Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti ilman lupaa prestige 750 veneen

Vierailija
29.06.2017 |

Yleensä kyllä yhdessä tehdään päätökset, no onhan se aika makee:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies osti soutuveneen. Onhan sekin ihan makee tossa keskellä pihaa. Miehellä pitää kuulemma olla vene, vaikka rantaa ei lähistöllä olekaan:)

Vierailija
2/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan keskusteltu yleensä vain jos on jotain isompia hankintoja. Viitti nyt jokaisen veneen ja mökin kanssa alkaa jahkailemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omilla rahoillaan ostaa, ei minun lupaani tarvi. Viimeksi osti jonkun Lambon. Siihen en mene, tykkään ajaa omallani.

Vierailija
4/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies osti veneen, naapurit alko riiteleen, onko se Suomen suurin vene vai Suomen pienin laiva. Mutta sen sauna on kyllä kiva. Ja pääsee uimaan rappusia myöten, jos vene/laiva pysäytetään.

Vierailija
5/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa omia rahojaan käyttää miten tahtoo. Ja vene on ukolla tietysti.

Vierailija
6/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun mies osti veneen, naapurit alko riiteleen, onko se Suomen suurin vene vai Suomen pienin laiva. Mutta sen sauna on kyllä kiva. Ja pääsee uimaan rappusia myöten, jos vene/laiva pysäytetään.

Voi toista meillä on uima allas veneessä, mut hei meiltä puuttuu jolla paljonko pyydätte niin sanotusta "veneestänne"

Vierailija
7/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän veneessä on 18 reiän golfrata.

Vierailija
8/8 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies ilmoitti sinulle, että olet vapaa kiertoon? Tokihan ton kannelle pitää saada kakskymppinen tai pari osoittamaan, että täältä tulee viriili, menestyvä mies. Vanha kurppa kannella rumentaa koko veneen ja mies joutuu naurunalaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi