Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten ihmeessä on mahdollista yhdistää lasten hoitaminen, uran luominen, harrastaminen ja ystävien tapaaminen?
29.06.2017 |
Tuntuu aivan mahdottomalta urakalta, ja hämmestellen kuuntelen joidenkin yrittäjäpariskuntien meininkiä. Minulle on lapsettomana jo kahdeksan tunnin työpäivästä selviäminen välillä hankalaa, mutta sinnittelen harrastuksiin, koska ne palkitsevat. Kannattaako tässä lapsista haaveillakaan?
Kommentit (22)
Kannattaa AP:n miettiä, miksi haluaa lapsia. Kaiken tuon voi saada. Mutta jos tuntuu, että oma työ, harrastukset ja se ystävien tapaaminen ovat niin paljon aikaa vaativia, että aikaa ei riitä lapsille, on todellakin parasta jättää lapset tekemättä. Lapset tarvitsevat läsnäolevia vanhempia. AP:n on syytä miettiä, mihin hän tarvitsee lapsia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kun ei ole muuta vaihtoehtoa kaikki onnistuu. 4 lasta, molemmilla vaativat työt (omat työmatkat minimissä lasten ollessa pieniä), harrastuksiin lapset menivät kun itse fillarilla kulkivat, omia harrastuksia hyvin vähän, ystäväperheitä tavattiin joka toinen viikko kun syötiin yhdessä jonkun luona, kodinhoito sujui porukalla. Tuona aikana rakennettiin itse 2 taloakin ja huolehdittiin iäkkäistä appiksista.
Ei tosiaan ollut aikaa miettiä miten srlvittiin, elettiin vasn täysillä joka päivä:)
Ystävien tapaamiset oli kivoja kun lapset leikkivät keskenään ja me vanhemmat saimme seuraa ja hengähtää hetken.
Ura? Aika harvalla kai on oikea ura mutta duunissa käytiin ja töissä kehityttiin ja edettiin.