Poliisiauto ei väistänyt minua, kun tulin oikealta
Olin siis pyörällä risteyksessä, missä ei ole pyörätietä, eli tasa-arvoinen autojen kanssa. Ei kolmiota, eikä poliisilla hälytys päällä. Ei edes hidastanut ko. risteykseen, vaikka vasemmalta olisi voinut tulla autokin, näkyväisyys ei ole kovin hyvä.
Kommentit (13)
Sitä, että eivätpä ole kovin esimerkillisiä. Sekin on nähty, että liikenneympyrästä poistuessa ei poliisiauton vilkku toimi.
Olisi näyttänyt keskisormea ja huutanut "kyttä on natsi sika!"
Rekkari ylös ja soitto poliisille. Oppivathan olemaan, hemmetin virkavalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Olin siis pyörällä risteyksessä, missä ei ole pyörätietä, eli tasa-arvoinen autojen kanssa. Ei kolmiota, eikä poliisilla hälytys päällä. Ei edes hidastanut ko. risteykseen, vaikka vasemmalta olisi voinut tulla autokin, näkyväisyys ei ole kovin hyvä.
Miksi poliisiauton pitäisi väistää vasemmalta tulevaa?
Jos oisit jääny alle kumpaa uskotaan, poliisia vai pyöräilijää? Väistä meitä jatkossakin tai voi sattua kummia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siis oikealta, hyvä huomio. En tiedä miksi käänsin suunnan tuossa ajatuksissani. Siis oikealta, samasta suunnasta kuin minä. Ei siinä vasemmalta ole tien haaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun siis oikealta, hyvä huomio. En tiedä miksi käänsin suunnan tuossa ajatuksissani. Siis oikealta, samasta suunnasta kuin minä. Ei siinä vasemmalta ole tien haaraa.
Siis ajoit autotien laitaa pyörällä tasa-arvoiseen risteykseen ja ihmettelet, että poliisiauto ei pysähtynyt odottamaan sinua? En minäkään olisi pysähtynyt, en tiedä pitääkö vai ei mutta en olisi. Kuitenkin pyöräilijä on alakynnessä aika pahasti jos auton kanssa törmää niin luulisi itsesuojeluvaiston pelaavan sen verran ettei ole alle tunkemassa.
Sieltä kun tullaan liru liru liru...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ajoit autotien laitaa pyörällä tasa-arvoiseen risteykseen ja ihmettelet, että poliisiauto ei pysähtynyt odottamaan sinua? En minäkään olisi pysähtynyt, en tiedä pitääkö vai ei mutta en olisi. Kuitenkin pyöräilijä on alakynnessä aika pahasti jos auton kanssa törmää niin luulisi itsesuojeluvaiston pelaavan sen verran ettei ole alle tunkemassa.
Ajatko esim. nuolivaloristeyksissäkin vaan suojatiellä jalankulkijoiden päälle ku luulisi niiden itsesuojeluvaiston pelaavan ja väistävän itse vaikka niillä on oikeus mennä ekana?
Oisit painanu menemään vaan