Jos nukut miehen kanssa alasti ns. lusikkaasennossa, haluatko olla miehen etu- vai takapuolella?
Kommentit (26)
Ei väliä. Tosin useimmiten nukumme toinen kyljellään, toinen selällään sellaisessa halaavassa asennossa.
No tottakai etupuolella, miehen sylissä. Hassua olis olla toisinpäin kun mies on niin paljon isokokoisempi kuin mä.
Takana. Haluan nuuhkia sen selkää ja edessä mua ahdistaa.
Onneksi meillä mies nukkuu sohvalla:D
Kysymyksen asettelu ontuu. Olen lihava keski-ikäinen joten ylhäältä päin katsottuna olen sängyllä maatessani ympyrän muotoinen objekti. Mies sitten asettuu 'lusikkaan' sopivaksi katsomaansa kohtaa.
Täh? Haluaako oikeesti joku nainen olla selän puolella? Tätäkään en ole ennen edes ajatellut. Eikös mulla kuuluis olla turvallinen olo siinä miehen "sylissä", vaikken kovin perinteisesti naisen roolia noin muuten ajattelekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu ontuu. Olen lihava keski-ikäinen joten ylhäältä päin katsottuna olen sängyllä maatessani ympyrän muotoinen objekti. Mies sitten asettuu 'lusikkaan' sopivaksi katsomaansa kohtaa.
Vähän kuin banaania (mies) asettelisi jalkapallon (lihava nainen) ympärille? Ymmärrän!
Etupuolella, koska en jaksa kuunnella kun mies valittaa että hengitän päin sen niskaa tai selkää. Ei ole mahdollista nukahtaa niin, että olisin takapuolella.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai etupuolella, miehen sylissä. Hassua olis olla toisinpäin kun mies on niin paljon isokokoisempi kuin mä.
Minusta se tuntuisi silti hassulta vaikka mies ei olisi kovin paljon isokokoisempi. Jotenkin paljon mukavampi on olla miehen sylissä.
Miten te kestätte toisen vartalon ylimääräistä lämpöä??? Lakana vähintään välissä.
Olen Top- Timppa joten haluan olla takana.
Etupuolella. Mä olen niin pieni ettei toisinpäin onnistu. Sitäpaitsi se läheisyyden ja sylin tunne näin päin on ihana!
Vierailija kirjoitti:
Oletko alaasteella?
Taitaa olla samalla luokalla kuin sinä
Ex naiseni sanoi, ettei tykkää lusikasta, koska mahdollinen seisokki tuntuu niin vastenmieliseltä. Olis pitänyt niistä varoitusmerkeistä uskoa...
Riippuu siitä kummalla kyljellä huvittaa maata. Meillä on sängyssä ehdottomasti omat puolet, eikä niitä suotta vaihdella.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos päivän nauruista! :) :)
Etupuolella tietenkin, ja muna sisässä.
Ehdottomasti etupuolella. Miehellä on niin leveä selkä, ettei minun käsi ulotu miehen ympäri. Se on sellainen hengailuasento sitten vaan.