Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18402)
Vierailija kirjoitti:
Miksi potilaskertomuksessa lukee on perheen II / 2 lapsi ? Siis kauttaviivan vasemmalla puolella on roomalaiset numerot ja oikealla arabialaiset?
Ilmenee ikäjärjestys?
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko rautainfuusio? Sen kanyylin laitto siis
Kanyylinlaitto ei tunnu verikoetta kummemmalta. Pistokohdalla on merkitystä: kämmenselkä on erittäin tuntoherkkä, mutta rautainfuusion luulisi onnistuvan kyynertaipeesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi potilaskertomuksessa lukee on perheen II / 2 lapsi ? Siis kauttaviivan vasemmalla puolella on roomalaiset numerot ja oikealla arabialaiset?
Ilmenee ikäjärjestys?
Niin, mutta onko siis joku erityinen syy sille, että kirjoitetaan nimenomaan II/2 eikä 2/2?
Minkälaiset ihmiset ovat kiinnostuneita artikkeleista, joita otsikoidaan esim. "Tutkijan mukaan Sanna Marinin käytös muuttunut" ym. vastaavaa. Itseäni lähinnä tympii Sanna Marinin jatkuva mollaus.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaiset ihmiset ovat kiinnostuneita artikkeleista, joita otsikoidaan esim. "Tutkijan mukaan Sanna Marinin käytös muuttunut" ym. vastaavaa. Itseäni lähinnä tympii Sanna Marinin jatkuva mollaus.
Sinä alapeukuttaja ilmeisesti olet kiinnostunut noista artikkeleista, kertoisitko, minkälainen ihminen olet?
Vierailija kirjoitti:
Voiko, saako miehellä olla vauvakuume? Mitä ihmiset ajattelevat sellaisesta? Vaikuttaako ikä, muut asiat? Esim. jos 20v, 45v, 55v, 70v, 90v miehellä on vauvakuume? Yliopisto-opiskelija, työtön, perusduunari, johtaja, konttorirotta, käynyt ammattikoulun, tai vain peruskoulun? Onko sinkkumiehellä "oikeutta" potea vauvakuumetta? Onko se "ihanaa", "ällöttävää"? Ajatuksia?
T. 54v akateemisesti koulutettu työssäkäyvä sinkkumies ja 20v työssäkäyvä opiskelija, sinkkumies (kaverukset)
On ällöttävää, luonnotonta. Ei, ei, ei. Miestä voi, saa ja pitääkin PANETTAA koko ajan mutta se on ihan eri asia kuin vauvakuume. Vauvakuume miehellä on sairasta, se on kuin haluaisi lapsen siksi että olisi seksikumppani hänelle siitä lapsesta ja että tämä lapsonen synnyttäisi tälle miehelle lapsen. YÖK!!!!!
Mitä väliä sillä on, mitä muut ajattelevat. Jokainen vastaa itse elämästään ja päätöksistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmenee ikäjärjestys?
Niin, mutta onko siis joku erityinen syy sille, että kirjoitetaan nimenomaan II/2 eikä 2/2?
II=toinen
2=kaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmenee ikäjärjestys?
II=toinen
2=kaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko rautainfuusio? Sen kanyylin laitto siis
Kanyylinlaitto ei tunnu verikoetta kummemmalta. Pistokohdalla on merkitystä: kämmenselkä on erittäin tuntoherkkä, mutta rautainfuusion luulisi onnistuvan kyynertaipeesta.
Joillekin kanyyli on ihan saat anasta, kuten mulle. Mieluummin peräsuolitähystys kun kanyyli. Mutta jos saisin rautaa niin kestäisin sen tuskan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko, saako miehellä olla vauvakuume? Mitä ihmiset ajattelevat sellaisesta? Vaikuttaako ikä, muut asiat? Esim. jos 20v, 45v, 55v, 70v, 90v miehellä on vauvakuume? Yliopisto-opiskelija, työtön, perusduunari, johtaja, konttorirotta, käynyt ammattikoulun, tai vain peruskoulun? Onko sinkkumiehellä "oikeutta" potea vauvakuumetta? Onko se "ihanaa", "ällöttävää"? Ajatuksia?
T. 54v akateemisesti koulutettu työssäkäyvä sinkkumies ja 20v työssäkäyvä opiskelija, sinkkumies (kaverukset)
On ällöttävää, luonnotonta. Ei, ei, ei. Miestä voi, saa ja pitääkin PANETTAA koko ajan mutta se on ihan eri asia kuin vauvakuume. Vauvakuume miehellä on sairasta, se on kuin haluaisi lapsen siksi että olisi seksikumppani hänelle siitä lapsesta ja että tämä lapsonen synnyttäisi tälle miehelle lapsen. YÖK!!!!!
6kpl alanuolia tähän mennessä tälle viestille ja yksi ylänuoli. Perusteluja? Nuolien klikkailijat, mitä mietitte?
Mistä Barbielle EDULLISESTI vaatteita, lemmikkejä ja muuta tilpehööriä? Itse tekeminen ei ole vaihtoehto nyt.
Kuin kauan Hesen Halloumi ateria on myynnissä? Ei ole koko kuukautta, sen verran tiedän. Kiitti vastaajalle!
Viera kirjoitti:
Mikä olisi helpoin, nopein, varmin ja edullisin tapa oppia (siis OIKEASTI oppia) musiikin teoriaa?
Nimim. Tulen hulluksi!!!!! :'( Suomen ulkopuolella.
Suomessa on pakkovalta lähes kaikessa eikä juuri tarvitse
markkinointia .
zol
Sopiiko naiselle ananastukka?
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko naiselle ananastukka?
Minusta sopii, olen muutaman kerran nähnytkin - mutta tämä on vain yksi mielipide ja toiset voivat olla eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta! Menkää hoitoon!!!
Pakkohpitoon tuollaiset
Oopperassa on nykyään yleensä tekstitykset, ja jos kuuntelet / katsot oopperaa kotosalla, ja haluat seurata juonta etkä pelkästään nauttia musiikista, kannattaa seurata librettoa eli oopperan tekstiä. Itse olen sitä mieltä, että jos oikeasti haluaa saada oopperasta kaiken irti, sen juoneen kannattaa tutustua etukäteen esimerkiksi lukemalla juonitiivistelmä Wikipediasta.