Tekis mieli soittaa miehelle, jota rakastin kaksi vuotta ja joka loukkasi minua
Kun ei varmaan tahallaan loukannut. Mutta haluaisin romanttisen suhteen...niin häiritsee ihan hirveästi, että mies arkailee eikä ala sitä suhdetta. Kaveri (omilla ehdoillaan) voisi olla, mutta ei sellainen, joka ottaa mun tunteet huomioon. Itse sytytti ne, ja sitten haluaisi olla kaveri. Jippii. En mä pysty :(
Kommentit (18)
Mä en ole oikeastaan missään vaiheessa lakannut haikailemasta häntä. Vertaan myös toisia aina häneen. Yhden miehen kanssa oli keväällä jotain viritelmää, mutta kun se mies lipesi, niin ei harmittanut yhtään, eihän se ollut kuin hän.
ap
Tekisi mieli kostaa sille se, että se oli hän, joka johdatti tutustumista sellaisilla eväillä, että häneen ihastuu. Hurmasi siis sillälailla niin luonnollisesti, että sen uskoi tarkoittavan että haluaa jotain ja että varsinkin on kiinnostunut.
ap
Päästä irti ja jatka eteenpäin. Kiusaat vain turhaan itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastitte seksiä?
Ei ollut, kun siinäkin mies oli just harvinaislaatuinen ja sopiva, että se ei perustunut naimishimoihin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Päästä irti ja jatka eteenpäin. Kiusaat vain turhaan itseäsi.
Miehestä ei voinut olla varma, mitä hän halusi :( Mutta en kyllä pystynyt sellaisen kaveruuden kautta etenemään, jota hän "tarjosi". Luulisi pienemmänkin idiootin tajuavan. Ja kyllä, rakastan sitä idioottia :'( Tai ainakin rakastin.
ap
Järjesteleppä nyt vähän ajatuksiasi ja tunteitasi. Ja ihan ajan kanssa.
Terapia-apukin voisi olla paikallaan.
Se juuri että pystyin siitä huolimatta rakastamaan häntä, että näin hänessä vikoja oli niin suurta. Mulla ei ole koskaan ennen ollut niin. Ikinä. Vaatia voi, mutta entä se, että hyväksyy?
ap
Laita energiasi siihen, että pääset yli, eikä siihen, että haikailet perään & pohdit mennyttä. Kukaan järkevä ihminen ei tule antamaan sulle minkään muunlaista neuvoa.
Säilytä itsekunnioituksesi, älä soita (kadut sitä myöhemmin kun tulet järkiisi). Itsesi kanssa joudut elämään jokatapauksessa, eikä ole kivaa, jos joutuu jälkikäteen häpeämään omia tekojaan. Usko minua, minä tiedän.
Joskus naisen yhteydenotto voi myös muuttaa tilanteen, se kertoo miehelle siitä, että nainen laittaa itsensä likoon, hän on tosissaan ja häneen voi luottaa. Tosin ei ehkä tässä tapauksessa, en suosittele ap:ta soittamaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastitte seksiä?
Ei ollut, kun siinäkin mies oli just harvinaislaatuinen ja sopiva, että se ei perustunut naimishimoihin.
ap
Eli sulla oli/on isäsuhde tähän mieheen. Eipä sit ihme, että kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastitte seksiä?
apEli sulla oli/on isäsuhde tähän mieheen. Eipä sit ihme, että kaipaat.
No en nyt sanoisioinkan. Minusta suhteet, jotka muka aikuisen kypsästi perustuvat naimiseen ovt lapsellisia ja epävarmalla pohjalla, eikä niissä tarvitse ajatella kuin omia tunteitan. Ei sellainen ole tervettä. Siinä kävi myös niin, että kun mies ei tehnyt selväksi, että tahtoo suhteesta mun haarojen väliin, niin minä, joka olin aina suhtautunut miesten seksiyrityksiin torjuvasti, aloinkin tuntea oloni sen suhteen turvalliseksi. Jos se on suhteen isäosaa, niin olkoon sitten.
Vierailija kirjoitti:
Säilytä itsekunnioituksesi, älä soita (kadut sitä myöhemmin kun tulet järkiisi). Itsesi kanssa joudut elämään jokatapauksessa, eikä ole kivaa, jos joutuu jälkikäteen häpeämään omia tekojaan. Usko minua, minä tiedän.
Joo, en soita. Mutta en pääse eroonkaan. Soittamallakaan en välttämättä pääsis, koska mies on valmis epäilemättä siihen samaan, mihin ennenkin, joka ei mulle riitä. Mua risoo tässä se, että miehen toiminnasta johtuen sain kuvan, että hän tuntee jotain mua kohtaan, mutta sitten mies antoi ymmärtää, että minä ihastuin vain häneen. En ois ihastunut, jos hän ois ollut ei-kiinnostuneen oloinen. Ehkä se pelkkä seksi sitten houkutti häntäkin minussa, ei mun persoona, mutta kun ei siihenkään kykene, niin homma jäi tuohon.
Musta tuntuu, että ainoa, mitä miehet minusta ottaisi, onkin seksi. Mikään suhde ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kostaa sille se, että se oli hän, joka johdatti tutustumista sellaisilla eväillä, että häneen ihastuu. Hurmasi siis sillälailla niin luonnollisesti, että sen uskoi tarkoittavan että haluaa jotain ja että varsinkin on kiinnostunut.
ap
Vastuu ihastumisesta on täysin sulla. Koita vaan päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apVastuu ihastumisesta on täysin sulla. Koita vaan päästä yli.
No ei todellakaan ole, ilmeisesti mies leikki.
Älä soita. Teillä on eri käsitys asiasta, eikä se paremmaksi muutu. Puukon kääntämistä haavassa, kun hän haluaa vain kaveruutta, kun sinä haluat suhteen. Mene elämässäsi eteenpäin. Noita entisiä haikaillaan silloin, kun ei ole ketään muuta näköpiirissä. Kun tapaat uuden ihmisen, tuo mies unohtuu.