Onko jotkut miehet vuosia nettideiteissä hakemassa seuraa?
Eikö heille kelpaa kukaan vai he eivät kellekään?
Kommentit (23)
Nettideiteissä naisia on noin 3.
Miehiä taas 35 000.
No ovat todellakin. Joskus olin t24:ssä ja tuli naamat tutuiksi, sitten tinderissä näitä kymmenen vuotta etsiskelleitä tuli taas vastaan. Tapasin aika montakin sellaista ja yhteinen nimittäjä oli se että olivat ongelmaisia, hyvin kriittisiä naisten suhteen vaikka ei tooodellakaan olisi varaa ja aika höhliä.
Ei ne siellä sen takia roiku, ettei kukaan tajuaisi hyvän päälle, ovat vaan aivan mahdottomia, tavanneet paljon naisia, mutta eivät kelpaa kenellekään, kun sellaisten miesten kanssa nyt vaan ei pysty olemaan. Hankalia ihmisiä.
Tiedän yhden, joka on ollut nettipalstoilla vuosia ja lähes päivittäin aktiivisena. Hänen ongelmansa on mahdottomat kriteerit yhdistettynä siihen, että hänellä itsellään on aika vaikea persoonallisuus. Hankalin piirre on ehkä se, että kun yhteensopivuusongelmia ymmärrettävästi tulee kulloinkin tapailtavan naisen kanssa, hän näkee ne naisen persoonallisuudesta johtuvina, vaikka hänen omassa persoonallisuudessaan on usein enemmän syytä ongelmiin. Jos naisella vaikkapa on terve itsekunnioitus niin, ettei tämä siedä mitä tahansa huonoa kohtelua, tämän miehen mielestä nainen on prinsessasyndroomainen isin lellikki, joka ei tajua oikeasta elämästä mitään. Minä ulkopuolisena kuitenkin yleensä kallistun sille kannalle, että vaikka itsekkäitäkin ja pilalle hemmoteltuja naisiakin on olemassa, aika harva noista miehen tapailunaisista on ollut sellaisia. Hänelle tuntuu olevan liikaa jo se, että naisella on ihan normaalit rajat ja tarpeet liittyen kunnioittamiseen ja läheisyyteen jne.
Yritin joskus aktiivisemmin neuvoa tuota miestä, aika huonolla menestyksellä. Minusta hänen kannattaisi yrittää vähän joustaa omista kriteereistään ja pyrkiä näkemään myös noita oman persoonallisuutensa haasteita. Jos hän nykyisillä pelimerkeillä naisen löytää, suhteesta tulee todennäköisesti valtatasapainoltaan vinoutunut ja se kaatuu lopulta omaan mahdottomuuteensa. Olen valitettavasti sitä mieltä, että lienee naisten kannalta vain hyvä asia, jos tämä mies jää naisettomaksi. Mies on toisaalta hyvä ystäväni ja toivoisin hänenkin tulevan elämässä onnelliseksi ja löytävän rakkauden. :/
Ainakin Jyväskylässä samat läskit/sairaat/päävikaiset/luuserit vuosikausia. Kävin hiljattain eronneen siskon kanssa katsomassa muutamasta paikasta saman ikäluokan paikallisen tarjonnan ja ihan samat siellä pyörivät edelleen. Jutut eivät vastaa kuvausta ollenkaan ja useimmilla kuvatkin vielä samat..
Varmaankin valittavat joka palstalla, etteivät saa naista ja kuinka naiset vaativat liikoja jne jne... No, käytöstavattomia, syrjäytyneitä häviäjiä kaikki tyynni, enkä yhtään ihmettele, että naiset kiertävät kaukaa. Hyvä, että kiertävät. Hauskinta noissa on se, että taso on niin hiivaton korkealla, että ihan hävittää heidän puolestaan. He ovat suunnilleen aknenaamaisen siiderivalaan tasolla, mutta pitäisi saada vähintään eeviteittistä. Ja mielellään myös työssäkäyvää, vaikka itse elävät kelalla. Säälistä joku heitäkin varmasti joskus tapaa, kuten minäkin tein, mutta nopeasti pään sisältö paljastuu.
Onneksi pystyin varoittamaan siskoa kaikista noista. Ja neuvomaan, että ainakin suoli24 treffit kannattaa kiertää kaukaa.
hyi yök kirjoitti:
Ainakin Jyväskylässä samat läskit/sairaat/päävikaiset/luuserit vuosikausia. Kävin hiljattain eronneen siskon kanssa katsomassa muutamasta paikasta saman ikäluokan paikallisen tarjonnan ja ihan samat siellä pyörivät edelleen. Jutut eivät vastaa kuvausta ollenkaan ja useimmilla kuvatkin vielä samat..
Varmaankin valittavat joka palstalla, etteivät saa naista ja kuinka naiset vaativat liikoja jne jne... No, käytöstavattomia, syrjäytyneitä häviäjiä kaikki tyynni, enkä yhtään ihmettele, että naiset kiertävät kaukaa. Hyvä, että kiertävät. Hauskinta noissa on se, että taso on niin hiivaton korkealla, että ihan hävittää heidän puolestaan. He ovat suunnilleen aknenaamaisen siiderivalaan tasolla, mutta pitäisi saada vähintään eeviteittistä. Ja mielellään myös työssäkäyvää, vaikka itse elävät kelalla. Säälistä joku heitäkin varmasti joskus tapaa, kuten minäkin tein, mutta nopeasti pään sisältö paljastuu.
Onneksi pystyin varoittamaan siskoa kaikista noista. Ja neuvomaan, että ainakin suoli24 treffit kannattaa kiertää kaukaa.
Hihii. Juuri näin. Jyväskyläläinen mies piti itseään niin korvaamattomana ja ykköstyöntekijänä, asuu paremmassa osassa kaupunkia, on luotettava jne. Totuus olikin: huijannut monia naisia, vaihtaa naista jatkuvasti , luonnevikaa, alkoholismia ja etenkin patologinen valehtelija. On muuten edelleen 24h deiteissä. Hankalaa, kun ei saa tasoistaan naista.
Vierailija kirjoitti:
hyi yök kirjoitti:
Hihii. Juuri näin. Jyväskyläläinen mies piti itseään niin korvaamattomana ja ykköstyöntekijänä, asuu paremmassa osassa kaupunkia, on luotettava jne. Totuus olikin: huijannut monia naisia, vaihtaa naista jatkuvasti , luonnevikaa, alkoholismia ja etenkin patologinen valehtelija. On muuten edelleen 24h deiteissä. Hankalaa, kun ei saa tasoistaan naista.
Tunnenkohan tämän tapauksen... pitkät vaaleat hiukset ja aika pitkä muutenkin?
Näyttää noita ikisinkkuja olevan naisten puolella myös. Viisi vuotta sitten haeskelin seuraa ja samoja naamoja siellä näkyy edelleen.
Yksi, joka lemppas mut erittäin ikävästi (tyyliin: pikkusormeni oli väärässä asennossa) oli vuoden päästä taas pyytämässä kuvaani, tajuamatta, että olemme tavanneetkin. Siellä se pyörii ties kuinka monetta vuotta. Luonnevikainen, ei ihme, ettei naista löydy, koska etsii kuulemma täydellistä.
Aivan juuri näin. Eli niitä miehiä joiden naamat ovat vuosi toisensa jälkeen siellä pällistelemässä ei kannata vaivautua tapaamaan, ne on jo riittävän moni käynyt läpi ja tehneet johtopäätelmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää noita ikisinkkuja olevan naisten puolella myös. Viisi vuotta sitten haeskelin seuraa ja samoja naamoja siellä näkyy edelleen.
Mä olen ollut siellä ;) ... en nyt viisi vuotta sitten, mutta 7-8 vuotta sitten. Nyt taas puolitoista vuotta sinkkuna, mutta kyllästyin todella niihin samoihin naamoihin. Tästä läheltä mieluummin etsin, ett olisi kiva lenkkeillä ja poiketa vaikka töihin mennessä "päiväkahvilla" (teen vuorotyötä). Pari kivaa tapasinkin ja olisin saattanut tykätä jatkossakin kummasta tahansa, mutta heidän kriteerinsä oli päästä heti sänkyyn. Ei tullut meistä paria, joten olemme kaikki edelleen sinkkuja.
Olen ollut tinderissä n. Kolme vuotta?
Tuosta kolmesta vuodesta on aktiivista käyttöä ehkä 4kk.
Saanko minäkin näillä meriiteillä, olla yksi ongelmatapauksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi yök kirjoitti:
Tunnenkohan tämän tapauksen... pitkät vaaleat hiukset ja aika pitkä muutenkin?
Voi hyvinkin olla sama. Toivottavasti näitä vastaavia ei kovin monta olisi Jyväskylän kokoisessa kaupungissa.
Kyllä naisissa ihan samalaisia tapauksia. Itse olen kanssa ollut usemman vuoden Tinderissä ja treffipalstoilla samalla kuvallakin, ei ole kyllä tarjokkaita tai ehdokkaita näkynyt. En ole tavannut kun yhden naisen livenä. muut eivät koskaan tule treffeille asti. Siis nyt on 2 vuotta vanha kuva, mutta sillä on tärpännyt naisia niin en ole vaihtanut. Ihan samalta näytän kyllä edelleen
Parin vuoden aikana eri näköisiä pätkiä tullut oltua nettideiteillä. En ole ollut kertaakaan treffeillä. Kuulun kategoriaan en kelpaa kellekään.
Kriteerit:
- mukava, kiltti, suvaitsevainen
- seuraa aikaa, on kärryillä mitä maailmassa tapahtuu
- ulkonäkö tavallinen, ei merkittävää ylipainoa
- savuton
Oon ollut vuosia, mutta olen välillä poistanut profiilin ja tehnyt uuden profiilin uusilla kuvilla tauon jälkeen. Olen tavannut livenä puolenkymmentä naista, että hiljaista on ollut. Jos tänä kesänä ei tärppää, niin poistan taas profiilin ja ja se jääköön viimeiseksi.
Sinkkumies +30
Vierailija kirjoitti:
No ovat todellakin. Joskus olin t24:ssä ja tuli naamat tutuiksi, sitten tinderissä näitä kymmenen vuotta etsiskelleitä tuli taas vastaan. Tapasin aika montakin sellaista ja yhteinen nimittäjä oli se että olivat ongelmaisia, hyvin kriittisiä naisten suhteen vaikka ei tooodellakaan olisi varaa ja aika höhliä.
Ei ne siellä sen takia roiku, ettei kukaan tajuaisi hyvän päälle, ovat vaan aivan mahdottomia, tavanneet paljon naisia, mutta eivät kelpaa kenellekään, kun sellaisten miesten kanssa nyt vaan ei pysty olemaan. Hankalia ihmisiä.
Kas kummaa, olen tavannut ihan samanlaisia naisia! :D
Onhan niitä syitä varmaan joka lähtöön. Itse olen ollut Tinderissä nyt reilu puoli vuotta ja todennäköisesti pidän profiilini siellä jatkossakin. En näkisi miksi se ei olisi siellä vielä kolmen vuoden päästäkin ellei ole tullut jotain parempaa palvelua. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että etsisin kuumeisesti seuraa. Itse asiassa en ole käyttänyt koko sovellusta kolmeen kuukauteen ja olen tyytyväinen kun voin sanoa, että minulla on parempaakin tekemistä.
Nämä ikideittailijamiehet eivät kelpaa kenellekkään.
Ikideittailijanaisille taas ei kelpaa kukaan.
En kelpaa kellekään. Toki pidän taukoa aina välillä, kun kelpaamattomuus masentaa liikaa