Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18388)

Vierailija
9221/18388 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan koronavirus voi elää kännykän pinnalla?

Täysin varmaa tietoa ei ole. 

Vastaavan tyyypiset virukset elävät muutamasta tunnista noin päivään.

Täysin ideaaleissa olesuhteissa, vakaa oikea lämpötila, ilmankosteus ja oikea pintamateriaali, on vastavanlainen virus elänyt jopa yhdeksän päivää.

Mutta yleisin arvio on että koronavirus elää normaalioloissa muutamasat tunnista noin päivään.

Vierailija
9222/18388 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa squirttaaminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9223/18388 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa squirttaaminen?

Orgasmin yhteydessä emättimestä valuu nestettä.

Ei ole pissaa.

Vierailija
9224/18388 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omistaa T-paidan jossa on yhtä paljon mustia kuin valkoisia raitoja, pesuohjelapussa lukee pesu 40 asteessa. Pestäänkö paita silloin tummien vai vaaleiden vaatteiden kanssa että värit pysyisivät, eikä valkoinen raita ainakaan harmaantuisi.

Vierailija
9225/18388 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallentavatko kauppojen valvontakamerat kuvan lisäksi ääntä?

Vierailija
9226/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko vuokra-asuntoon tehtävät ei-välttämättömät korjaukset nostaa vuokran hintaa?

Eli vikojen, joiden kanssa asukas voisi elää (mieluummin kuin maksaa kalliimpaa vuokraa) ja jotka eivät korjaamattomina aiheuttaisi lisää tuhoa, esim. rikkinäinen seinävalaisin.

Vierailija
9227/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko kananmunakartongit sellaisenaan keräykseen vai onko niillekin joku litistystekniikka?

Minä tallon ne litteiksi.

Vierailija
9228/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä nautin toisten kiusaamisesta niin miksi olisi paha asia jos minä kiusaan toisia? On vain niin ihanaa rääkätä toisia.

Miksi se on ihanaa? Jos et kiusaisi toisia, olisiko elämäsi silloin todella tylsää? Olisiko kiva sitten, jos sinua kiusattaisiin?

Se on ainoa asia mistä minä saan hyvän mielrn kun kiusaan toisia, närn kun toinen pelkää ja toiselle tulee paha mieli kun minä kiusaan häntä. Parasta kyllä on se kun toiseen sattuu kin minä lyön jotain oikein kovaa. Minulla vain on oikeus muita kiusata kun olen kaikkia muita parempi.

Kyse ei nyt taida olla mistään oikeutuksesta kiusaamiseen, vaan haluat provosoivilla kysymyksilläsi saada vain huomiota. Sinut on myös hyvin helppo tunnistaa samantyyppisistä ja toistuvista kirjoitusvirheistä. Toivon, ettei kukaan enää jatkossa vastaa sinulle, koska tiedät itsekin, että kirjoittelet tänne vain, koska sinulla on tylsää ja samalla toivot, että joku tarttuu provoosi.

Onneksi huomenna on taas koulupäivä!

Minä olen aikuinen mies enkä ole käynyt koulua 40 vuoteen ja minä tykkään kiusata toisia. Se on ainoa asia, josta olen koskaan saanut nautintoa.

Kannattaa kokeilla seksiä, olen isoilta pojilta kuullut että se saattaisi olla nautinnollista.

Vierailija
9229/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kyllä voi... Tämä johtuu fyysisestä painovoimasta, joka kohdistuu aina jokaiseen jalkaan eritoten pohkeisiin, kun ne ovat paljaina. Tämä on todella vakavaa joten HOUSUT JALKAAN.

Vierailija
9230/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heppa-asiantuntijoille kysymys!

Katselin tässä sarjaa, jossa käsiteltiin "eläintensuojelupoliisien" töitä. Eli kun on epäily, että jossain rääkätään eläintä, nämä poliisit menevät paikalle, toteavat tianteen ja ryhtyvät toimenpiteisiin, esim. antavat aikarajan, mihin mennessä asia on korjattava tai huostaanottavat eläimet välittömästi

Tää on siis jenkkilän sarja.

Tässä jaksossa eräs rouva oli hoitanut heppojaan huonsti. Hänellä oli tamma ja varsa, jotka jaloitteli liian pienessä aitauksessa paahtavan auringon alla ilman raikasta, puhdasta vettä ja varsinkin tamma oli liian laiha ja nääntynyt ym. välinpitämättömyyttä hevosia kohtaan.

Se mikä ihmetytti mua, oli kun poliisit kiinnittivät erityishuomiota siihen, että varsaa ei oltu vielä vieroitettu emostaan. Tästä rouva sai eniten sapiskaa ja hänelle oltiin siitä todella vihaisia. Etsin netistä tietoja asiasta. Kaikialla kyllä jaettiin neuvoja varsan oikeaoppisesta vieroittamisesta, mutta missään ei sanottu, että MIKSI se on välttämätöntä varsa pitää vieroittaa emostaan. 

