten kaupan kautta.

Vierailija
9/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju avasi silmäni. Olen aina naurua pidätellen hölkännyt joka aamu pubin ohi, jossa samat lihavat tädit lojuvat sidukka kädessä ja samat miehet huutelevat örvellyksiään ohi kulkeville likoille. Kyse onkin jostain vakavasta.

Vierailija
10/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni, joka oli alkoholisti, kävi joka päivä samassa pubissa hölöttämässä samojen ukonräyskien kanssa samoja asioita uudelleen ja uudelleen. Sieltä hänet sitten jossain vaiheessa iltaa töiden jälkeen noudin nukkumaan. 4 vuotta. Arvatkaapa, kannattiko? Onneksi sen verran oli järkeä, etten ruvennut kanssaan mukuloita tekemään.

Vierailija
11/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samasta syystä miksi kovin useat käy samassa työpaikassa päivittäin.

Vierailija
12/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kyseessä on todennäköisesti alkoholismi. Briteissä kyse on lähipubista tai työporukan omasta paikasta..

Vierailija
13/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn samassa lähikapakassani lukemassa lehdet ja juomassa yhden oluen varmaan satana päivänä vuodessa. Ja myös muutamassa muussa kapakassa satunnaisesti.

Tunnen muut kanta-asiakkaat, ja useimpien kanssa olen joskus jutellutkin, mutta varsinaisesti en seurustele siellä ihmisten kanssa. Joskus kavereideni kanssa pelataan siellä korttia, ja silloin tulee otettua muutama olut.

Sitä varten tuo lähikapakka on, että siellä saa asiallisesti tarjoiltuna hyvän oluen, riittävästä valikoimasta. Kuka sitä nyt kotona viitsisi juoda, edes yhtä olutta.   

Vierailija
14/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan samasta syystä miksi kovin useat käy samassa työpaikassa päivittäin.

Sieltä saa palkkaa ja terveydenhuollon?

Vierailija
15/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun ex-miesystävä asuu Kalliossa ja käy varmaan joka ilta bubissa. Akateemisen perheen vesa. Ei kai jaksa olla yksin himas. Käytiin kyllä silloinkin joskus kun oltiin yhdessä. Onneksi tuli ero etten itse lipunut samaan jamaan. Hirveää rahan tuhlausta ja yksitoikkoista baarielämää..

Vierailija
16/16 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi tuttava käy joka päivä viereisessä talossa olevassa ravintolassa. Aamupäivällä juo siellä kahvin ja lukee iltiksen, juttelee tuttujen kanssa, monikin kuulemma käy oikeasti siellä kahvilla. Sitten menee kauppaan ja kotiin laittamaan ruokaa.

Iltapäivällä hän lähtee sinne uudelleen kun ihmiset tulee töistä, samaan paikkaan ja juo oluen. Asuu yksin, on eläkkeellä. Näkee siellä tuttuja ja turisee mukavia kun muuta juttuseuraa ei oikein ole. Ei siellä kännejä vedetä. Se on juuri sitä kuin muuallakin, yhdet ja kotiin työpäivän päälle. Minustakin on kiva mennä sinne hänen kanssaan, aina siihen tulee porukkaa samaan pöytään ja käydään pikkuparlamenttia päivän puheenaiheista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän