Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.
Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.
Kommentit (18390)
Jos minä nautin toisten kiusaamisesta niin miksi olisi paha asia jos minä kiusaan toisia? On vain niin ihanaa rääkätä toisia.
Nuorekas kirjoitti:
Mitä ajattelette jos tutustutte uuteen naispuoliseen ihmiseen ja aluksi luulette häntä 16-18v ulkonäkönsä puolesta (nuorekkaat kasvot,vartaloltaan pienikokoinen)
Ja teille selviää että hän onkin 35v .
Onko se nolo tilanne teille itselle vai ainoastaan sille toiselle?
Mua itseä hävettää että kaikki luulee mua 20vuotta nuoremmaksi kun mulle aikuiselle naiselle puhutaan kuin pienelle lapselle ja sit kun ikä selviää niin hetki on hiljasta eikä osata suhtautua asiaan.
Onko tää vaan mulle itselle noloa vai nolottaako ketään muuta.
Olin itse nuorempana tuollainen nuorekkaan näköinen nainen. Jouduin usein tuollaisiin tilanteisiin, mutta en kokenut niiden olevan noloja kenellekään osapuolelle. Itse olin yleensä iloinen kun minua luultiin nuoreksi, vaikka siitä oli joskus myös jotakin haittaa.
Ylen sivulla lukee:
"Tervehtimisen voi tehdä kättelyn sijaan vaikka päätä nyökkäämällä tai kyynärpäitä yhteen koskettamalla."
https://yle.fi/uutiset/3-11230220
Miten ihmeessä kyynärpäillä voi tervehtiä? Ensimmäinen kerta kun kuulen tuollaisesta, kuulostaa oudolta.
Kuinka suuri riski minulla on kuolla siihen koronavirukseen? Minä matkustan erittäin vähän ja aina kotimaassa eikä minulla ole tietääkseni tänä vuonna tapaamieni ihmisten joukossa ketään joka olisi käynyt tänä vuonna ulkomailla. Olen 38v ja minullaon diabetes mutta en tiedä vaikuttaako se riskiä suurentavasti.
Did di di did di, did di!
Eli mikä on tämän alkuperäinen nimi. Tästähän on esim. pilaversio "tippaakaan viinaa ei oo!"
Vierailija kirjoitti:
Jos minä nautin toisten kiusaamisesta niin miksi olisi paha asia jos minä kiusaan toisia? On vain niin ihanaa rääkätä toisia.
Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se on ihanaa? Jos et kiusaisi toisia, olisiko elämäsi silloin todella tylsää? Olisiko kiva sitten, jos sinua kiusattaisiin?
Solmitaanko islaminuskoisissa maissa ollenkaan rakkausavioliittoja vai ovatko kaikki avioliitot järjestettyjä? Ovatko esiaviolliset suhteet hyväksyttyjä?
Vierailija kirjoitti:
Mun papalla on tekarit ja ne louskuu ja sitten ne on hanganneet sen ikenet kipeiksi ja rakoille. Olen katsellut erilaisia tuotteita ja löytänyt apteekissa myytäviä suugeelejä ja suuvesiä, jotka hoitaa ärstyneitä ikeniä ja sitten on proteesien pesuun ja desifiointiin kaikenlaisia nesteitä ja proteesien kiinnitykseen pulvereita ja geelejä.
Pappa ei ole ikinä käyttänyt mitään proteesien kiinnitysaineita ja hampaansakin ihan tavis-hammastahnalla pessyt. Kysyisin, että mitkä aineet, te joilla on tekarit, olette todenneet parhaaksi tavaksi "kiinnittää" hampaat ikeniin, mitä merkkiä ja jauhe vai geelimuodossa ja miten muuten hoidatte tekareita. Mikä on paras puhdistusaine ja jos ikenet ärtyy, niin mitä olette käyttäneet.
Olen ihan pallo hukassa noissa tekariasioissa ja pappa asuu maalla ja siellä ei edes ole apteekkia, joten olen ottanut asian hoitaakseni ja kaipaan nyt hyviä neuvoja. En oikein kavereiltakaan kehtaa kysyä, että joo, mitä teidän mummot ja papat käyttää.
Veikkaan, että tekarit eivät sovi ikeniin. Todennäköisesti ovat vanhat ja niiden laiton jälkeen ikenien muoto on muutunut/ikenet kutistuneet ja siksi tekarit hankaa. Tähän auttaa vain uudet tekarit.
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö juuri kukaan 1000 vuoden kuluttua, mikä oli The Beatles?
Uskoisin, että tietää, koska aina syntyy uusia ihmisiä joiden musiikkimaku on jotain muuta kuin sen nykyajan musiikki. Todennäköisesti tietämys kuitenkin vähenee.
Vierailija kirjoitti:
miksi silakkafileet on kilohinnaltaan jotain 13€ ja samaan aikaan silakkaa toimitetaan minkkien rehuksi muutama 10 senttiä kilo?
Tätä samaa pohdin kun luin joko hesarin tai ylen artikkelia nykykalastajien ahdingosta. Tilanne oli jo tämän kalastajan omastakin näkökulmasta se että osan saaliista sai myytyä jälleenmyyjille marketeissa ja loput jouduttiin "dumppaamaan" rehuksi hinnalla joka ei missään nimessä kata kuluja. Tilanne on jotenkin käsittämätön. Se että minkkien rehuksi voidaan varmaan kaataa täysin käsittelemätöntä silakkaa ja lähikaupan silakkafile taas on käsiteltyä, on pieni juttu verrattuna siihen että ne kokonaiset, perkaamattomatkin silakat maksavat marketissa useita euroja kilolta (ja kun viimeksi laskin punnittuani ensin ostamani silakat ja sitten niistä syntyneet fileet, hintaero silakkafileisiin oli hämmästyttävän pieni).
Kuinka lähelle toisen rantaa voi tulla pilkkimään/onkimaan/soutelemaan? Onko tästä olemassa jokin laki? Rannalla tarkoitan järvenrantatonttia, jolla on omakotitalo tai kesämökki. Eli onko ok pilkkiä viiden metrin päässä tontinomistajan laiturista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi silakkafileet on kilohinnaltaan jotain 13€ ja samaan aikaan silakkaa toimitetaan minkkien rehuksi muutama 10 senttiä kilo?
Tätä samaa pohdin kun luin joko hesarin tai ylen artikkelia nykykalastajien ahdingosta. Tilanne oli jo tämän kalastajan omastakin näkökulmasta se että osan saaliista sai myytyä jälleenmyyjille marketeissa ja loput jouduttiin "dumppaamaan" rehuksi hinnalla joka ei missään nimessä kata kuluja. Tilanne on jotenkin käsittämätön. Se että minkkien rehuksi voidaan varmaan kaataa täysin käsittelemätöntä silakkaa ja lähikaupan silakkafile taas on käsiteltyä, on pieni juttu verrattuna siihen että ne kokonaiset, perkaamattomatkin silakat maksavat marketissa useita euroja kilolta (ja kun viimeksi laskin punnittuani ensin ostamani silakat ja sitten niistä syntyneet fileet, hintaero silakkafileisiin oli hämmästyttävän pieni).
Niin, ja asiakkaat vielä valittaa, ettei tuoretta silakkaa saa enää "mistään". omituinen yhtälö.
Miten onnistuisin harjaamaan hampaani myös iltaisin? Kun melkein aina illalla syön viimeisen kerran niin myöhään, että väsyttää jo niin paljon, etten jaksa harjata hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähelle toisen rantaa voi tulla pilkkimään/onkimaan/soutelemaan? Onko tästä olemassa jokin laki? Rannalla tarkoitan järvenrantatonttia, jolla on omakotitalo tai kesämökki. Eli onko ok pilkkiä viiden metrin päässä tontinomistajan laiturista?
Tarkkaa metrimäärää ei ole määritelty laissa ainoastaan se, että häiriötä ei saa aiheuttaa. "Kalastuslainsäädännössä ei ole määritelty tarkkaa metrimäärää siitä, kuinka lähellä toisen rantaa saa kalastaa. Kalastuslain 50 §:n mukaan kalastus ei saa aiheuttaa haittaa tai häiriötä ympäristölle, muille vesilläliikkujille, muulle luvalliselle kalastukselle eikä rannan omistajalle tai haltijalle"
Miksei kommunistisia puolueita kielletä lailla?
Vierailija kirjoitti:
Miksei kommunistisia puolueita kielletä lailla?
Demokratiassa ajatuksena on, että mitä tahansa saa ehdottaa, ja eri aatteiden kannatus ratkaistaan vaaleissa. Tiettyjen aatteiden sulkeminen pois vaaleista ei kuulu demokratiaan, ei edes epädemokraattisten aatteiden.
Vierailija kirjoitti:
Miten onnistuisin harjaamaan hampaani myös iltaisin? Kun melkein aina illalla syön viimeisen kerran niin myöhään, että väsyttää jo niin paljon, etten jaksa harjata hampaita.
Sun pitää muodostaa hampaidenpesusta itsellesi rutiini. Eli pakotat itsesi aina, vaikka sitten väkisin, pesemään hampaasi samaan aikaan illalla.
Arvioi itsellesi sopiva aika siinä iltapalan jälkeen ennen nukkumaanmenoa ja pidä se aika, satoi tai paistoi. kun jatkat tätä pari kuukautta niin päänuppisi on tottunut uuteen rutiiniin, eikä "vastustele" sitä vaan jopa ahdistut jos et jostain syystä voi pestä hampaistasi ja tunnet suussasi hampaiden tahmeuden koko yön, etkä saa unta.
Aivomme ovat laiskat. Sen takia ne rakastavat rutineeja, hyviä kuten hampaiden pesu ja huonoja, kuten pesun laiminlyönti.
rutiineista poikkeaminen saattaa aiheuttaa voimakasta vastustusta mutta aivot pikkuhiljaa totuttamalla uuteen rutiiniin, siitä selviää.
itsellä on ongelmana hampaiden pesussa Se, että kun yöllä menen väsyneenä pesemään hampaani, niin piristyn kummasti. menee jopa tunti, että saan unta. Epäilen että hammastahnan mentholilla ja/tai mintulla on jotain tekemistä asian kanssa.
pitäisi olla erikseen joku "kamomilla-valeriaana-tahna" yötä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkaa metrimäärää ei ole määritelty laissa ainoastaan se, että häiriötä ei saa aiheuttaa. "Kalastuslainsäädännössä ei ole määritelty tarkkaa metrimäärää siitä, kuinka lähellä toisen rantaa saa kalastaa. Kalastuslain 50 §:n mukaan kalastus ei saa aiheuttaa haittaa tai häiriötä ympäristölle, muille vesilläliikkujille, muulle luvalliselle kalastukselle eikä rannan omistajalle tai haltijalle"
Kiitos tästä!! <3 Tuli oikeasti tarpeeseen!!!
Tää on muutenkin paras ketju ikinä. Klassikkokamaa.
Krooniset eli pysyvät sairaudet kuten diabetes, sepelvaltimotauti ja MS-tauti.