Kyseessä on kuitenkin aika dramaattinen toimenpide kun hepalta viedään sen varsa. kumpikin "itkee" ja huhuilee toisiaan sydäntäsärkevästi aikansa. Eikö vieroitus tapahdu villihevosillakin luonnossa sitten kun sen aika? 

Eli mikä on tämän ennenaikaisen vieroituksen tarkoitus? Miksi se on tärkeää?

Vierailija
9231/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yrittää soittaa jollekin, niin mitä eroa on sillä, että sieltä kuuluu "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ja sillä, että kuuluu pelkkää tuuttausta?

Vierailija
9232/18388 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun yrittää soittaa jollekin, niin mitä eroa on sillä, että sieltä kuuluu "Valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ja sillä, että kuuluu pelkkää tuuttausta?

Eka tarkoittaa et puhelin on kiinni tai siinä ei ole kenttää, joten siihen ei saa yhteyttä. Pelkkä tuuttaus meinaa et toine ei vaa vastaa.

Vierailija
9233/18388 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinko Vaasan Kissatalolle uudet tilat hankittua niillä mesenaatin keräyskampanja varoilla?

Vierailija
9234/18388 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, millainen arvojärjestys Englannin kuningasperheen sisällä on. En tarkoita kruununperimysjärjestystä, koska se on selvä. 

Verrataan vaikka prinsessa Annea ja prinsessa Charlottea. Kumpi niiaisi kummalle, jos niin pitäisi tehdä? Entä jos oletetaan, että Charlotte olisi ehtinyt teini-ikään ja he olisivat samassa edustustilaisuudessa ja toinen pitäisi laittaa kunniapaikalle, niin olisiko se iäkkäämpi Anne vai nuori Charlotte? Ovatko kuningattaren lapset (muut kuin Charles) vielä arvoasteikossa esimerkiksi Williamin ja Harryn yläpuolella? 

Vierailija
9235/18388 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmiset ei osaa ajatella itse ja kyseenalaistaa ylen ja hesarin "totuuksia"? 

Vierailija
9236/18388 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko keilapalloissa näkyvät numerot kiloja ?

Vierailija
9237/18388 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko keilapalloissa näkyvät numerot kiloja ?

Kyllä ovat. Myös sormireikien koko vaihtelee myös saman painokilon sisällä, joten keilaamaan mennessä on tärkeää valita itselle sopivin pallo heti alkuun.

Vierailija
9238/18388 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi ihmiset ei osaa ajatella itse ja kyseenalaistaa ylen ja hesarin "totuuksia"? 

Varmaan siksi, että ovat tottuneita luottamaan ko. medioiden puolueettomuuteen. Ikävä kyllä ne eivät tänä päivänä enää ole puolueettomia, minkä voi helposti havaita, kun katselee asioita mediakriittisesti. Kummatkin ovat selkeästi vasemmalle kallellaan.

Vierailija
9239/18388 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivatko vuokra-asuntoon tehtävät ei-välttämättömät korjaukset nostaa vuokran hintaa?

Eli vikojen, joiden kanssa asukas voisi elää (mieluummin kuin maksaa kalliimpaa vuokraa) ja jotka eivät korjaamattomina aiheuttaisi lisää tuhoa, esim. rikkinäinen seinävalaisin.

Vuokrauksen hinnastahan sovitaan vuokrasopimuksella. Sitä voi nostaa tai laskea ihan remonteista riippumatta. 

Vierailija
9240/18388 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin tehdä itse valitsemastani kankaasta remonttihaalarit. (joo, tiedän että raksahaalareita saa halvalla kaupasta, tämä onkin tee-se-itse-projekti) Mistä tällaiseen voisi löytää kaavat? Googletus ei oikein tunnu toimivan. Lasten haalareihin kaavoja luonnollisesti löytyy.

En huomannut, että tähän olisi vielä vastattu. Kokeile etsiä kirjastosta perusvaatekaavakirjoja. Itselläni on kovakantinen kaavakirja, jonka nimi on Joka tyypin kaavakirja 2. Siinäkin on yksi haalariohje, kaikki ohjeet ovat aikuisten vaatteille. Kirjan idea on se, että kaikki ohjeet pohjautuvat muutamaan peruskaavaan, jotka muokataan eri vaatteille sopiviksi. Tämän takia vähänkin tottuneemman ompelijan on mahdollista myös muokata kaavaa mieleisekseen, esim. lisätä taskuja jos kirjan esittämä malli ei miellytä sellaisenaan. Varmasti on myös muita hyviä kaavakirjoja, tuostakin on kai tullut uudempi versio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän