Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Typerien ja nolojen kysymysten ketju---Kysy mitä vain, muut vastaavat ilman veetuilua.

Vierailija
28.06.2017 |

Minä voin aloittaa. Voiko hierojalle mennä ilman lihasjumeja ihan vaan nautiskelemaan? Mitä hierojat ajattelvat pehmeälihaksisista hierottavistaan? "V...u mitä tääkin tuli mun aikaani tuhlaamaan"? Ja juu, tätä oon miettinyt jo vuosia.

Kommentit (18396)

Vierailija
9001/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla kevät 2018 kun täällä Suomessa johonkin uimahalliin iski useamman kerran sarjakakkaaja joka kakkasi uima-altaaseen useamman kerran. Ainakin sieltä löytyi altaasta useamman kerran altaasta kakkaa. Minua mietityttää, että selvisikö se tapaus koskaan? Saatiinko tekijää koskaan kiinni?

Vierailija
9002/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneella ne saa kun painat näppäimistön Windows näppäimen pohjaan ja samaan aikaan piste näppäintä. Tämän jälkeen valitset taulukosta itsellesi sopivan emojin. Kännykällä ne löytyy samasta paikkaa mistä muutkin kirjaimet tekstiä kirjoittaessa. 👌

Vierailija kirjoitti:

Miten tänne saa lisättyä hymiöitä? Olen nähnyt joidenkin käyttävän niitä, mutta itselläni ei ole edes sellaista vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9003/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mies kysyi multa tätä bileissä - siis suoraan, ensimmäisinä sanoinaan. Se oli niin absurdia, että suostuin - tosin se seksi oli niin surkeaa, että lopetin kesken ja lähdin kotiin. 

Vierailija
9004/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuo Stigin aaltoileva puhetyyli johtuu?

Vierailija
9005/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Tätä pohtivalle tekee mieli mainostaa eksistentialismia. Sopivasti mutkia suoristaen siinä ollaan sitä mieltä että tuohon kysymykseen ei voi saada ulkopuoliselta taholta vastausta vaan jokaisen on ratkaistava se omalta kohdaltaan itse, eikä silti ole mitään takuita että tulee olemaan tyytyväinen. Lohdullista? Ei kai, mutta ainakin se ohjaa sinut oman elämäsi parhaan asiantuntijan eli oman itsesi pariin.

Mitähän varten olen aina ymmärtänyt tuon kysymyksen elämän tarkoituksesta ihan eri lailla? Jotenkin olen ajatellut, että pohdiskelut siitä, että mitkä ovat tärkeitä asioita elämässä, ovat vaikean kysymyksen väistelyä, tai ainakin ihan eri asia

. Eikö " mikä on elämän tarkoitus?" ole sama kysymys kuin "miksi elämää on olemassa?". ?

Vierailija
9006/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkkari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on elämän tarkoitus?

Tätä pohtivalle tekee mieli mainostaa eksistentialismia. Sopivasti mutkia suoristaen siinä ollaan sitä mieltä että tuohon kysymykseen ei voi saada ulkopuoliselta taholta vastausta vaan jokaisen on ratkaistava se omalta kohdaltaan itse, eikä silti ole mitään takuita että tulee olemaan tyytyväinen. Lohdullista? Ei kai, mutta ainakin se ohjaa sinut oman elämäsi parhaan asiantuntijan eli oman itsesi pariin.

Mitähän varten olen aina ymmärtänyt tuon kysymyksen elämän tarkoituksesta ihan eri lailla? Jotenkin olen ajatellut, että pohdiskelut siitä, että mitkä ovat tärkeitä asioita elämässä, ovat vaikean kysymyksen väistelyä, tai ainakin ihan eri asia

. Eikö " mikä on elämän tarkoitus?" ole sama kysymys kuin "miksi elämää on olemassa?". ?

