Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18386)

Vierailija
9941/18386 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väärentäjät väärentää rahaa? Kysyn tätä siksi, koska rikoksen motivaatio on usein raha ja en usko, että väärentäjät käyttäisivät omia väärennöksiä joten mitä se hyödyttää väärentäjiä?

Vierailija
9942/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka päästä yli ahdistuneisuudesta, hyönteisfobiasta, vakavasta pakko-oireisesta häiriöstä sekä sosiaalisten tilanteiden pelosta? Itsellä on todennäköisesti nuo kaikki ja voin sanoa että joskus on aika vaikeaa... Jos joku pystyy auttamaan, niin kiitos hänelle♥️

Katselin ohjelmaa, jossa ammatilaiset auttoivat ihmisiä pääsemään eroon fobioista ja ne joilla oli esim. käärmefobia niin aloittelivat ihan katselemalla ihan vaan kuvia käärmeistä. Ehkä sä voisit aloittaa ihan katsomalla Youtube videoita jossa hyönteiset on esitetty positiivisessa valossa. Ahdistukseen mulla on auttanut meditointi ja kahvin vähentäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9943/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi väärentäjät väärentää rahaa? Kysyn tätä siksi, koska rikoksen motivaatio on usein raha ja en usko, että väärentäjät käyttäisivät omia väärennöksiä joten mitä se hyödyttää väärentäjiä?

Rahan väärentäminen on keino "tehdä rahaa" itse. Ei se tarkoita, että he itse aikoisivat tästä lähtien aina käyttää väärennöksiä, mutta säästäähän siinä paljon, jos saa liikkeelle väärennettyä rahaa ilman että jää siitä kiinni, ja jos onnistuu ostamaan kallista tavaraa arvottomalla paperinpalalla.

Väärennöksen on syytä olla taidokas, ettei ensimmäinen, joka rahan käsiinsä saa, tunnista sitä väärennökseksi. Mitä pidemmälle raha ehtii, sitä vaikeampaa on löytää alkuperäinen väärentäjä.

Vierailija
9944/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän idea on ollut poistaa tältä palstalta tekstin muokkaus lihavoimalla ja kursivoimalla? Kun kunnon tekstijakojakaan ei saa, kaikki on yhä enemmän tasaista pötköä, joka on raskaampaa lukea.

Samalla on muutettu viestien poisto näkymättömäksi. Tästäkin ketjusta on poistettu ainakin 100 viestiä, mutta nyt se ei enää näy viestinumeroinnissa.

Oletteko huomanneet?

Vierailija
9945/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikähän idea on ollut poistaa tältä palstalta tekstin muokkaus lihavoimalla ja kursivoimalla? Kun kunnon tekstijakojakaan ei saa, kaikki on yhä enemmän tasaista pötköä, joka on raskaampaa lukea.

Samalla on muutettu viestien poisto näkymättömäksi. Tästäkin ketjusta on poistettu ainakin 100 viestiä, mutta nyt se ei enää näy viestinumeroinnissa.

Oletteko huomanneet?

Onkohan tässä kyse käytettävästä laitteesta? Minä palstailen pöytäkoneella ja minulla lihavointi- ja kursivointityökalut ovat näkyvissä ihan vanhaan malliin.

Vierailija
9946/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet?

Onkohan tässä kyse käytettävästä laitteesta? Minä palstailen pöytäkoneella ja minulla lihavointi- ja kursivointityökalut ovat näkyvissä ihan vanhaan malliin.

Ai, erikoista. Minä käytän samaa läppäriä, mitä aina ennenkin, eikä oo mitään isoja päivityksiä ollut. Mutta mulla ei voi enää muokata tekstiä ollenkaan.

Vierailija
9947/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä palstalla mies (tai mieheksi tekeytyvä) kyselee, miksei saa seksiä, vastaukseksi tulee aina jotain, että "ei sun kuulukaan saada", "onhan sulla omat kädet" tai "katso peiliin, yhyy" tms. ja yläpeukkuja näille vastauksille.

Jos nainen kyselee, miksei saa seksiä, vastaukseksi tulee, että "kyllä saat, senkun menet hakemaan" tai ymmärrystä ja päänsilittelyä siksi, että mies on haluton.

Eikö tämä ole kaksinaismoralistista? Eikö sekä miehiä että naisia pitäisi auttaa yhtä lailla? Olen huomaavinani, että tällainen epätasa-arvoinen mies/nais -asetelma on tosi yleistä. Voiko johtua siitä, että palsta on niin naisvaltainen?

Nimim. Ihmettelevä nainen

Olisko siitä kyse että yleensä kun mies valittaa ettei saa seksiä, se ääneenlausumaton (tai joskus ihan lausuttukin!) viesti on: "mikä naisissa oikein on vikana"?

Ja kun nainen valittaa ettei saa seksiä, se sävy onkin: "mikä minussa on vikana"?

Halloota, jälkimmäinen herättää tietysti enemmän sympatiaa kuin se myrkyllinen naisvihamielisyys mikä seksin puutteesta marisevien ukkojen puheista useimmiten kuultaa.

Tuo on kyllä kieltämättä totta, että jos asenne on se, että "naisissa on vikaa, koska eivät tajua antaa minulle p*llua" niin silloin vastauksenkaan ei tarvitse olla kovin ymmärtäväinen.

Mutta joskus olen havainnut myös sitä, että miestä lytätään vain siksi, että hän on mies. Ja jos nainen käyttäytyy ikävästi, häntä ymmärretään paljon paremmin kuin ikävästi käyttäytyvää miestä. Valittava nainen voi olla neuvojen tarpeessa, kun taas valittava mies on säälittävä, joka ansaitsee pelkkää kettuilua.

Vierailija
9948/18386 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet suomalaiset kuvittelevat Suomen olevan jokin maailman keskipiste? Eli kaikkien pitäisi tietää jotain Suomesta ja sitten loukkaannutaan verisesti, jos joku ei esim. tiedä sen olevan itsenäinen valtio?

Vierailija
9949/18386 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jeesuksella todellakin siivet? Mistä lähtien? Eihän hän ole enkeli.

Ei minulle opetettu sellaista koulussa tai rippikoulussa.

Virsi 552; Mua siipeis suojaan kätke

virsikirja.fi › virsi-552-mua-siipeis-suojaan-katke

Mua siipeis suojaan kätke, oi Jeesus, Herrani, suojassas suo mun olla, jos kuinka kävisi.

Vierailija
9950/18386 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi monet suomalaiset kuvittelevat Suomen olevan jokin maailman keskipiste? Eli kaikkien pitäisi tietää jotain Suomesta ja sitten loukkaannutaan verisesti, jos joku ei esim. tiedä sen olevan itsenäinen valtio?

Tulee mieleen tv-sketsi jossa Spede ja Loiri menevät sanomaan suorat sanat Moskovaan että Neukkulasta on loukattu meidän ilmatilaa. Mies ei tahdo edes löytää koko Suomea pallokartalta, vähän kuin kärpäsenlika.

Vierailija
9951/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilainen muori kirjoitti:

Onko Jeesuksella todellakin siivet? Mistä lähtien? Eihän hän ole enkeli.

Ei minulle opetettu sellaista koulussa tai rippikoulussa.

Virsi 552; Mua siipeis suojaan kätke

virsikirja.fi › virsi-552-mua-siipeis-suojaan-katke

Mua siipeis suojaan kätke, oi Jeesus, Herrani, suojassas suo mun olla, jos kuinka kävisi.

Virsissä ja Raamatussa käytetään valtavan paljon vertauskuvia. Siipien suojaan kätkeminen on juuri tällainen.

Vierailija
9952/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko puhelun pomon kanssa nauhoittaa, ilmoittamatta pomolle nauhoittamisesta ?

Vierailija
9953/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ei tarvitse olla mikään maailman keskipiste. Silti tuntuu oudolta, jos esim. tavisruotsalainen ei tiedä Suomesta oikeastaan mitään. Mekin tiedetään, että Ruotsi on kuningaskunta, ja moni muistaa ne suurimmat järvetkin (Vänern, Vättern....), niin tuntuu tosi oudolta, jos ruotsalaiset ei osaisi sanoa Suomesta pääkaupunkia eikä mitään.

Jossain suuressa maailmassa toki ymmärrän, jos ei ole koskaan kuullut Suomesta. Pinta-alaltaan Suomi ei kuitenkaan kuulu mihinkään pikkiriikkisiin maihin. Moni kuitenkin tietää vaikka Liechtensteinin, vaikka se on kääpiömäisen pieni.

Vierailija
9954/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko puhelun pomon kanssa nauhoittaa, ilmoittamatta pomolle nauhoittamisesta ?

Suomessa oman puhelun tai kokouksem, jossa itse on läsmä nauhoittaminen on pääsääntöisesti sallittua.

Poikkeuksen voisi tehdä tilanne, että puhelussa / kokouksessa käsiteltäisiin tietoja joita ei saa pitää hallussaan.

Vierailija
9955/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta porin murteesta vielä. Eikös se kahdennus tarkoita usein yhdyssanojen keskellä olevaa kahdennusta, joka siis lausutaan, vaikkei sitä kirjoiteta, esim. hernekeitto, joka lausutaan herne(k)keitto kaikkialla muualla paitsi siellä Porin seudulla.

Porin murteen yksi kuuluisa puhuja on Jussi Hakulinen. Dingon jäsenillä ei mun korvaan ole selkeää murretta, mutta Hakulisella on edelleen.

Ennokkyl koskaa kuullu porilaise sanova hernekeitto enkä hernekkeitto, se o papusoppaa.

Vierailija
9956/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia jotkut ovat ilkeitä ihmisille, jotka eivät harrasta tai ole kiinnostuneita samoista asioista kuin hän? Mitä se häneltä on pois, jos joku ei muu ei ole kiinnostunut?

Vierailija
9957/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "veetuilua"? Onko se yhteydessä nimeen Veeti? Onko se Veetien keskeinen asia?

Vierailija
9958/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä veikkaat, tappoiko/tapattiko Carole Baskin miehensä?

Vierailija
9959/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "veetuilua"? Onko se yhteydessä nimeen Veeti? Onko se Veetien keskeinen asia?

Sana "veetuilla" tai "veetuilu" on kiertoilmaus sanalle vi*tuilla tai vi*tuilu.

Vierailija
9960/18386 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on elämän tarkoitus?