Mies osti ilman lupaa prestige 750 veneen
Yleensä kyllä yhdessä tehdään päätökset, no onhan se aika makee:D
Kommentit (8)
Meillä ollaan keskusteltu yleensä vain jos on jotain isompia hankintoja. Viitti nyt jokaisen veneen ja mökin kanssa alkaa jahkailemaan...
Jos omilla rahoillaan ostaa, ei minun lupaani tarvi. Viimeksi osti jonkun Lambon. Siihen en mene, tykkään ajaa omallani.
Kun mun mies osti veneen, naapurit alko riiteleen, onko se Suomen suurin vene vai Suomen pienin laiva. Mutta sen sauna on kyllä kiva. Ja pääsee uimaan rappusia myöten, jos vene/laiva pysäytetään.
Meillä saa omia rahojaan käyttää miten tahtoo. Ja vene on ukolla tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Kun mun mies osti veneen, naapurit alko riiteleen, onko se Suomen suurin vene vai Suomen pienin laiva. Mutta sen sauna on kyllä kiva. Ja pääsee uimaan rappusia myöten, jos vene/laiva pysäytetään.
Voi toista meillä on uima allas veneessä, mut hei meiltä puuttuu jolla paljonko pyydätte niin sanotusta "veneestänne"
Meidän veneessä on 18 reiän golfrata.
Joko mies ilmoitti sinulle, että olet vapaa kiertoon? Tokihan ton kannelle pitää saada kakskymppinen tai pari osoittamaan, että täältä tulee viriili, menestyvä mies. Vanha kurppa kannella rumentaa koko veneen ja mies joutuu naurunalaiseksi.
Mun mies osti soutuveneen. Onhan sekin ihan makee tossa keskellä pihaa. Miehellä pitää kuulemma olla vene, vaikka rantaa ei lähistöllä olekaan:)