Käsittääkseni noilla sanoilla esitetty kysymys tarkoitetaan joskus yhdellä ja joskus toisella tavalla, ja toisinaan myös ajatellaan että näillä on yhteys toisiinsa. Eli voidaan kysyä yksilön elämän tarkoitusta (mitä hän tavoittelee tai pitäisi tavoitella tms.) tai elämän ilmiön tarkoitusta (mitä varten elämää ylipäänsä on olemassa, onko sillä jokin rooli tai päämäärä). Joskus yksilön elämän tarkoitusta kysyttäessä voidaan ajatella, että se tarkoitus jotenkin määräytyy elämän ilmiön tarkoituksesta. Esimerkiksi siihen tapaan, että luoja on luonut kaiken elämän jotakin omaa tarkoitustaan varten, ja luotujen elämän tarkoitus on noudattaa luojan tahtoa.

Myös yksilöä koskeva kysymys voidaan tarkoittaa joko niin, että vastaus on yleistettävissä kaikkiin (tai kaikkiin jossakin mielessä samassa asemassa oleviin) yksilöihin, tai niin että vastaus ei ole yleistettävissä, vaan jokaisella on yksilöllinen tarkoitus. Esimerkkejä ensimmäisestä voisi olla vaikkapa "elämän tarkoitus on onnellisuus" tai "elämän tarkoitus on rakastaa lähimmäistä", jolloin nämä on tarkoitettu kaikkia koskeviksi ohjeiksi siitä, mitä elämässä on syytä tavoitella.

Vierailija
9007/18396 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa selviytyjissä BLINDSIDE? Entä onko sille Suomennosta?

Vierailija
9008/18396 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tukanpesun kanssa menetellään kampaajalla, jos haluaa leikkauttaa tukan? Pitääkö tukka pestä samana päivänä ennen kampaajaa? Kun kampaaja kysyy, pestäänkö tukka, onko se vihje, että on hänen mielestään likainen, vai kysyvätkö aina? Onko junttia kieltäytyä? Maksaako erikseen?

Vierailija
9009/18396 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihoon tulee jokin haava, ruhje, palovamma, arpi tms, ja siinä kohti on tatuointi, niin meneekö se tatuointi myös "rikki" eli muuttuuko se kuva? Vai riippuuko vain siitä, kuinka syvä haava tms on, eli hajoaako se ihon kerros, jossa tatuointikin on?

Vierailija
9010/18396 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tukanpesun kanssa menetellään kampaajalla, jos haluaa leikkauttaa tukan? Pitääkö tukka pestä samana päivänä ennen kampaajaa? Kun kampaaja kysyy, pestäänkö tukka, onko se vihje, että on hänen mielestään likainen, vai kysyvätkö aina? Onko junttia kieltäytyä? Maksaako erikseen?

Mulla on ollut lähes aina tosi pitkät hiukset, olen aina pessyt hiukset edellisenä iltana ennen kampaajalle menoa. Koskaan kampaaja ei ole pessyt hiuksia, mutta olenkin ainoastaan leikkauttanut, en värjännyt. Viime kesänä leikkautin ihan lyhyet hiukset, eikä silloinkaan pesty hiuksia kampaajalla. Ensimmäisen kerran, kun menin siistimään lyhyttä mallia, varasin myös hiustenpesun varalta, olisi maksanut 5e lisähintaa. Kampaaja oli kuitenkin sitä mieltä ettei hiuksia tarvitse pestä, vaikka niissä oli hiusvahaa ja -lakkaa, koska olin pessyt hiukset edellisenä iltana.. En tiedä miten vaikutti lopputulokseen. Mutta kuulemma lähti harjaamalla hiustuotteet pois.

Olen ollut siinä käsityksessä, että jos hiukset pestään, ne on vaikeampi leikata heti sen jälkeen... En tiedä pitääkö paikkaansa.

Vierailija
9011/18396 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa selviytyjissä BLINDSIDE? Entä onko sille Suomennosta?

Tarkoittaa, että pudotetaan kilpailija, joka ei lainkaan osaa aavistaa lähtevänsä. Suomennoksena käytetään sanaa vedätys. Taktiikkaa käytetään yleensä, kun halutaan saada tilaisuuden tullen kova pelaaja ulos tai tehdä iso peliliike, jolla voi ansaita ääniä finaalissa.

Vierailija
9012/18396 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuullut, että arven parantuessa se kohta ei voi ruskettua. Koskeeko tämä vain arpia, joista jää jotain näkyvää, vai joskus myös kokonaan muun ihon näköiseksi parantuneita?

Voiko ruskettuminen olla huonompaa EHJÄN näköisestä ihosta, jos joskus

- siinä on ollut finniarpi?

- siitä on vahingossa raapaissut kynnellä luoden nopeasti parantuvan punaisen arven

- sheivaus on ärsyttänyt ihoa siitä kohdasta?

Vierailija
9013/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan nähnyt tänään Flamingon biljardialueella Stadiumin lahjakorttia? Pudotin siellä mahdollisesti sellaisen.

Vierailija
9014/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajani lauloi yläasteella Jari Sillanpään Kuuleeko Eero -kappaletta näin: "Kuuleeko Eros". Tai itse silloin käsitin sen noin, mutta hän on tietysti voinut myös tarkoittaa: "Kuuleeko Eeros". Mietin vain, että kumpaa hän on todennäköisesti tarkoittanut ja miksi? Sain silloin sellaisen käsityksen, että opettaja ei kuitenkaan pitänyt kappaleesta ja siksi lauloi sitä väärin.

Vierailija
9015/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on uusi päältätäytettävä pyykinpesukone. Huomasin tuossa äsken konetta täyttäessäni, että koneen virtajohto oli jäänyt luukun takaosan ja sen ohjelmapaneelin (?) väliin. (Ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan?) Johdossa on pari pienenpientä pintanaarmua, ja vaurioitunutta johtoahan ei tulisi käyttää. Onko noista naarmuista haittaa, vai täytyykö johto vaihtaa?

Vierailija
9016/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. trokareita kirppiksillä paheksutaan syvästi, monella on esim. ajatus, että halvat kirppistavarat kuuluvat vähävaraisten ostettaviksi. Onko jollain tavalla moraalisesti väärin, jos otan kirppiksen ilmaiskorista tavaraa ja panen ne myyntiin? Pitäisikö minun jättää ne ”köyhille”, jotka ottaisivat ne itselleen käyttöön?

Itsellänikin kyllä on raha hiuksnn tiukassa, ja parikin kymppiä lisää kirppismyynnistä on minulle jo merkittävä raha. Vaikuttaako se asian ”moraalisuuteen”?

Vierailija
9017/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. trokareita kirppiksillä paheksutaan syvästi, monella on esim. ajatus, että halvat kirppistavarat kuuluvat vähävaraisten ostettaviksi. Onko jollain tavalla moraalisesti väärin, jos otan kirppiksen ilmaiskorista tavaraa ja panen ne myyntiin? Pitäisikö minun jättää ne ”köyhille”, jotka ottaisivat ne itselleen käyttöön?

Itsellänikin kyllä on raha hiuksnn tiukassa, ja parikin kymppiä lisää kirppismyynnistä on minulle jo merkittävä raha. Vaikuttaako se asian ”moraalisuuteen”?

Minusta on ihan ok, jos myyt ilmaiseksi saadut tavarat vaikka pikkusummalla. 

Vierailija
9018/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on uusi päältätäytettävä pyykinpesukone. Huomasin tuossa äsken konetta täyttäessäni, että koneen virtajohto oli jäänyt luukun takaosan ja sen ohjelmapaneelin (?) väliin. (Ymmärtääkö kukaan, mitä tarkoitan?) Johdossa on pari pienenpientä pintanaarmua, ja vaurioitunutta johtoahan ei tulisi käyttää. Onko noista naarmuista haittaa, vai täytyykö johto vaihtaa?

Siis johdon suojamuovissa on naarmuja? Ei se haittaa. Vai onko suojamuovi auki ja johde näkyy?

Vierailija
9019/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis johdon suojamuovissa on naarmuja? Ei se haittaa. Vai onko suojamuovi auki ja johde näkyy?

Joo, muovissa on pieniä naarmuja tai painaumia. Mitään metallista ei näy mistään. Asia on siis kunnossa?

Vierailija
9020/18396 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, muovissa on pieniä naarmuja tai painaumia. Mitään metallista ei näy mistään. Asia on siis kunnossa?

Asia kunnossa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi