Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ottanut selvää, kävelikö vai hölkkäsikö eräs vastaantuleva nainen

Vierailija
29.06.2017 |

Kädet viuhoi tuhatta ja sataa suoraan sivuille ja askel oli jotain pikakävelyn ja hölkän väliltä. Oli kyllä tosi erikoinen näky. Näytti kun yrittäisi tarpoa näkymättömässä lumikinoksessa eteenpäin vrt. muumit, joissa noita taikoi lumimyräkän ei toivotuille vieraille.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripukut tulossa housuun? Tuollainen kävely viittaa siihen, että pitää kiirettä ja samalla pidättelee jotain .

Vierailija
2/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hauska että joku on niin äitiytynyt, että hakee tosielämän tapahtumille vertauskuvia muumeista.

Joo, moni ei tiedä miltä näyttää kun muumien noita taikoo lumimyräköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy varmaan se muumijakso ;)

Ap

Vierailija
4/4 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. joku tarttee ihan selkeästi elämän, jos jää toisen ihmisen kävelytyyli niin mietityttämään, että siitä täytyy erikseen forumille tulla avautumaan.

Olisikohan kävelytyyli ihan geeneissä, itse kun en omaa luustoani ja lihaksiani valinnut. Kävelin nopeasti niin, että syke pysyi rasvanpolttotason yläpäässä. Hölkätessä olisi noussut kardiolle ja sitä en halunnut. Olin menossa töihin ja olin myös hieman myöhässä. Siksi.

Mitä sinun kaltaisesi työtön luuseri edes teki ulkona siihen aikaan, ettekö te normaalisti nuku puolillepäivin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan